Katsoin koko yön kuin hypnotisoituna tätä uskomattoman kaunista lähetystä:
https://www.youtube.com/watch?v=5FVux7U_LjE
Auto näkyy meillekin aivan paljain silmin koska se on paljon suurempi kuin Sputnik jota nassikkana katselimme.
Teslan avoauto avaruudessa!
9
253
Vastaukset
- Anonyymi
Näänhän minä autoja täällä maassakin eikä tarvitse niska kekassa taivaalle tähyillä.
- Anonyymi
Se näyttää niin feikiltä, että se on pakko olla aito. Vähän niin kuin kuuhun laskeutuminen näyttää niin feikiltä, että se on pakko olla totta.
- Anonyymi
Tesla suurenee ja pienenee taivaalla lättyteorian mukaisesti riippuen siitä miten se liikkuu muiden taivaankappaleiden seassa maailmamme yläpuolella.
- Anonyymi
Kuis usein autoa tuolla vahataan?
Kun se on koko ajan paisteessa niin kyllä saatana kiilto himmenee äkkiä.
Mutta nyt auto kiertää kaukana avaruudessa: https://www.whereisroadster.com/
Onko tuo youtubessa näkyvä "live", voidaanko tosiaan odottaa että Mars-planeetta kohta pujahtaa tuosta auton kamerasta ohi? Otin kuvakaappauksen, katson elääkö tuossa maassa pilvien sijainnit vai onko ne staattisesti aina samat pilvet kuten Nasan kuukuvissakin =)
käkäkäk kirjoitti:
Onko tuo youtubessa näkyvä "live", voidaanko tosiaan odottaa että Mars-planeetta kohta pujahtaa tuosta auton kamerasta ohi? Otin kuvakaappauksen, katson elääkö tuossa maassa pilvien sijainnit vai onko ne staattisesti aina samat pilvet kuten Nasan kuukuvissakin =)
Elä sie käkäkäk ole niin saatanan eppäileväine....... :-)
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen valtavan huolestunut jos tuo auto karkaa ties minne ja vie koronaviruksen koko Universumiimme ja tartuttaa kaikki örkit ja alienit jotka siellä pörräävät.
nazi kirjoitti:
Näissä avaruus-jutuissa on niin kova kusetuksen maku, että pakko epäillä =D, mutta kaiketi tämä auto nyt kumminkin tuolla avaruudessa leijuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221