Teslan avoauto avaruudessa!

Anonyymi

Katsoin koko yön kuin hypnotisoituna tätä uskomattoman kaunista lähetystä:
https://www.youtube.com/watch?v=5FVux7U_LjE

Auto näkyy meillekin aivan paljain silmin koska se on paljon suurempi kuin Sputnik jota nassikkana katselimme.

9

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näänhän minä autoja täällä maassakin eikä tarvitse niska kekassa taivaalle tähyillä.

    • Anonyymi

      Se näyttää niin feikiltä, että se on pakko olla aito. Vähän niin kuin kuuhun laskeutuminen näyttää niin feikiltä, että se on pakko olla totta.

    • Anonyymi

      Tesla suurenee ja pienenee taivaalla lättyteorian mukaisesti riippuen siitä miten se liikkuu muiden taivaankappaleiden seassa maailmamme yläpuolella.

      • Anonyymi

        Kuis usein autoa tuolla vahataan?
        Kun se on koko ajan paisteessa niin kyllä saatana kiilto himmenee äkkiä.


      • Onko tuo youtubessa näkyvä "live", voidaanko tosiaan odottaa että Mars-planeetta kohta pujahtaa tuosta auton kamerasta ohi? Otin kuvakaappauksen, katson elääkö tuossa maassa pilvien sijainnit vai onko ne staattisesti aina samat pilvet kuten Nasan kuukuvissakin =)


      • käkäkäk kirjoitti:

        Onko tuo youtubessa näkyvä "live", voidaanko tosiaan odottaa että Mars-planeetta kohta pujahtaa tuosta auton kamerasta ohi? Otin kuvakaappauksen, katson elääkö tuossa maassa pilvien sijainnit vai onko ne staattisesti aina samat pilvet kuten Nasan kuukuvissakin =)

        Elä sie käkäkäk ole niin saatanan eppäileväine....... :-)


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Elä sie käkäkäk ole niin saatanan eppäileväine....... :-)

        Olen valtavan huolestunut jos tuo auto karkaa ties minne ja vie koronaviruksen koko Universumiimme ja tartuttaa kaikki örkit ja alienit jotka siellä pörräävät.


      • nazi kirjoitti:

        Elä sie käkäkäk ole niin saatanan eppäileväine....... :-)

        Näissä avaruus-jutuissa on niin kova kusetuksen maku, että pakko epäillä =D, mutta kaiketi tämä auto nyt kumminkin tuolla avaruudessa leijuu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe