Katsoin koko yön kuin hypnotisoituna tätä uskomattoman kaunista lähetystä:
https://www.youtube.com/watch?v=5FVux7U_LjE
Auto näkyy meillekin aivan paljain silmin koska se on paljon suurempi kuin Sputnik jota nassikkana katselimme.
Teslan avoauto avaruudessa!
9
374
Vastaukset
- Anonyymi
Näänhän minä autoja täällä maassakin eikä tarvitse niska kekassa taivaalle tähyillä.
- Anonyymi
Se näyttää niin feikiltä, että se on pakko olla aito. Vähän niin kuin kuuhun laskeutuminen näyttää niin feikiltä, että se on pakko olla totta.
- Anonyymi
Tesla suurenee ja pienenee taivaalla lättyteorian mukaisesti riippuen siitä miten se liikkuu muiden taivaankappaleiden seassa maailmamme yläpuolella.
- Anonyymi
Kuis usein autoa tuolla vahataan?
Kun se on koko ajan paisteessa niin kyllä saatana kiilto himmenee äkkiä.
Mutta nyt auto kiertää kaukana avaruudessa: https://www.whereisroadster.com/
Onko tuo youtubessa näkyvä "live", voidaanko tosiaan odottaa että Mars-planeetta kohta pujahtaa tuosta auton kamerasta ohi? Otin kuvakaappauksen, katson elääkö tuossa maassa pilvien sijainnit vai onko ne staattisesti aina samat pilvet kuten Nasan kuukuvissakin =)
käkäkäk kirjoitti:
Onko tuo youtubessa näkyvä "live", voidaanko tosiaan odottaa että Mars-planeetta kohta pujahtaa tuosta auton kamerasta ohi? Otin kuvakaappauksen, katson elääkö tuossa maassa pilvien sijainnit vai onko ne staattisesti aina samat pilvet kuten Nasan kuukuvissakin =)
Elä sie käkäkäk ole niin saatanan eppäileväine....... :-)
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen valtavan huolestunut jos tuo auto karkaa ties minne ja vie koronaviruksen koko Universumiimme ja tartuttaa kaikki örkit ja alienit jotka siellä pörräävät.
nazi kirjoitti:
Näissä avaruus-jutuissa on niin kova kusetuksen maku, että pakko epäillä =D, mutta kaiketi tämä auto nyt kumminkin tuolla avaruudessa leijuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492