Olin ensimmäisiä suomalaisia, joka tilasi uuden X5 4.6is:n viime kesänä, Autotalo Laakkoselta Helsingistä tietysti. Tänään aamupaivällä oli luovutus! Kyllä kulkee: 0-100 km/h 6,4 s, huiput 240 km/h, ja renkaat on edessä 275/40 ZR20, takana 315/35 ZR20. 4.6-litranen V8, 480 Nm vääntöä ja 347 hv. Kyllä jää MB ML 55 AMG ja Audi Allroad quattro 2.7 biturbo Tiptronic kuin nalli kallioon!!! Paras auto maailmassa. On hieman pitovaikeuksia ton tehon ja väännön kanssa (DSC pois päältä), vaikka on neliveto. Kommentteja, kiitos.
Autossani on muuten Individual-sisustus ja -ulkoväri (maksoi vaan 7000 euroa), ja takalasissa on BMW Motorsportilta lahjaksi saatu M Power -tarra, sen kunniaksi, että olin ensimmäinen suomalainen, jolle luovutetiin BMW X5 4.6is Steptronic Individual.
Minulle luovutettiin BMW X5 4.6is Individual
22
6536
Vastaukset
- markku
hieno auto!
- pro
onneksi olkoon vaan, hieno auto sulla! Tommoisenkun itsellekkin sais, mutta ei oikein paukut riitä :(
- Teo
...
- pro
Teo kirjoitti:
...
niin hieno valinta silti...
- ????
Ja siinä oli M Power-tarra takaikkunassa.
- Foppa
...KAUPANPÄÄLLE?SALLI MUN NAURAA,MITEN VIITSITKIN KIRJOITTAA TUOLLAISTA POTASKAA.
- Roope
ollu kiva kun poju sai tarran ettei tartte tiskiltä kinua kun on isin kanssa pirssiin pyyhkijänsulkia ostamassa... Heko heko.
- Jussi
Roope kirjoitti:
ollu kiva kun poju sai tarran ettei tartte tiskiltä kinua kun on isin kanssa pirssiin pyyhkijänsulkia ostamassa... Heko heko.
On se mukavaa, että autokaupasta voi saada tarroja, ainakin joku tulee onnelliseksi. Muutaman viikon päästä saattaa saada lisäksi simaa ja munkkeja. Sen jälkeen sitä suu vasta vehnäsellä on... :)
- CorollaG6
Tuommoinen X5:n oli Porin Autoluojuksella vaihtoautona viime kesänä. Oli silloin muuten juttukin siitä tuolla Porin paikallislehdessä. Oli sillä hetkellä porin kallein vaihtoauto...Ajoin itsekin jopa sitä. Hieno peli... Tosin yhdyn samaan virkkeeseen ton tehon suhteen. Vähän oli aluksi vaikeeta. Mutta ensimmäinen et kyllä ole...
- berner
...ajoit sitä. Pakollinen lause?
- CorollaG6
berner kirjoitti:
...ajoit sitä. Pakollinen lause?
Kyllä todellisuudessa ajoin, sillä omistan Autopesulan, joka tekee töitä myös Kyseisen autoliikkeen kanssa. Ajoin autoa, kun vein sen siistittäväksi... Ajomatkani oli noin 1 kilometri. Auton antoi vaihdossa Kankaapääläinen Huhta Hyvät OY. Tekee jotain kumman makkaraa, josta ilmeisesti saa perkeleesti rahaa.
- ddddd
OTA LÄÄKKEET URPO
- Fiat 127
Voi vitsi, ku upeeta. Kylla oot varmaan innoissasi. Taisin nähdä ne sutimisjäljet. Tosin ne oli potalta hiekkalaatikolle...
Olet lukenut auton tiedot tarkkaan. Miten on läksyjen kanssa? - Lippalakki
Minä sain aikoinani aidon Hankkijan lippalakin, kun ostin uuden Uunon. Tarroja saan katsastuskonttorilta. Ja kun tapaan käydä siellä monta kertaa joka vuosi, saan jopa konttorin paitoja ja muuta kivaa.
Se lippalakki on muuten nykyään paljon arvokkaampi, kuin se Uno.
Kunhan aikaa kuluu parikymmentä vuotta, lippalakki on kalliimpi kuin Bemarisi! - Mea Culpa
Vaikka tulot on TAKUULLA suuremmat kuin sulla
- Näinköhä?
Sälli o näköjää käyny bmw:n sivuil lukees tarkkaan kaikki tiedot... Yhtä seikkaa et sano missää... Ja arvaankin mixet. Raha! Sanoppas paljonko se maahatuonti maxo? Ja autovero? Ton varustelun perusteel se o tilattu suaraa bmw:n konsernilta, eli SÄ (eikä siis mikään maahatuoja/autoliike) joudut maxaa verot, kuljetuxet, sun muut. Toi sama auto 3.0 litrasena ja "karvalakki"-versiona maxaa jo 800,000mk! Noilla varusteilla, tilattuna, verojen ja muitte maxujen kans sil mahtaa olla hintaakin jo. Kerroha millassee maxusuunnitelman oot suunnitellu! Koska suaraan konsernilta tilattuna auto tarvii YLEENSÄ maxaa etukäteen. Jos ei sitten ole tyytyväinen, saa uuden tai rahat takas, mut kuitekin. Joko sul o siis suuri suu, tai suuri lompakko tai perkeeleesti velkaa pankille... Tota mieltä mä oon. Aika kaunis tarina kuitenkin sulla... Käy audi:n kotisivuil, siälläki voi itse "rakentaa" unelma-auton itselleen...
- mersu 4ever
vittu on sulla unelmat mun 270cdi c mersu jättää sun tarra vehjettäs. ja kyllä mäkin voin lukea nettisivuilta tietoa ja laukoa sitä mutta mulla ainakin on oikeesti tää auto
- jesse
No sitten on. Alkaako tuntua väärältä valinnalta, kun pitää tulla BMW -palstalle pätemään?! Pysy siellä Mersu -palstalla sen paskas kanssa. Ketään tällä palstalla ei kiinnosta sun Mersu.
- Feikki
No et todella ole eka suomalainen jolla on Bemarin X5..
Niitä on ainakin täällä porvoossa jo 2
ja työpaikallani espoossa on yksi..
Mitenköhän on?
FEIKKI! - 335i
muuten ihan hyvä muttta x5 ei oo tehty 4.6 koneella, vaan 4.4:lla
- Anonyymi
Oliko tämä se punainen X5 4.6is kun se on väriltään ainoa mikä on Suomeen uutena tilattu.
- Anonyymi
Tuohan on todella hidas. Ihmettelen kyllä ihmisiä jotka haluavat autokseen tuollaisen järjettömän ruman möhkäleen.
Onnea autoiluun!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818