Täältä löytyy, ympäri Suomea.
https://ort.fi/uutishuone/2020-03-17/polkuja-verkkolahetyksiin
Ortodoksiset verkkolähetykset
8
189
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitoksia, kohta Pääsiäinen.
- Anonyymi
Kerrotaanko ortodoksien uutisissa, että tämän päivän Turun Sanomat kertoi, mkiten ortodoksipappi tuomittiin pedofiliasta vankeuteen?
3.4.2020 - Anonyymi
Mies oli Turun ortodoksisen seurakunnan työntekijä. Mutta jutussa en huomannut, että olisi ollut pappi.
Oliko? - Anonyymi
Linnassa on mies.
- Anonyymi
Mitenkä tämä asia nyt liittyy siihen että on laitettu verkkolähetyksien nettiosoitteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä tämä asia nyt liittyy siihen että on laitettu verkkolähetyksien nettiosoitteita?
Jumala tuo kaiken salassaolevan julki!.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala tuo kaiken salassaolevan julki!.
Kumma kun ei voi vastata suoraan kysymykseen:
Mitenkä tämä asia nyt liittyy siihen että on laitettu verkkolähetyksien nettiosoitteita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kun ei voi vastata suoraan kysymykseen:
Mitenkä tämä asia nyt liittyy siihen että on laitettu verkkolähetyksien nettiosoitteita?Kene mielestäsi pitäisi vastata.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195