Ja se on hyvä juttu. Marin ja kumppanit yrittivät aluksi löysäillä Ruotsin mallin mukaisesti, mutta Halla-ahon konahdettua hieman, tytöt menivät kyyryyn ja tottelivat Herraansa.
Noin se meni ja sen voi tarkistaa, jos ei usko!
Marin kopioi Halla-ahon ohjeet koronaviruksen hoitoon!
14
71
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Asian voi tarkistaa helpolla.
Nyrvistön käskytys tuli vasta Mestarin opetuksen jälkeen, joten hän oli jälkiviisas tapansa mukaan. - Anonyymi
Marinin hallituksen hidastelun johdosta kuolemia tulee olemaan ainakin 50% enemmän.
- Anonyymi
Lentokenttäasiassa ohjeet menivät käsittämättömän kauan HARAKOILLE. Suomi saastui hallituksen velttouden takia Uudeltamaalta käsin.
- Anonyymi
No just noin. Jonkun pää sais olla vadilla. Teko aiheutti monta turhaa kuolemaa
- Anonyymi
Jälkiviisasta persuöyhötystä.
- Anonyymi
kaksi kolmasosaa kuolonuhreista on hallituksen syytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaksi kolmasosaa kuolonuhreista on hallituksen syytä
Mä kun luulin että koronaviruksen.
- Anonyymi
Ei ole jälkiviisautta se kun asiasta mainittiin jo etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole jälkiviisautta se kun asiasta mainittiin jo etukäteen.
Ja mainitsijoita persut tietty, ei muut.
- Anonyymi
Halla huutelee oppositiosta. Ketään ei kiinnosta.
Halla-aho oli alunperinkin oikeassa ja johdatti viisaudellaan Marininkin totuuteen. Amen.
- Anonyymi
Pusi-Majuri kirjoitti:
Halla-aho oli alunperinkin oikeassa ja johdatti viisaudellaan Marininkin totuuteen. Amen.
Juuri näin!
- Anonyymi
Halla-aho itse helmikuussa levitti koronaa kun matkusteli pitkin ulkomaita.
- Anonyymi
Minä en huomaa Marin ohjeissa missään kohtaa nieleskelyä joten ne eivät ole Halla-aholta kopioituja.
Tietääkseni Huhtasaari on kopioija?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820