Ja se on hyvä juttu. Marin ja kumppanit yrittivät aluksi löysäillä Ruotsin mallin mukaisesti, mutta Halla-ahon konahdettua hieman, tytöt menivät kyyryyn ja tottelivat Herraansa.
Noin se meni ja sen voi tarkistaa, jos ei usko!
Marin kopioi Halla-ahon ohjeet koronaviruksen hoitoon!
14
161
Vastaukset 14
- Anonyymi
Totta. Asian voi tarkistaa helpolla.
Nyrvistön käskytys tuli vasta Mestarin opetuksen jälkeen, joten hän oli jälkiviisas tapansa mukaan. - Anonyymi
Marinin hallituksen hidastelun johdosta kuolemia tulee olemaan ainakin 50% enemmän.
- Anonyymi
Lentokenttäasiassa ohjeet menivät käsittämättömän kauan HARAKOILLE. Suomi saastui hallituksen velttouden takia Uudeltamaalta käsin.
- Anonyymi
No just noin. Jonkun pää sais olla vadilla. Teko aiheutti monta turhaa kuolemaa
- Anonyymi
Jälkiviisasta persuöyhötystä.
- Anonyymi
kaksi kolmasosaa kuolonuhreista on hallituksen syytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaksi kolmasosaa kuolonuhreista on hallituksen syytä
Mä kun luulin että koronaviruksen.
- Anonyymi
Ei ole jälkiviisautta se kun asiasta mainittiin jo etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole jälkiviisautta se kun asiasta mainittiin jo etukäteen.
Ja mainitsijoita persut tietty, ei muut.
- Anonyymi
Halla huutelee oppositiosta. Ketään ei kiinnosta.
Halla-aho oli alunperinkin oikeassa ja johdatti viisaudellaan Marininkin totuuteen. Amen.
- Anonyymi
Pusi-Majuri kirjoitti:
Halla-aho oli alunperinkin oikeassa ja johdatti viisaudellaan Marininkin totuuteen. Amen.
Juuri näin!
- Anonyymi
Halla-aho itse helmikuussa levitti koronaa kun matkusteli pitkin ulkomaita.
- Anonyymi
Minä en huomaa Marin ohjeissa missään kohtaa nieleskelyä joten ne eivät ole Halla-aholta kopioituja.
Tietääkseni Huhtasaari on kopioija?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901379
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit65697- 87688
- 20669
- 53618
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o135608- 51592
- 47591
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde62588