Mikähän olisi edullisin tapa vaihtaa 100 dollarin shekki euroiksi? Olen sellaisen saamassa, ja haluaisin tietysti selvitä vaihdosta mahdollisimman pienillä palvelumaksuilla ja kuluilla.
Dollari-shekin vaihtaminen euroihin?
5
1763
Vastaukset
- kyselty
Ei tuohon edullista tapaa taida olla. Vähän joka paikassa tuo menee tyyliin "kuluihin n. prosentti summasta, kuitenkin vähintään 35€".
Mikäli on mahdollista käyttää vaihtoehtoista tapaa, esmes paypal, kannattaa vakavasti harkita sitä. - mariantalv
Joo, paperisekin lunastus on kallista! Ja varsinkin jos sekin antaja on yksityishenkilö, kestää useita päiviä, ennenkuin rahan saa käyttöönsä (tai ainakin joutuu antaa takuun, että pankki saa ottaa rahansa pois, jos sekki ei olekaan kelvollinen). Pankkisekin lunastaminen on helpompaa.
Halvempi tapa on käyttää swift-shekkiä, jos lähettäjä suostuu sellaisen tekemään. Ja tietysti pankkisiirto IBAN-koodilla, se päihittää sekin palvelumaksuissa! - Anonyymi
sain 1200$ shekin missa voin lunastaa sen?
- Anonyymi
Maassa, josta se on lähtöisin.
Vaihtoehtoisesti kysy pankiltasi, toivo, että olet oikean pankin asiakas ja, että heidän mielestään hyvä sellainen. Juuri kukaan ei lunasta ulkomaisia shekkejä enää. - Anonyymi
Älä lunasta vaan pyydä maksu(?) jollakin järkevällä tavalla. Ei shekin lunastaminen Amerikassakaan aina suju ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171534
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881357Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1481164- 671020
- 40990
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V113969Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.59945- 69924
- 97897
- 73881