Mikähän olisi edullisin tapa vaihtaa 100 dollarin shekki euroiksi? Olen sellaisen saamassa, ja haluaisin tietysti selvitä vaihdosta mahdollisimman pienillä palvelumaksuilla ja kuluilla.
Dollari-shekin vaihtaminen euroihin?
5
1889
Vastaukset
- kyselty
Ei tuohon edullista tapaa taida olla. Vähän joka paikassa tuo menee tyyliin "kuluihin n. prosentti summasta, kuitenkin vähintään 35€".
Mikäli on mahdollista käyttää vaihtoehtoista tapaa, esmes paypal, kannattaa vakavasti harkita sitä. - mariantalv
Joo, paperisekin lunastus on kallista! Ja varsinkin jos sekin antaja on yksityishenkilö, kestää useita päiviä, ennenkuin rahan saa käyttöönsä (tai ainakin joutuu antaa takuun, että pankki saa ottaa rahansa pois, jos sekki ei olekaan kelvollinen). Pankkisekin lunastaminen on helpompaa.
Halvempi tapa on käyttää swift-shekkiä, jos lähettäjä suostuu sellaisen tekemään. Ja tietysti pankkisiirto IBAN-koodilla, se päihittää sekin palvelumaksuissa! - Anonyymi
sain 1200$ shekin missa voin lunastaa sen?
- Anonyymi
Maassa, josta se on lähtöisin.
Vaihtoehtoisesti kysy pankiltasi, toivo, että olet oikean pankin asiakas ja, että heidän mielestään hyvä sellainen. Juuri kukaan ei lunasta ulkomaisia shekkejä enää. - Anonyymi
Älä lunasta vaan pyydä maksu(?) jollakin järkevällä tavalla. Ei shekin lunastaminen Amerikassakaan aina suju ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611