Martinan lohduttava sanoma taviksille!

Anonyymi

Martina puhuu paljon sanomatta mitään järkevää. Kun sanavarasto on köyhä ja yleissivistys kehno, tavallisistakin sanonnoista jää oleellisin kohta pois:

"Nyt jos koskaan on yhteen puhaltamisen aika. Olemme kaikki loppupeleissä samalla viivalla tämän kanssa."

Muut puhaltavat yhteen hiileen, Martina ei.

"Perheessä kaikki voivat hyvin, mutta luonnollisesti koronan riskiryhmään kuuluvan isoäidin vointi mietityttää.
- Mummo on Espanjassa. Hänellä on kaikki hyvin, Aitolehti kuvailee."

Oliko Annekin päässyt Epsanjaan vai oliko kyse toisen tyttären mummosta?
Martina vaikutti olevan todella huolissaan.


Lähde: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-martina-aitolehti-viettaa-elamaa-koronatilanteen-aikana-laitettiin-leiri-landelle/7765154#gs.2nclkc

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suuren Ajattelijan Suuria Latteuksia 😄 Jos kv-stara olisi itse kirjoittanut kirjansa, niin tuosta päivityksestä näkee, minkä tasoinen kirjasta olisi tullut 🤔 Tosin, tuskin tässä haamukirjoittajankaan skrivaammassa kirjassa paljon sisältöä on 😉 Joko on Lewis saanut oman kappaleen kv-staran nimmareilla?

    • Anonyymi

      Ja tätä nobodya jotkut fanittaa?!

    • Anonyymi

      Aivan käsittämätöntä, että tuota vähälahjaista julkisuusaddiktia haastatellaan jopa asiaohjelmassa! Lienee syynä, että järjelliset oikeat julkkikset tai oikeat asiantuntijat noudattavat varo-ohjeistusta, eivätkä lähde mihinkään studioihin. Mutta eikö tuo ollut Vappu Marja -showssakin? Sitä nyt en ihmettele, että nuo kaksi tyhjänkikattajaa ottavat Aitolehden haastateltavaksi. Kai sielä kohta on Teuvo Hakkarainenkin tai tämä Maisan kaveri homo-Niko tai Maisa itse eli tyhjäpäitä.

      • Anonyymi

        toimittaja kyseli elämä kertaa. mitä tää tyhjän toimittaja tehnyt. elämäni salarakkaana.


      • Anonyymi

        Totta kai haastatellaan kun katsojamäärät lisääntyvät kun Martina on ruudussa.


      • Anonyymi

        Kirjaa pitää näinkin markkinoida coronasta huolimatta.
        Yrittäjän pitää yrittää.
        Toivoisi kuitenkin,että Martinalla olisi joskus jotain järjellistä sanottavaa,mutta latteuksilla mennään.
        Arkielämän voivottelu coronan keskellä ällöttää,kun tietää,että tyrkky on monella tapaa etuoikeutettu ja aivan ansiotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjaa pitää näinkin markkinoida coronasta huolimatta.
        Yrittäjän pitää yrittää.
        Toivoisi kuitenkin,että Martinalla olisi joskus jotain järjellistä sanottavaa,mutta latteuksilla mennään.
        Arkielämän voivottelu coronan keskellä ällöttää,kun tietää,että tyrkky on monella tapaa etuoikeutettu ja aivan ansiotta.

        Ei se ole Corona, vaan korona, herregood...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjaa pitää näinkin markkinoida coronasta huolimatta.
        Yrittäjän pitää yrittää.
        Toivoisi kuitenkin,että Martinalla olisi joskus jotain järjellistä sanottavaa,mutta latteuksilla mennään.
        Arkielämän voivottelu coronan keskellä ällöttää,kun tietää,että tyrkky on monella tapaa etuoikeutettu ja aivan ansiotta.

        sanoma on mikä mä oon ja mistä mä tulen.


    • Anonyymi

      huhhuu. mikä mä oon ja mistä mä oon tullu. kovin laihaa aamuinen tv esiintyminen oli. laitetaan ruokaa ja opetellaan ruokaa laittamaan. mikä mä oon ja mistä mä oon tullu.

    • Anonyymi

      Mitä sen otsalle on tapahtunut? Onpas suuret uurteet jo nyt.
      Martinan huono esiintyminen on ihan kuraa. Miks pitää kertoa kaikki naimiset Leppilammen kanssa ja Kuvajan? Onko Leppilampi jo instassa kertonut että sai kirjan missä hänestä kirjoitetaan.

      • Anonyymi

        Ei muistanu kehua salarakkauttaan. miten kehotti salarakkaan tyttistä väistymään hänen takiaan.


    • Anonyymi

      Martinan ulosanti on aina ollut melkoista sössöä..paljon on asiaa mutta kun kun kun mutta mä oon pla pla ...missä se asia on ..että ottaa päähän tollaset miksi pyydetään mukaan ohjelmiin kun ei ole mitään sanottavaa.

    • Anonyymi

      Uudessa ketjussa pikku äitylit maalittaa Martinaa. Omat ulkonäköpaineet on listan kärjessä kun ulvonta alkaa. Näiden röllykkämahojen mielestä Martina tekee kaiken väärin, pukeutuu väärin, esiintyy väärin ja muutkin asiat väärin, väärin, väärin. Itse ollaan pullantuoksuisia pikku äityleitä ja oikein yhteiskunnnan tukipylväitä, tehdään kaikki asiat aina oikein, noudatetaan kaikkia sääntöjä ja muistetaan paheksua kaikkea coolia. Itse nämä kuvittelevat olleensa aina sellaisia kympin tyttöjä mutta nyt sitten on totuus alkanut valjeta kun ei oo löytynyt miljonäärimiestä ja vartalokin on jo alkanut rupsahtaa. Martina on sopiva kohde purkaa omaa pahaa oloa.

      • Anonyymi

        Ei ole pahasta olosta kellään meistä yestyylikkäistä-naisista kyse. Martina vaan on niitä toisen tai kolmannen luokan naisia, sillä hänen tapauksessaan ei ole kyse ei mistään kympin tytöstä, valitan. Muulista ei saa rotuhevosta, vaikka kuinka koristelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pahasta olosta kellään meistä yestyylikkäistä-naisista kyse. Martina vaan on niitä toisen tai kolmannen luokan naisia, sillä hänen tapauksessaan ei ole kyse ei mistään kympin tytöstä, valitan. Muulista ei saa rotuhevosta, vaikka kuinka koristelee.

        Osalle Martina on salainen ihailun kohde. Vähän haukutaan mutta oikeasti haluttaisiin olla Martina Martinan paikalla.


      • Anonyymi

        Taas pissis on vetänyt herneen nenuunsa,kun Martinan tv—esiintymistä ei oikein osattu arvostaa.
        Ilmeisesti moikkelis jostain kumman syystä kantaa kaunaa kaikille äiti—ihmisille.
        Tosiasiassa äidit nimenomaan on niitä yhteiskunnan tukipilareita itsestään numeroa tekemättä.
        Sitten on nämä julkkutyrkyt,joilla ei ole muuta virkaa kun patsastella somessa itseään katteettomasti ylistämässä.
        Ehkä häntä lohduttaa arvostelijoiden lyttääminen ja uskottelu huono-osaisuudesta.
        Pahin solvaus ilmeisesti on tämä ilman miljonäärimiestä jääminen ,ei se paksu lompakko Martinallekkaan onnea ole tuonut ei edes sormusta sormeen virallisena vaimona.


    • Anonyymi

      Martinan yksi luottotoimittajista taas asialla.
      Tää kuuluu taas kirjan markkinointikamppanjaan.
      Haastiken muu anti kyllä tuppas huvittamaan,nainen rakensi itsestään arjen sankaria,kun kaikesta täytyykin nyt, ihan oikeasti selvitä ,yksin ilman apua.
      Newsflash- niin jokainen perheellinen tässä maassa joutuu ja vielä paljon pienemmillä resusseilla.
      Kaikki ei voi paeta Hangon residessiin, hevoshaan vierelle leikimään kotia varakkaan miehen kustantaessa arkea.
      Naisen habitus oli melkoisen rapistunut,vanhentuu silmissä, silmätkin ihan tihrut vaikka niin tervettä elämää kuuluu viettävän.

      • Anonyymi

        Oli vähän väsähtäneen näköinen, ehkä olisi mesolankojen aika.


      • Anonyymi

        Kirjoja on jäljellä vielä jonkin verran. Tilaus kannattaa laittaa vetämään heti, jottei jää ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoja on jäljellä vielä jonkin verran. Tilaus kannattaa laittaa vetämään heti, jottei jää ilman.

        Minusta Martina on ollut freessin näköinen ja osaa instakuvaamisen salaisuudet. Koronasta huolimatta tulee hyvä olo ja hymy huulille kun katsoo Martinan instaa.


      • Anonyymi

        Eipä ollu toimittajakaan, kovin uskottava. tuntui, kuin sokea taluttas toista sokeaa. kummallista sössötystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollu toimittajakaan, kovin uskottava. tuntui, kuin sokea taluttas toista sokeaa. kummallista sössötystä.

        Älä muuta sano! Onko sillä . Päivärinnalla, Vapuilla ja Marjoilla mitäänään älykästä itsellään päässääntai päissään! Kohta ne alkaa hamuamaan jotain hiton kansaneustajia haastateltavakseen, kun muita heidän ÄOlleen ei enää riitä. Korkkarit vaan jalkaan, joo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli vähän väsähtäneen näköinen, ehkä olisi mesolankojen aika.

        Mesolangat pian otsaan. Onpas kuluneen näköinen nainen. Silmien kulmissakin on jo kauheat rypyt. Itse Martina ihailee omaa pehvaansa ja kiittelee paperilennokkia kuinka on osannut näin hyvän kuvan ottaa hänestä. Nainen on niin täynnä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mesolangat pian otsaan. Onpas kuluneen näköinen nainen. Silmien kulmissakin on jo kauheat rypyt. Itse Martina ihailee omaa pehvaansa ja kiittelee paperilennokkia kuinka on osannut näin hyvän kuvan ottaa hänestä. Nainen on niin täynnä itseään.

        Kukas kissan hännän nostaa jos ei kissa itse 😹


    • Anonyymi

      Martinan ulkonäön arvosteleminen on lähiötavisten normihommaa. Näillä lähiöiden ja pikkukylien tuulipukutaviksilla kun ei ole omaa luksuselämää eikä seurapiirimenoja niin he elävät Martinan kautta sitä haluamaansa elämämää ja samalla sitten katkeroituvat kun huomaavat, että samat atrian einekset odottaa jääkaapissa. Urheilu näille taikinoille ei maistu vaan TV:n edessä löhöily keksien ja suklaapatukoiden kanssa vie voiton. Se vuoden juhla näille arvostelijoille on linnan juhla, jota tapittavat itsenäisyyspäivänä. Martina sen kun porskuttaa, päivittäiset treenit, hieronnat, hyvän mielen valmennukset, eliittikisat, lapset, miljonäärimies, hevoset ja koirat ovat sitä elämänsisältöä, joka erottaa tasokkaan elämän perustavisten taaperruksesta.

      • Anonyymi

        Ei helvetti, voiko joku oikeasti fanittaa tuota tyrkkyä... 🤦‍♂️


      • Anonyymi

        Ihan samalla lailla se joutuu Martinakin katsomaan Linnan juhlat kotisohvalta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helvetti, voiko joku oikeasti fanittaa tuota tyrkkyä... 🤦‍♂️

        Kyllä vaan. Ja keskustelushow Päivärinta ja sitten vielä nämä tyhjännaurajat Vappu Marja kutsuivat Matinan puhumaan äää ja ööö ohjelmansa täytteeksi. Oli tuo tyhjäpää jossain aamuohjelmassakin lähipäivinä ollut, uskomatonta. Kuvastaa nykyisten tv-ohjelminen ala-arvoista tasoa. En paljon ihmettelisi, jos tuo tyyppi olisi vielä TTKssa... OMG. Sehän on kertout, että varmasti menisi, mutta ei ole pyydetty. Toisaalta taas on kaivanut kuoppaa jalkojensa alle mainostamalla, että hän on ammattitanssija. TTKn osallistuja ei saa olla ammattitanssija...


      • Anonyymi

        Jaahas taas pissis poistatti perustavis taapertajan postauksen ,kun se osui oikeaan.
        Sehän on tietysti helpompaa kuin vastata,niinkuin aikuinen.
        Tietysti,jos elämänsisältö koostuu miljonäärimiehen metsästyksestä ja maallisen mammonan tavoittelemisesta voi olla vaikea tajuta erilaisia mielipiteitä.
        Hyvin harva kaipaa seurapiirimenoja,tai luksuselämää tasapainoinen arki ja hyvä parisuhde riittää tasokkaaksi elämäksi sitä on näiden pissisten vielä vaikea ymmärtää.
        Martinan arvomaailman kritiikitön omaksuminen ei ole kaikille onni ja autuus,eikä voi tosissaan kieltää,etteikö naisen valinnoissa olisi myös paljon arvosteltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla lailla se joutuu Martinakin katsomaan Linnan juhlat kotisohvalta. :)

        Mitä, eikö Martina ole vieläkään saanut kutsua linnan juhliin? Sauli ja Jenni saisivat hävetä kun on Suuri Ajattelija, menestyskirjailija, taidemaalari etc...jätetty kutsumatta 🙄 Kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, eikö Martina ole vieläkään saanut kutsua linnan juhliin? Sauli ja Jenni saisivat hävetä kun on Suuri Ajattelija, menestyskirjailija, taidemaalari etc...jätetty kutsumatta 🙄 Kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin 😄

        :D Niinpä! Ajatelkaa tuo tyyppi tekotissit puolipaljaina ja johonkin räikkyvän väriseen bling-blingiin sonnustautuneena linnan juhlissa. Ja hameen halkio haaraan. Kansanedustajat ovat niin hölmöä joukkoa, että Mara solahtaisi sinne kuin käsi hanskaan, mutta kun siellä on muitakin. Kaikki eivät ole luokkaa "Tuu tii ty tööttituu".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D Niinpä! Ajatelkaa tuo tyyppi tekotissit puolipaljaina ja johonkin räikkyvän väriseen bling-blingiin sonnustautuneena linnan juhlissa. Ja hameen halkio haaraan. Kansanedustajat ovat niin hölmöä joukkoa, että Mara solahtaisi sinne kuin käsi hanskaan, mutta kun siellä on muitakin. Kaikki eivät ole luokkaa "Tuu tii ty tööttituu".

        Linnanjuhliin päästäkseen on kuitenkin pitänyt yleensä saada jotain aikaiseksikin.
        Mitkä on Martinan meriitit?
        Nakumallista juorulehtien ykköskasvoksi kiipineellä tyrkyllä niitä on varsin vähän jos ollenkaan.
        Kovastihan se uhoaa olevansa tuhansien kanssa treenareiden innostaja,mutta totuus on toisenlainen,tyhjästä maksavia asiakkaita on huomattavasti pienempi joukkio,ehkä puhutaan joistain kymmenistä.
        Ammattiurheilijanakin itseään mainostava ”triathlonistin” tulokset ovat ,harrastelutasoa eikä edes yhtään täysmatkaa ole suoritettu.
        Linnanjuhlien osallistujat hallitsevat yleensä myös käytöstavat ja osaavat pukeutua arvokkkaan juhlan edellyttämällä tavalla—-Martinalla on hutsuvermeissään siinäkin vielä oppimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnanjuhliin päästäkseen on kuitenkin pitänyt yleensä saada jotain aikaiseksikin.
        Mitkä on Martinan meriitit?
        Nakumallista juorulehtien ykköskasvoksi kiipineellä tyrkyllä niitä on varsin vähän jos ollenkaan.
        Kovastihan se uhoaa olevansa tuhansien kanssa treenareiden innostaja,mutta totuus on toisenlainen,tyhjästä maksavia asiakkaita on huomattavasti pienempi joukkio,ehkä puhutaan joistain kymmenistä.
        Ammattiurheilijanakin itseään mainostava ”triathlonistin” tulokset ovat ,harrastelutasoa eikä edes yhtään täysmatkaa ole suoritettu.
        Linnanjuhlien osallistujat hallitsevat yleensä myös käytöstavat ja osaavat pukeutua arvokkkaan juhlan edellyttämällä tavalla—-Martinalla on hutsuvermeissään siinäkin vielä oppimista.

        Minulle tulee aina ensimmäisenä mieleen Martinan kiroilut Eskolle kanootissa, Sofian pahoinpitelyvideo ja törkeästi pysäköity auto stadissa. En osaa muulla tavoin häntä ajatella. Ei muuksi muutu mielikuva vaikka voissa paistais. Harmi, että maine on pilattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulee aina ensimmäisenä mieleen Martinan kiroilut Eskolle kanootissa, Sofian pahoinpitelyvideo ja törkeästi pysäköity auto stadissa. En osaa muulla tavoin häntä ajatella. Ei muuksi muutu mielikuva vaikka voissa paistais. Harmi, että maine on pilattu.

        Maine on pilattu?
        Kyllä nainen ihan itse ,omatoimisesti on maineensa pilannut ,lukuisilla juorupalstoille päätyneillä sössimisillään.
        Ei niitä kukaan unohda,vaikka nainen kuinka valkopesisi menneisyyttään —turha toivo.
        Varsinaiset meriitit on niin kevyttä kamaa,että naista tuskin nähdään linnan parketeilla koskaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe