Miten on siis, ei mennä turhan pitkälle, aloitetaan Kuulennoista, WTC iskut ja AGW ilmastonmuutos.
Onko ns, viralliset valtiomediat kertoneet asiat oikein ja totuudenmukaisesti? ja jos ei, niin miten se on vaikuttanut medioiden uskottavuuteen nykypäivänä?
Mikä on usko viralliseen mediaan?
14
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kerropa miksi "vaihtoehtoiset" mediat ette ole kertoneet MITÄÄN asiaa oikein ja totuudenmukaisesti? Ette ehkä ole huomanneet että Venäjällä "vaihtoehtoiset" mediat ovat valtamedia.
- Anonyymi
Venäjällä kun on oma raha niin kabaaali ei ole velkaannuttanut keskuspankilla siellä totuutta. dos. Hannu Yli-karjanmaa nwo11.syyskuu.net sivuston hämärissä olosuhteissa kuollut pitäjä todisti 9.11. lavastukseksi Kuulentojen aikaan tekniikka oli tasoa leivänpaahdin sanoisi skeptikko, miksi sinne ei mennä nykytekniikalla, miksi lippu liehui, js ei ole kuussa ilmakehää jne. sinulle perusteita!
https://www.henrymakow.com/, prof. Hannu Järvinen ilmastoskeptikon käsikirja siinäpä sinulle noin lähteitä aluksi vaikka hakusana googlailuun.- Anonyymi
"Kuulentojen aikaan tekniikka oli tasoa leivänpaahdin sanoisi skeptikko,"
Ei sanoisi eikä ollut. Vain tietotekniikka oli melko alkeellista mutta sitä ei tarvittu joka paikkaan. Voi olla vaikea uskoa nykyajan ääliölle joka tarvitsee hampaansa pestäkseen sähköhammasharjan, siihen bluetooth-yhteydellä kytketyn älypuhelimen ja tietenkin hampaanharjaussovelluksen. Anonyymi kirjoitti:
"Kuulentojen aikaan tekniikka oli tasoa leivänpaahdin sanoisi skeptikko,"
Ei sanoisi eikä ollut. Vain tietotekniikka oli melko alkeellista mutta sitä ei tarvittu joka paikkaan. Voi olla vaikea uskoa nykyajan ääliölle joka tarvitsee hampaansa pestäkseen sähköhammasharjan, siihen bluetooth-yhteydellä kytketyn älypuhelimen ja tietenkin hampaanharjaussovelluksen.Ihan sama minkä tasoista elektroniikkaa on, mutta säteilyä se ei estä vaan pitäisi olla oikeanlaiset suojat/materiaalit, mitä ei kyllä ollut 1960-luvulla olemassa.
Ja se on Nasan ihan oma syy miksi esim. minä en usko kuussa käynteihin, kaikki siihen liittyvät todisteet ja piirustukset on tuhottu, ei vielä nyky päivänäkään tuoreita kuvia niistä paikoista missä mukamas kävivät, vaikka kuuta kiertää oma sateliittikin, hahaha! Ne kuvat mitä on otettu on ihan uskomatonta paskaa, pikselisöperryksiä, kuumönkiän renkaidenkin olisi pitänyt olla 200m levyiset että mukamas noin isot jäljet jättää kuun pinnalle.
Sitten kun sinne on yrittänyt mennä ulkopuoliset tahot mönkiöillään kuvaamaan, niin totta kait sekin kiellettiin Nasan taholta, vain 100km etäisyydelle olisi saanut laskeutua?? Siis täh? 100km.. no mitä iloa siitä olisi ollut?
Nasa on tyyliin tässä on "todisteet" ja jos nämä ei kelpaa, niin suck my dick sitten. Arvostus NOLLA!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuulentojen aikaan tekniikka oli tasoa leivänpaahdin sanoisi skeptikko,"
Ei sanoisi eikä ollut. Vain tietotekniikka oli melko alkeellista mutta sitä ei tarvittu joka paikkaan. Voi olla vaikea uskoa nykyajan ääliölle joka tarvitsee hampaansa pestäkseen sähköhammasharjan, siihen bluetooth-yhteydellä kytketyn älypuhelimen ja tietenkin hampaanharjaussovelluksen.Meillä ei ole lainkaan todisteita siitä että olisimme käyneet kuussa.
Tiedän ettemme ole siellä käyneet.
Tiedätkö sinä? - Anonyymi
käkäkäk kirjoitti:
Ihan sama minkä tasoista elektroniikkaa on, mutta säteilyä se ei estä vaan pitäisi olla oikeanlaiset suojat/materiaalit, mitä ei kyllä ollut 1960-luvulla olemassa.
Ja se on Nasan ihan oma syy miksi esim. minä en usko kuussa käynteihin, kaikki siihen liittyvät todisteet ja piirustukset on tuhottu, ei vielä nyky päivänäkään tuoreita kuvia niistä paikoista missä mukamas kävivät, vaikka kuuta kiertää oma sateliittikin, hahaha! Ne kuvat mitä on otettu on ihan uskomatonta paskaa, pikselisöperryksiä, kuumönkiän renkaidenkin olisi pitänyt olla 200m levyiset että mukamas noin isot jäljet jättää kuun pinnalle.
Sitten kun sinne on yrittänyt mennä ulkopuoliset tahot mönkiöillään kuvaamaan, niin totta kait sekin kiellettiin Nasan taholta, vain 100km etäisyydelle olisi saanut laskeutua?? Siis täh? 100km.. no mitä iloa siitä olisi ollut?
Nasa on tyyliin tässä on "todisteet" ja jos nämä ei kelpaa, niin suck my dick sitten. Arvostus NOLLA!Siinä taas riemuääliö kiukuttelee kun ei satu ymmärtämään mistään mitään ja syyttää muita omasta idiotismista joka on itse valittu olotila.
"mutta säteilyä se ei estä vaan pitäisi olla oikeanlaiset suojat/materiaalit, "
Mitä ihmeen mystistä "säteilyä"? Et taida tietää että ihmissilmälle näkymättömän säteilyn läsnäolo on tiedetty jo 1890-luvulta lähtien. Sen vaarallisuus tiedettiin jo ennen ensimmäistä maailmansotaa.
"kaikki siihen liittyvät todisteet ja piirustukset on tuhottu"
Valehtelet.
"ei vielä nyky päivänäkään tuoreita kuvia niistä paikoista missä mukamas kävivät, vaikka kuuta kiertää oma sateliittikin, hahaha! "
Naureskele vaan valheillesi. Ne on huonoja.
"Ne kuvat mitä on otettu on ihan uskomatonta paskaa, pikselisöperryksiä, kuumönkiän renkaidenkin olisi pitänyt olla 200m levyiset että mukamas noin isot jäljet jättää kuun pinnalle. "
Valehtelet.
"Sitten kun sinne on yrittänyt mennä ulkopuoliset tahot mönkiöillään kuvaamaan, niin totta kait sekin kiellettiin Nasan taholta, vain 100km etäisyydelle olisi saanut laskeutua?? Siis täh? 100km.. no mitä iloa siitä olisi ollut?"
Valehtelet.
Surkeaa kiukuttelua ja idioottivalehtelua. - Anonyymi
käkäkäk kirjoitti:
Ihan sama minkä tasoista elektroniikkaa on, mutta säteilyä se ei estä vaan pitäisi olla oikeanlaiset suojat/materiaalit, mitä ei kyllä ollut 1960-luvulla olemassa.
Ja se on Nasan ihan oma syy miksi esim. minä en usko kuussa käynteihin, kaikki siihen liittyvät todisteet ja piirustukset on tuhottu, ei vielä nyky päivänäkään tuoreita kuvia niistä paikoista missä mukamas kävivät, vaikka kuuta kiertää oma sateliittikin, hahaha! Ne kuvat mitä on otettu on ihan uskomatonta paskaa, pikselisöperryksiä, kuumönkiän renkaidenkin olisi pitänyt olla 200m levyiset että mukamas noin isot jäljet jättää kuun pinnalle.
Sitten kun sinne on yrittänyt mennä ulkopuoliset tahot mönkiöillään kuvaamaan, niin totta kait sekin kiellettiin Nasan taholta, vain 100km etäisyydelle olisi saanut laskeutua?? Siis täh? 100km.. no mitä iloa siitä olisi ollut?
Nasa on tyyliin tässä on "todisteet" ja jos nämä ei kelpaa, niin suck my dick sitten. Arvostus NOLLA!Kosmista säteilyä on Maan pinnallakin, ja ihan hyvin täällä eletään. Avaruudessa sitä on enemmän mutta kuureissulla altistus on niin lyhyt ettei merkittävää terveysriskiä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas riemuääliö kiukuttelee kun ei satu ymmärtämään mistään mitään ja syyttää muita omasta idiotismista joka on itse valittu olotila.
"mutta säteilyä se ei estä vaan pitäisi olla oikeanlaiset suojat/materiaalit, "
Mitä ihmeen mystistä "säteilyä"? Et taida tietää että ihmissilmälle näkymättömän säteilyn läsnäolo on tiedetty jo 1890-luvulta lähtien. Sen vaarallisuus tiedettiin jo ennen ensimmäistä maailmansotaa.
"kaikki siihen liittyvät todisteet ja piirustukset on tuhottu"
Valehtelet.
"ei vielä nyky päivänäkään tuoreita kuvia niistä paikoista missä mukamas kävivät, vaikka kuuta kiertää oma sateliittikin, hahaha! "
Naureskele vaan valheillesi. Ne on huonoja.
"Ne kuvat mitä on otettu on ihan uskomatonta paskaa, pikselisöperryksiä, kuumönkiän renkaidenkin olisi pitänyt olla 200m levyiset että mukamas noin isot jäljet jättää kuun pinnalle. "
Valehtelet.
"Sitten kun sinne on yrittänyt mennä ulkopuoliset tahot mönkiöillään kuvaamaan, niin totta kait sekin kiellettiin Nasan taholta, vain 100km etäisyydelle olisi saanut laskeutua?? Siis täh? 100km.. no mitä iloa siitä olisi ollut?"
Valehtelet.
Surkeaa kiukuttelua ja idioottivalehtelua.Hyvä pointti jos tosiaan kuutakin kiertää satelliitti niin missä kuvat toisesta puolesta. Toisekseen tässä oli aikaisemmmin kauhia kohina jostain maasta joka lähetti kuuhun jonkun laitteen ja uhosivat että nyt nähdään toinenkin puoli. Aika hiljaista kuitenkin ollut ja nyt sitten iskettiin korona harhauttamaan lisää jotta kaikki aikaisempi unohtuisi ja saadaan runnottua tiettyjä rajoittavia lakeja läpi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pointti jos tosiaan kuutakin kiertää satelliitti niin missä kuvat toisesta puolesta. Toisekseen tässä oli aikaisemmmin kauhia kohina jostain maasta joka lähetti kuuhun jonkun laitteen ja uhosivat että nyt nähdään toinenkin puoli. Aika hiljaista kuitenkin ollut ja nyt sitten iskettiin korona harhauttamaan lisää jotta kaikki aikaisempi unohtuisi ja saadaan runnottua tiettyjä rajoittavia lakeja läpi..
Kuun toisesta puolesta julkaistiin ensimmäiset kuvat jo 60 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuun toisesta puolesta julkaistiin ensimmäiset kuvat jo 60 vuotta sitten.
No missäs ne nykyiset kuvat? Kiinako se lähetti komian animaatio rooverin kuuhun?
- Anonyymi
http://www.ilmastofoorumi.fi/tiedostot/ilmastoskeptikon-kasikirja-suuri.pdf
Tuossa sulle AGW:tä aluksi - Anonyymi
Kuulennot ja ilmastonmuutos on pelkkää valtamedian satuilua ja propagandaa.
Vaatii kuitenkin arvostelukykyä (jota kaikilla ei ole) perehtyä salaliittoteorioihin ettei usko ihan kaikkea huuhaata mitä niillä hörhö sivustoilla ja youtube videoilla tulee vastaan. - Anonyymi
Kuten koronapandemia, johon esim. Mainen seriffi on herännyt.
https://pjmedia.com/trending/rebellion-this-is-not-nazi-germany-or-soviet-russia-where-you-are-asked-for-your-papers-says-maine-sheriff/?fbclid=IwAR197QFBXMIh51xl9B - Anonyymi
Kun uutisoivat kaksipäisestä vasikasta, niin se uskon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612