AP'n sensuuri

Anonyymi

On se kummaa, kun esim. seuraavantapainen ja ajankohtainen mielipide sensuroidaan eli editoidaan.
Kun esim vanhukset ym avuntarvitsijat saavat apua kaupassa ja apteekissa asiointiin ulkopuolisilta, niin miten maksetaan. Harvalla on rahaa kasoittain kotona, eikä pankkikorttiakaan tunnuslukuineen passaa antaa ulkopuolisille. Vahingon sattuessa pankkikaan ei vastaa. Mikä siis neuvoksi?

7

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eilen tuli postitse viimeinkin pitkään mainostettu ohjeistus kaikille yli 70-kymppisille. Siinä on nettiosoitteita, puh,numeroita ja katuosoitteita paljon. Osa yksityisiä, jotka kohteliaasti ovat laittaneet palvelun hinnankin mukaan. Kaupoista osa mainostaa kotiinkuljetusta, netin kautta maksaen ja parhaat jopa ovella lähimaksua käyttäen, kuten pizzakuskit ovat jo kauan tehneet. En ymmärrä mitä sensuroimista aiheesta kenelläkään olisi.

• Anonyymi

Sinun tulisi löytää luotettava ihminen. Rahaa automaatilta jonkunlainen summa. Annat vaan tunnukset silloin kun luotat.
      Minä olisin sellainen, mutta en aio kaikille ihmisille rahaa hakea. Minulla on muutakin tekemistä ja käyn töissä.
      Rahaa voi saada myymällä jotain pois ja pyytää käteismaksun jne.
      Sitten tietenkin jos pääset itse niin mene. Peset vaan kädet kunnolla sitten palatessa.

• Anonyymi

Älä nyt neuvo ihmisiä antamaan pankkutunnuksiaan muille! Ei missään tapauksessa. Oletko itse huijari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt neuvo ihmisiä antamaan pankkutunnuksiaan muille! Ei missään tapauksessa. Oletko itse huijari?

Een en en...tietenkään.

• Anonyymi

Niiin luotettavaa ihmistä ei ole olemassakaan, että antaisin "tunnukset" tililleni. Jotta älä paasaa potaskaa lämpimiksesi. - Nm. Sellaisia ei ole olemassa

• Anonyymi

Viime viikolla Aapo julkaisi pitkän jutun Hyvinkään pankkipalveluista. Todella vähän on enää saatavissa palveluita ns. tiskiltä. Kun kaikki siirtyy nettiin niin myös kyberhyökkääjät saalistavat hyvin. Usein on kaupassakin ollut alkuvuoden aikana tilanne, että yhteydet pankkeihin ei toimi ja vain käteinen kelpaa. Yksi pankkiryhmä oli pitkään toiminnat seis, ehkä Ruotsia myöten. Tätä tulee tulevaisuudessa lisää.

• Anonyymi

Tuo "yksi" oli koko viime viikon ajoittain kokonaan seis mediatietojen mukan. Enään ei ollut syynä hiekan lattialle tulo, kuten "Nalle" vuosia itten valitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      7317
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5246
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2961
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      6
      2414
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1468
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      191
      1348
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1083
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      310
      1018
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      225
      958
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      896
    Aihe