Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

AP'n sensuuri

Anonyymi

On se kummaa, kun esim. seuraavantapainen ja ajankohtainen mielipide sensuroidaan eli editoidaan.
Kun esim vanhukset ym avuntarvitsijat saavat apua kaupassa ja apteekissa asiointiin ulkopuolisilta, niin miten maksetaan. Harvalla on rahaa kasoittain kotona, eikä pankkikorttiakaan tunnuslukuineen passaa antaa ulkopuolisille. Vahingon sattuessa pankkikaan ei vastaa. Mikä siis neuvoksi?

6

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eilen tuli postitse viimeinkin pitkään mainostettu ohjeistus kaikille yli 70-kymppisille. Siinä on nettiosoitteita, puh,numeroita ja katuosoitteita paljon. Osa yksityisiä, jotka kohteliaasti ovat laittaneet palvelun hinnankin mukaan. Kaupoista osa mainostaa kotiinkuljetusta, netin kautta maksaen ja parhaat jopa ovella lähimaksua käyttäen, kuten pizzakuskit ovat jo kauan tehneet. En ymmärrä mitä sensuroimista aiheesta kenelläkään olisi.

    • Anonyymi

      Sinun tulisi löytää luotettava ihminen. Rahaa automaatilta jonkunlainen summa. Annat vaan tunnukset silloin kun luotat.
      Minä olisin sellainen, mutta en aio kaikille ihmisille rahaa hakea. Minulla on muutakin tekemistä ja käyn töissä.
      Rahaa voi saada myymällä jotain pois ja pyytää käteismaksun jne.
      Sitten tietenkin jos pääset itse niin mene. Peset vaan kädet kunnolla sitten palatessa.

      • Anonyymi

        Älä nyt neuvo ihmisiä antamaan pankkutunnuksiaan muille! Ei missään tapauksessa. Oletko itse huijari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt neuvo ihmisiä antamaan pankkutunnuksiaan muille! Ei missään tapauksessa. Oletko itse huijari?

        Een en en...tietenkään.


      • Anonyymi

        Niiin luotettavaa ihmistä ei ole olemassakaan, että antaisin "tunnukset" tililleni. Jotta älä paasaa potaskaa lämpimiksesi. - Nm. Sellaisia ei ole olemassa


    • Anonyymi

      Viime viikolla Aapo julkaisi pitkän jutun Hyvinkään pankkipalveluista. Todella vähän on enää saatavissa palveluita ns. tiskiltä. Kun kaikki siirtyy nettiin niin myös kyberhyökkääjät saalistavat hyvin. Usein on kaupassakin ollut alkuvuoden aikana tilanne, että yhteydet pankkeihin ei toimi ja vain käteinen kelpaa. Yksi pankkiryhmä oli pitkään toiminnat seis, ehkä Ruotsia myöten. Tätä tulee tulevaisuudessa lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe