On se kummaa, kun esim. seuraavantapainen ja ajankohtainen mielipide sensuroidaan eli editoidaan.
Kun esim vanhukset ym avuntarvitsijat saavat apua kaupassa ja apteekissa asiointiin ulkopuolisilta, niin miten maksetaan. Harvalla on rahaa kasoittain kotona, eikä pankkikorttiakaan tunnuslukuineen passaa antaa ulkopuolisille. Vahingon sattuessa pankkikaan ei vastaa. Mikä siis neuvoksi?
AP'n sensuuri
7
161
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen tuli postitse viimeinkin pitkään mainostettu ohjeistus kaikille yli 70-kymppisille. Siinä on nettiosoitteita, puh,numeroita ja katuosoitteita paljon. Osa yksityisiä, jotka kohteliaasti ovat laittaneet palvelun hinnankin mukaan. Kaupoista osa mainostaa kotiinkuljetusta, netin kautta maksaen ja parhaat jopa ovella lähimaksua käyttäen, kuten pizzakuskit ovat jo kauan tehneet. En ymmärrä mitä sensuroimista aiheesta kenelläkään olisi.
- Anonyymi
Sinun tulisi löytää luotettava ihminen. Rahaa automaatilta jonkunlainen summa. Annat vaan tunnukset silloin kun luotat.
Minä olisin sellainen, mutta en aio kaikille ihmisille rahaa hakea. Minulla on muutakin tekemistä ja käyn töissä.
Rahaa voi saada myymällä jotain pois ja pyytää käteismaksun jne.
Sitten tietenkin jos pääset itse niin mene. Peset vaan kädet kunnolla sitten palatessa.- Anonyymi
Älä nyt neuvo ihmisiä antamaan pankkutunnuksiaan muille! Ei missään tapauksessa. Oletko itse huijari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt neuvo ihmisiä antamaan pankkutunnuksiaan muille! Ei missään tapauksessa. Oletko itse huijari?
Een en en...tietenkään.
- Anonyymi
Niiin luotettavaa ihmistä ei ole olemassakaan, että antaisin "tunnukset" tililleni. Jotta älä paasaa potaskaa lämpimiksesi. - Nm. Sellaisia ei ole olemassa
- Anonyymi
Viime viikolla Aapo julkaisi pitkän jutun Hyvinkään pankkipalveluista. Todella vähän on enää saatavissa palveluita ns. tiskiltä. Kun kaikki siirtyy nettiin niin myös kyberhyökkääjät saalistavat hyvin. Usein on kaupassakin ollut alkuvuoden aikana tilanne, että yhteydet pankkeihin ei toimi ja vain käteinen kelpaa. Yksi pankkiryhmä oli pitkään toiminnat seis, ehkä Ruotsia myöten. Tätä tulee tulevaisuudessa lisää.
- Anonyymi
Tuo "yksi" oli koko viime viikon ajoittain kokonaan seis mediatietojen mukan. Enään ei ollut syynä hiekan lattialle tulo, kuten "Nalle" vuosia itten valitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117317- 475246
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562961Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän62414Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101468Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1911348Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3101018Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?225958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896