Tämäkin keskustelupalsta on mennyt pilalle

Anonyymi

Tuntuu, että kaikki palstat on nykyään persujen keskustelupalstoja, samaa öyhytystä ja demokraattisen hallituksen mollaamista ja haukkumista.

17

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä taas kiukutteleva viherpipertäjä projisoi omaa katkeruuttaan demokratian edustajia kohtaan.

• Anonyymi

Persut on pilanneet keskusteluilmapiiriä törkytouhuillaan jo parikytä vuotta.

• Hyvät johtajat kestävät asiallista ja asiatontakin arvostelua, he jopa kysyvät kansalta onko kaikki hyvin ja mitä heidän kansalaisten mielestä pitäisi tehdä että kaikilla oman maan kansalaisilla olisi parhaat edellytykset toimia arkisissa askareissaan

Huonot johtajat tarvitsevat tukjoukkoja ja puolustelijoita ympärilleen joidenka avulla voivat vaientaa kansalaisten heihin kohdistaman arvostelun

He korostavat että heidät on "jotenkin valittu"? demokraattisissa vaaleissa ja he ovat lailliset päättäjät seuraaviin vaaleihin asti (saavutettu etu) vaikka kansa menehtyisi tähän korona epidemiaan?

Rehellisintä olisi nykyisen hallituksen pyytää Presidentti Niinistöä johtamaan maata ja valitsemaan hallituksen joka pystyisi saattamaan suomen pois tästä korona kurimuksesta mahdollisimman vähäisin uhrein ja koko yhteiskuntaa sekoittamatta.

Ja lopuksi pyytää suomen kansalta anteeksi vahinkoja mitä saivat aikaan osaamattomuuttaan ja vain poliittisen vallassapysymisen takia

• Anonyymi

Jänkhäpersu taas vauhdissa.

• Anonyymi

Porvarituubaa alusta loppuun.

• Anonyymi

Jotakuinkin samaa mieltä.

• Anonyymi

Auts-päivät veivät monia parhaista.

• Anonyymi

Persut nyt on vaan Suomen suurin puolue - jos et voi voittaa heitä, -liity persuihin

• Anonyymi

SDP oli kylläkin viime vaaleissa suurin ja viimeisimmän kannatustutkimuksen mukaan myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SDP oli kylläkin viime vaaleissa suurin ja viimeisimmän kannatustutkimuksen mukaan myös.

Totta.

• Anonyymi

Mitä helvettiä se sinulle kuuluu millainen poliittinen vakaumus ihmisillä on? Seiso peilin edessä jos et siedä muita kuin itsesi kaltaisia ihmisiä.

• Anonyymi

Persujen keskustelupalsta? Suunnilleen joka toinen aloitus on jonkun keskenkasvuisen nulikan aloittama vihakampanja persuja vastaan. Tuskinpa täällä kovin moni persu kirjoittelee, mutta useampikin asiallinen kommentoija leimataan persuksi mielipiteidensä vuoksi.

Näyttää siltä, että niiden keskenkasvuisten nulikoiden pahin haukkumasana on persu ja suurin tyydytys persujen haukkuminen.

Palstoilta ovat kadonneet asialliset keskustelijat miltei tyystin. Ala-arvoista älämölöä ei kukaan kovin kauan jaksa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Uutiset
        Tuoreimmat
        Eduskuntavaalit
        Venäjän hyökkäys
        Sää
        Kotimaa
        Ulkomaat
        Talous
        Kaikki aiheet ja palvelut
        Artikkeli on yli 6 vuotta vanha
        Politiikka
        Tutkimus: Tällaisia puolueiden jäsenet ovat – keskusta ja SDP eläkeikäisten puolueita ja perussuomalaiset miesten

Kunnallisalan kehittämissäätiö on tutkinut puolueiden jäseniä.
        puolueiden logoja
        Kuva: Yle Uutisgrafiikka
        Jussi Virkkunen
        27.3.2017 11:38

Päivitetty 27.3.2017 16:21
        Tästä on kyse

Tutkimuksen aineisto kerättiin syksyllä 2016 kyselyllä.

• Anonyymi

Persut ja uskonlahkot hallitsevat sivuja, on niin ongelmallista kun siihen liitetään vielä "salaliittoteoriat/q-anon" niin soppa on valmis.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3099
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      74
      3004
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2859
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      1997
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1637
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1585
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      20
      1510
    Aihe