No jopas on! Tuomarit jotka itse on huonompia laulajia kuin moni kilpailija, pystyy laittamaan todelliset kyvyt sivuun. Surkeita!😖
Voice of Finland tuomarit
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuolla tänään todellisia kykyjä ollut.
Miehet olivat keskinkertaisia, epäselvästi tekstiä laulavia.
Naiset nuoria, alle 20 vuotiaita tyttösiä joiden ääni ei ole vielä kehittynyt oikein mihinkään muuhun kuin alkuperäisten solistien matkimiseen ja sillä yhdellä erilaisen tavoitteluun, mutta huonolla tavalla. Ei laula ollenkaan ns. omalla äänellään, on feikki.- Anonyymi
Sara paras! Vinkujia ja teennäisellä äänellä "laulajia" on jo yllin kyllin. Kuka jaksaa kuunnella? Anna mokaa!
- Anonyymi
Minkä hiton takia tuolla Puulla pitää olla tuo tuommonen hiuskuontalo, peruukki joka lähetyksessä, kun oma hius on paljon paremman näköinen. Yrittää olla joku erikoinen, ketähän staraa se tuolla haluaa muistuttaa. Ihan tyhmää.
- Anonyymi
Anna Puu on surkea. Työ öntää maitonaamansa jokapaikkaan.
Eipä ole nuorella hyvät lähtökohdat, jos Puu valitsee omaan völjyynsä.
Vanhempien täytyisi pitää lastensa Puola.- Anonyymi
Puu on jo moneenkertaan esitellyt ns tavaraselosteen sa?
Ketä kiinnostaa kenen kanssa tehnyt ja mitä.
- Anonyymi
Sipe on paraaas!
Sipe on rrautaa!!
Sipen olis pitäny päästä esiintyyn!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204307Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281804- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998