Kysyisin onko jollain samanlaista kokemusta.. Olen jo toivoton...
Minulta on testattu Hiv, klamydia ja ja tippuri jo 2 kertaa. Riskiajankohdasta on jo puoli vuotta. Myös kuppa testattiin. Kaikki negatiivisia.
Mutta oireet jatkuvat silti, sisäreisikipu tulee ns. aaltoina, lantio/alavatsakipu, kainalokipu, runsas valkovuoto.
Kipuja ei ole päivittäin mutta useasti ja joka viikko.
Olen syönyt yhden flagyl400 kuurin josta ei ollut mitään apua..
Mikä ihme mulla voi olla vai voiko myös mieli oikeasti tehdä tepposet, sillä olen kuollakseni pelännyt vakavaa sukupuolitautia.
Kiitos asiallisista vastauksista.
SUKUPUOLITAUTI?
4
175
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko käynyt gynekologilla?
- Anonyymi
Täällä on yks lääkäri setä mukava se 44VUOTIAS homo setä RANE mä hoitelen sun sairaudet kun PISSAAT mun suuhun
- Anonyymi
Kannattaa käväistä gynellä, jos asia vaivaa. Et tarkemmin kuvaa kipuasi, mutta voisko olla kroppa jumissa, joka sitten säteilee myös lantionseudulle? Onko valkovuoto normaalia rakenteeltaan ja tuoksultaan?
Sukupuolitaudit eivät yleensä aiheuta tuollaisia kipuja pitkin kroppaa, joten jos ne on jo kahdesti testattu ja suljettu pois, olisin rauhallisin mielin. - Anonyymi
Kiitos! (yhdestä asiallisesta vastauksesta)...
Kipua on myös ajoittain lihaksissa/nivelissä jaloissa ja käsissä koko mitalta. Nyt enää vähemmän nivusissa, kainalokipu tuntuu molemmin puolin edelleen, kipu tulee lyhyinä vihlaisuina. Kipujen puolesta muistuttaa jotain virustautia kun kipu on kovaa ja vihlovaa.
Valkovuoto on hajutonta, valkoista, tahmaista ja paksua. Sen verran erilaista kuitenkin että huomaan selvän eron entiseen.
Olen käynyt gynekologilla mutta siellä otettiin vaan näyte klamydian/tippurin varalta.
Onko kokemusta/tietoa voisiko herpes aiheuttaa tällaista? En kuitenkaan milloinkaan ole havainnut missään kohtaa haavoja tai rakkuloita.
Minulla oireet on jatkuneet kuukausia kun herpes tietääkseni oireilee päiviä tai muutaman viikon?
Tiedän, parasta olisi taas mennä lääkäriin mutta kun on jatkuvasti saanut epäilyjä lääkärin puolesta että oireet olisivat vain psykosomaattisia en jaksa niitä epäilyjä nyt :(
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445822
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise923269- 313126
- 592874
- 572730
- 532390
- 381844