Edesmenneen rippikoulupastorin tavoin unohtuivat ä:n pilkut otsikosta.
Hän nimittäin lausui nuo kuolemattomat sanat:
"Nainko mina nakuja vai polttivatko pojat tupakkaa!"
Tämä tapahtui kirkon kulman takana rippikoulun tauolla ja taisi tapahtua myös ennen sen alkua ja sen jälkeen!
Tämä kertomani tarina on kuitenkin tosi.
Siivoan yliopiston vessoja ammatikseni. Lähden töihin viimeistään neljän aikaan aamulla ja kävelen vilkkaan kaupungin keskustan halki matkallani yliopistoon.
Tapaan matkallani ravintolasta ulos tulleita humalassa hoipertelevia ja sekavia sopertelevia kristittyjä uskovia! Melkein joka aamu!
Eikö tämä todista sen, että kristityt uskovaiset käyttävät alkoholia paljon enemmän kuin ateistit ja muut uskonnottomat?!
Huoraavatkin vielä...!
Nain teisteja humalassa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tappelevat kaduilla: vetävät toisiaan ja viattomia sivullisia turpaan!
Potkivat ikkunoita rikki ja kävelevät autojen päällä!
Tekevät kaikenlaista ilkivaltaa!
Ne kirotut pahat uskovaiset kristityt!
Keskimäärin ja tyypillisesti kristityt ovat juuri tuollaisia!
Heitä on suhteessa kaikkien tosi uskovaisten kristittyjen määrään paljon enemmän kuin ateisteja, jotka tekevät samoja tekoja (paitsi, että yksikään tosi ateisti ei voi sellaista pahaa tehdä!)!
Hyi kristityt uskovaiset, hävetkää!
Uskovaiset kristityt ovat pahoja ihmisiä, mutta me ateistit olemme ihania ja hyviä ihmisiä ilman yhtä ainoaa poikkeusta!
Jos joku tekee pahaa ja sanoo olevansa ateisti, niin ei ole tosi ateisti! Ei edes se juoppolalli ja irtosuhteita harrastava kapakan ruusu (nainen)!- Anonyymi
Kiitos valheistasi, kreationistihäirikkö G4G. Olet todella huono teeskentelemään ateistia kun jäät aina kiinni. Tämähän johtuu siitä, että sinulla ei ole alkeellisintakaan ymmärrystä ateismista tai ateisteista.
Toimit äärimmäisen mekaanisesti. Toistat taas sen viikonloppusekoilun minkä aina toistat. Olet kuin kone joka suoltaa vihapostia.
- Anonyymi
Eli olet se matemaattinen nero, joka osaa laskea 1 1=3.
- Anonyymi
Mutta sinä oletkin G4G / Jumalan valtakunta blogisti, Valhetta rakastava kreationisti, joka säännöllisesti teeskentelee ateistia mustamaalaustarkoituksessa. Vieläkö haukut Suomen puolustusvoimia ja kehut venäläisiä?
Vastaus Heh hahin viestiin 4.4.2020 klo 08:57
Olen aina ollut Suomen puolustusvoimien kannattaja ja tukija ja itsekin evp. upseerina valmis puolustamaan maatamme vihollista vastaan olkoonpa se sitten Venäjä, Ruotsi tai Norja tai vaikkapa NATO. Isänmaata tulee puolustaa ja käyttää mahdollisimman paljon rahaa maanpuolustukseen ja mm. ilma-aseen uusimiseen.
En ole koskaan kehunut venäläisiä. Tunnen paljon venäläisiä tiedemiehiä, joiden ammatillista osaamista arvostan, mutta en pidä heidän ruokavaliostaan ja hajustaan. Oletko koskaan käynyt venäläisen tiedemiehen asunnossa tai hotellihuoneessa? Minä olen... olen toisaalta surullinen venäläisten tiedemiesten alhaisesta palkasta.
Yksikin ydinfyysikko vaihtoi akateemisen uransa tutkijana... en kehtaa edes sanoa mihin, mutta se tapahtui rahan vuoksi!
- Anonyymi
G4G:llä melkoinen romahdus uraputkessa: huippututkijasta vessojen siivoojaksi.
- Anonyymi
Onhan se kertonut jo alusta asti olevansa yliopiston vessojen siivooja! Ja milloin mitäkin tilanteeseen sopivaa. Vaihtaa ammattia ja uraa yhtä usein kuin ateisti amispoju kalsareitaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784