G5G
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
67
Kristillinen kommunismi
On esitetty väite, jonka mukaan kommunistit ovat kristittyjä. No Suomen Kommunistisen Puolueen (SKP) jäsenistä yksi nain6160Todiste Jumalaa ja luomista vastaan!
Se, että jotakin on olemassa, on varma todiste Jumalaa ja luomista vastaan! Jos mitään ei olisi olemassa, niin se olis472Joku hullu sanoo olevansa G4G
Olin jonkin aikaa pois tältä palstalta ja kun palasin hetki sitten tänne, niin huomasin, että joku hullu väittää olevans861Teuvo Suni: haaste sinulle!
En ole koskaan kohdannut sinua kasvotusten tai palstan välityksellä, mutta ateistiveljeni väittävät sinun olevan kova lu967Ateistit ovat yhtä hyviä ihmisiä
Ateistit ovat keskimäärin yhtä hyviä ihmisiä kuin herätyskristillet ja jopa heitä parempia! Näin arvostettu professori1568Uskonnot koronavirusta vastaan?
Ovatko uskonnot koronavirusta vastaan? Entä ateismi? Rakastettu italialainen tenori Andrea Bocelli konsertoi sunnunta3350Ateismi voittaa teismin
Ateismin hyvät puolet: 1. Ei tarvitse pelätä mitään. 2. Ei ole uskonnollisia auktoriteetteja, jotka määräävät sen, mit189Ateistit ihailevat huonoa käytöstä
ja toisten nimimerkkien plagiointia. Heh hah on plagioinut monia nimimerkkejä ja rekisteröinyt ne itselleen. Ne nimime750C5C ja milkanaahum
Olen ihana ateistien idoli! Plagioin teisteinä ja kreationisteina pitämieni kirjoittajien nikkejä ja kirjoitan heille548Onko tietoa universumin ja elämän synnystä?
Onko täällä joku, joka tietää sen, mitkä seikat ovat johtaneet universumin ja elämän syntymiseen? Vai onko täällä vain2363Uskovaisuus on perinnöllinen sairaus!
Tiede on löytänyt uskovaisuutta aiheuttavan geenin, josta ateistit ovat vapaita! Uskonto on vain hetken kestävä virhe3050Trollit ovat vallanneet palstan
Täällä oli aiemmin mahdollista keskustella rakentavasti ja hedelmällisesti eri uskonnoista ja niiden mielettömyydestä, m1149Haastan kaikki ateistit väittelyyn kanssani!
Olen G5G ja haastan kaikki ateistit väittelyyn kanssani! Aihe on vapaa! Antaa palaa!4674Arvioi oma itsesi ja ole rehellinen!
Teen kyselyn, jonka tulokset eivät voi olla luotettavia, koska kuka tahansa voi vastata mitä tahansa ja valehdella. Kysy069Todisteita Jumalaa ja luomista vastaan
Avaan uuden keskustelun, jossa on tarkoitus esittää todisteita Jumalaa ja luomista vastaan. Jumalalla tarkoitetaan täs1750Miten tunnistaa trolli ja vedättäjä?
Palstan sheriffi ja toisten nimimerkkien plagioija Heh hah (MILKANAAHUM aka. milkanaahum) näkee minut siellä, missä en o3143Rauha maassa ja ystävyys
ihmisten kesken, joilla on erilaisia näkemyksiä koskien jumaluuksia. Olisko mitenkään mahdollista keskustella asiallis8117Ateistien lentävät valheet
Ateisteilla on tapana valehdella ja vääristellä totuutta koskien kristittyjä ja kristinuskoa: sitä, millä tavalla kristi6158Uutisia tiedemarkkinoilta
Osallistun tänään New Yorkin tiedemarkkinoihin. Tunteet ovat lähtökohtaisesti pinnalla, mutta Nokian uudet tiedesovell140Olen vihdoinkin täysin vapaa
Jalkapanta otettiin pois ja voin jälleen osallistua metsästysseuran toimintaan ilman rajoitteita. Ihanteeni on Tyson F648