ÄLÄ OTA KORONAKISSAA!

Anonyymi

27

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kissat hoidetaan kunnolla ja se siitä heitteillä idiootti ei hoida muuta kun pihaansa (muka) näkis vaan senki päivän että se kolli pihaansa hoitaa ja paskat

      • Anonyymi

        Osaan kuvitella, että ei leikkaa edes nurmikkoaan ja piha täynnä rojua. Seinustoilla traktorin levikerenkaat ja vanhat kodinkoneet navetan takana. Nokkospuskissa vanhoja akkuja ja piikkilankaa. Itse väsätty koirahäkki numeroa liian pieni.


      • Anonyymi

        Ei pihan mahdollinen hoitamattomuus anna kenellekään ulkopuoliselle oikeutta vallata sitä lemmikkinsä paskomistantereeksi.

        Kunnolla hoidettu kissa ei häiriköi syyttömien vieraiden ihmisten pihoissa.

        HUOLEHTIKAA KISSOISTANNE!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pihan mahdollinen hoitamattomuus anna kenellekään ulkopuoliselle oikeutta vallata sitä lemmikkinsä paskomistantereeksi.

        Kunnolla hoidettu kissa ei häiriköi syyttömien vieraiden ihmisten pihoissa.

        HUOLEHTIKAA KISSOISTANNE!!

        Kuka antoi luvan tappaa naapurin kissoja huolehdi pihoistasi äläkä elä kuin sikolätin pelätti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka antoi luvan tappaa naapurin kissoja huolehdi pihoistasi äläkä elä kuin sikolätin pelätti

        Ei kenenkään ole pakko tunkea kissojaan vieraisiin pihoihin tapettavaksi.

        Jos kissanomistaja itse vain viitsisi noudattaa lakia, niin mitään ongelmiahan ei olisi.

        Joten huolehdi sinäkin kissastasi!


    • Anonyymi

      Tämän päivän Hesarissa luki, että kissa tartuttaa Coronavirusta ja saa taudin!!!

      • Anonyymi

        Vanha uutinen. Viime viikolla YLE kertoi samaa.
        Ja täällähän todistettu Suomi24/Lapua palstalla monen paikallisen asiantuntijan toimesta, että ei kissa levitä mitään tautia. Kyllä lapualaiset tietää, totuuden.
        Ylen ja Hesarin valeuutisia.


    • Kissit tykkää sinapista, kiipeää väärinpäin puuhun 🤣

      • Anonyymi

        Etkö tiedä mitä kissoille pitäisi tehdä, viekää kissanne vaikka johonkjn lähikylään, kyllä siellä tiedetään mitä tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tiedä mitä kissoille pitäisi tehdä, viekää kissanne vaikka johonkjn lähikylään, kyllä siellä tiedetään mitä tehdään.

        Kissa osaa kyllä ilmaista miten se haluaa itseään palveltavan ja mitä pitää ostaa ruoaksi.


    • Anonyymi

      Tiikeriin oli tarttunut koroonavirus New Yorkin eläintarhassa. Tiikeri on kuin iso kissa. Kehrääkin, kun on tyytyväänen.

      • Anonyymi

        Kuva tai sitä ei ole! Laita hönö aina linkki.


    • Anonyymi

      Täältä on näköjään poistettu se kommentti jossa annettiin suoraan ymmärtää, että koira hakee kissan kotiportailta. Ensimmäinen uskottava juttu heitteillä-jankkaajalta.

      • Anonyymi

        Hakeehan se sen. Kissa koiran tontilta pakoon kotiinsa menee edeltä. Tyhymä.
        Lähtökohta asialle. Kissa ollut väärässä paikassa. Käy huudattamassa koiria tarhaan verkkoaidan takaa. Mutta sitten, tulikin klip ja klap.
        Näin käy.
        Tämähän on ongelma, kissat koiratarhalla provosoimassa koiraa. Miksi? Missä kissan omistajan vastuu. No siellä, minkä päällä kissan omistaja istuu.


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä sinä oikein taas sekoilet?

        Itsehän sinä höperehdit rappusilta hakemisista säikeeseen "Apuväline saksanseisojille" eilen klo 08:48 salanimellä "Anonyymi".

        Yritähän nyt tulla edes ihan pikkuisen tolkkuihisi, vommelo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä oikein taas sekoilet?

        Itsehän sinä höperehdit rappusilta hakemisista säikeeseen "Apuväline saksanseisojille" eilen klo 08:48 salanimellä "Anonyymi".

        Yritähän nyt tulla edes ihan pikkuisen tolkkuihisi, vommelo!

        Säästä ny vähä viinaa pääsiääseksiki. Äläkä aina ryyppää heti aamusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säästä ny vähä viinaa pääsiääseksiki. Äläkä aina ryyppää heti aamusta.

        Nou hätä.

        Alkot on auki ja täynnä viinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nou hätä.

        Alkot on auki ja täynnä viinaa.

        Perse sulla on auki ja huomenna mandoliinikrapula kun et pääse tasoottavalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä oikein taas sekoilet?

        Itsehän sinä höperehdit rappusilta hakemisista säikeeseen "Apuväline saksanseisojille" eilen klo 08:48 salanimellä "Anonyymi".

        Yritähän nyt tulla edes ihan pikkuisen tolkkuihisi, vommelo!

        Olisko tähän enää linkkiä saatavilla?


    • Anonyymi

      Mä ainakin otan kissan

      • Anonyymi

        Ota edes lammas. Lehmä olisi vielä parempi. Kissa menee eläinrääkkäyksen puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota edes lammas. Lehmä olisi vielä parempi. Kissa menee eläinrääkkäyksen puolelle.

        Kissut ovat vapaan demokratian edustajia Kissu boooooorrrrnnn freeeeeee


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haluaako joku kissanpentuja? Meiltä saa, mutta itse pitää etsiä. Narttu käy joskus kotona syömässä ja selvästi imettää. En ole seurannut minne menee, mutta varmaankin jossain lähellä sen pennut ovat.

      • Anonyymi

        Onko se caruna kissa


    • Anonyymi

      Älä ota mitään kissaa, sen hyvinvoinnista jos et voi tai pysty huolehtimaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe