Et kuitenkaan viitsi hoitaa sitä kunnolla. https://yle.fi/uutiset/3-11292198?utm_content=2020-04-02
ÄLÄ OTA KORONAKISSAA!
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kissat hoidetaan kunnolla ja se siitä heitteillä idiootti ei hoida muuta kun pihaansa (muka) näkis vaan senki päivän että se kolli pihaansa hoitaa ja paskat
- Anonyymi
Osaan kuvitella, että ei leikkaa edes nurmikkoaan ja piha täynnä rojua. Seinustoilla traktorin levikerenkaat ja vanhat kodinkoneet navetan takana. Nokkospuskissa vanhoja akkuja ja piikkilankaa. Itse väsätty koirahäkki numeroa liian pieni.
- Anonyymi
Ei pihan mahdollinen hoitamattomuus anna kenellekään ulkopuoliselle oikeutta vallata sitä lemmikkinsä paskomistantereeksi.
Kunnolla hoidettu kissa ei häiriköi syyttömien vieraiden ihmisten pihoissa.
HUOLEHTIKAA KISSOISTANNE!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pihan mahdollinen hoitamattomuus anna kenellekään ulkopuoliselle oikeutta vallata sitä lemmikkinsä paskomistantereeksi.
Kunnolla hoidettu kissa ei häiriköi syyttömien vieraiden ihmisten pihoissa.
HUOLEHTIKAA KISSOISTANNE!!Kuka antoi luvan tappaa naapurin kissoja huolehdi pihoistasi äläkä elä kuin sikolätin pelätti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka antoi luvan tappaa naapurin kissoja huolehdi pihoistasi äläkä elä kuin sikolätin pelätti
Ei kenenkään ole pakko tunkea kissojaan vieraisiin pihoihin tapettavaksi.
Jos kissanomistaja itse vain viitsisi noudattaa lakia, niin mitään ongelmiahan ei olisi.
Joten huolehdi sinäkin kissastasi!
- Anonyymi
Tämän päivän Hesarissa luki, että kissa tartuttaa Coronavirusta ja saa taudin!!!
- Anonyymi
Vanha uutinen. Viime viikolla YLE kertoi samaa.
Ja täällähän todistettu Suomi24/Lapua palstalla monen paikallisen asiantuntijan toimesta, että ei kissa levitä mitään tautia. Kyllä lapualaiset tietää, totuuden.
Ylen ja Hesarin valeuutisia.
Kissit tykkää sinapista, kiipeää väärinpäin puuhun 🤣
- Anonyymi
Etkö tiedä mitä kissoille pitäisi tehdä, viekää kissanne vaikka johonkjn lähikylään, kyllä siellä tiedetään mitä tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä mitä kissoille pitäisi tehdä, viekää kissanne vaikka johonkjn lähikylään, kyllä siellä tiedetään mitä tehdään.
Kissa osaa kyllä ilmaista miten se haluaa itseään palveltavan ja mitä pitää ostaa ruoaksi.
- Anonyymi
Tiikeriin oli tarttunut koroonavirus New Yorkin eläintarhassa. Tiikeri on kuin iso kissa. Kehrääkin, kun on tyytyväänen.
- Anonyymi
Kuva tai sitä ei ole! Laita hönö aina linkki.
- Anonyymi
Täältä on näköjään poistettu se kommentti jossa annettiin suoraan ymmärtää, että koira hakee kissan kotiportailta. Ensimmäinen uskottava juttu heitteillä-jankkaajalta.
- Anonyymi
Hakeehan se sen. Kissa koiran tontilta pakoon kotiinsa menee edeltä. Tyhymä.
Lähtökohta asialle. Kissa ollut väärässä paikassa. Käy huudattamassa koiria tarhaan verkkoaidan takaa. Mutta sitten, tulikin klip ja klap.
Näin käy.
Tämähän on ongelma, kissat koiratarhalla provosoimassa koiraa. Miksi? Missä kissan omistajan vastuu. No siellä, minkä päällä kissan omistaja istuu. - Anonyymi
Mitä ihmettä sinä oikein taas sekoilet?
Itsehän sinä höperehdit rappusilta hakemisista säikeeseen "Apuväline saksanseisojille" eilen klo 08:48 salanimellä "Anonyymi".
Yritähän nyt tulla edes ihan pikkuisen tolkkuihisi, vommelo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sinä höperehdit rappusilta hakemisista säikeeseen "Apuväline saksanseisojille" eilen klo 08:48 salanimellä "Anonyymi".
Yritähän nyt tulla edes ihan pikkuisen tolkkuihisi, vommelo!Säästä ny vähä viinaa pääsiääseksiki. Äläkä aina ryyppää heti aamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästä ny vähä viinaa pääsiääseksiki. Äläkä aina ryyppää heti aamusta.
Nou hätä.
Alkot on auki ja täynnä viinaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nou hätä.
Alkot on auki ja täynnä viinaa.Perse sulla on auki ja huomenna mandoliinikrapula kun et pääse tasoottavalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritähän nyt tulla edes ihan pikkuisen tolkkuihisi, vommelo!Olisko tähän enää linkkiä saatavilla?
- Anonyymi
Mä ainakin otan kissan
- Anonyymi
Ota edes lammas. Lehmä olisi vielä parempi. Kissa menee eläinrääkkäyksen puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota edes lammas. Lehmä olisi vielä parempi. Kissa menee eläinrääkkäyksen puolelle.
Kissut ovat vapaan demokratian edustajia Kissu boooooorrrrnnn freeeeeee
- Anonyymi
Raita Karpo - Laps olen Karjalan
https://www.youtube.com/watch?v=uVM1IKzBYSE - Anonyymi
Haluaako joku kissanpentuja? Meiltä saa, mutta itse pitää etsiä. Narttu käy joskus kotona syömässä ja selvästi imettää. En ole seurannut minne menee, mutta varmaankin jossain lähellä sen pennut ovat.
- Anonyymi
Onko se caruna kissa
- Anonyymi
Älä ota mitään kissaa, sen hyvinvoinnista jos et voi tai pysty huolehtimaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433504Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4372944Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222801Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831867- 871497
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 921145
- 1011117
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31930