Covid-19 evoluution tulos?

Anonyymi

Onko Covid-19 evoluution tulos vai ihmisen luoma?
Vastaus perustuu uskoon tai johonkin olkiukkoteoriaan.

18

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koronavirukset ovat tuikitavallisia ja pääosin melko harmittomia viruksia. Tämä nykyinen on vähän ärhäkkäämpä sorttia mutta kuitenkin melkoisesti miedompi kuin kaikkein kiukkuisimmat serkkunsa.

    • Anonyymi

      Älä usko salaliittoteorioihin. Koronaviruksia riittää luonnossa, ja ennen pitkää siirtyvät myös ihmisiin, jotka ovat eläinten kanssa tekemisissä.

      Ongelman tästä tekee matkailu, erityisesti lentoliikenne, jonka mukana leviää sellainen virus mikä muuten olisi pysynyt jossain eristyneessä maalaiskylässä.

    • Anonyymi

      Nooa pelasti arkissaan kaksi kappaletta Covid-19 viruksia, jotta voisivat olla kanssamme. Kuulemma.

    • Anonyymi

      Kyllä se Raamatun mukaan on luotu, ja oli luomisen kuudentena päivänä Herran silmissä sangen hyvä ja otollinen!

      • Anonyymi

        Herran silmät ovat tautisia? Mitäs nussi vieraita naisia ilman kumia, johan se Raamattukin herroja varoitti moisesta!


    • Anonyymi

      Sekä että voi olla UNIT 731 järviin upottamia taudinaiheuttajien cocktail.

    • Anonyymi

      Kyllä se on Jumalan luoma. Jumalaa niin hemmetisti ottaa pattiin, koska hän epäonnistui vedenpaisumuksessaan. Nyt sitten kuolette saatanan syntisäkit!!!

    • Anonyymi

      tämäkin olisi voitu välttää,mutta ihminen ja varsinkin tuo viirusilmien pakana kansa
      syövät mikä vaan liikkuu ja on ilmaista,,rottia koiria .jokaista maalla elävää,,saatan
      apinat..nyt kalahti oman nilkkaan..luulivat pääsevänsä maailman mahdiksi..huh..
      talous romahti..rahat suli....luonto iski väkevällä voimalla...painukaa helvettiin ..ok

    • Anonyymi

      Omituista ja traagista on se, että vain osa viruksen saaneista sairastuu ja myös perusterveitä nuoria kuolee, vaikka iäkkäät ovat suurimmassa riskiryhmässä.
      Virus on siis valikoiva ja sitä tutkitaan johtuuko geeneistä, veriryhmästä tms.
      Tässä nyt törmätään siihen, ettei tiede ole kaikkivoipa ja koko maailmantalous
      saadaan sekaisin yhden viruksen ansiosta...yhdellä pyyhkäisyllä ja todella nopeasti.

      • Anonyymi

        Ulvoin.


      • Anonyymi

        Jos jotakin hengellistä ulottuvuuttaa hakee...niin aina maailmanlaajuiset
        pandemiat saavat miettimään ihan perusarvoja, jopa kunnioittamaan niitä
        ainakin hetkeksi. Muutoksen kasvot ovat ympärillä ja todellinen ihmisyys astuu'
        kuvaan mukaan maallisten arvojen tieltä..kaiken myllerryksen keskellä...eli vihasta ja katkeruudesta luopuminen- oivallus- on paras tapa saada asioita eteenpäin vaikkakin tämäkin päivä voi olla vasta introduction alkusoitto isomman muutoksen keskellä. Kun puhutaan laumasuojasta, se voi olla myös se valon tuoma keskinäinen ymmärrys ja rakkaus elämään, joka nujertaa vihollisen. Eihän tämä planeetta kovin iso paikka ole universumin yhtenä sijoituspaikkana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jotakin hengellistä ulottuvuuttaa hakee...niin aina maailmanlaajuiset
        pandemiat saavat miettimään ihan perusarvoja, jopa kunnioittamaan niitä
        ainakin hetkeksi. Muutoksen kasvot ovat ympärillä ja todellinen ihmisyys astuu'
        kuvaan mukaan maallisten arvojen tieltä..kaiken myllerryksen keskellä...eli vihasta ja katkeruudesta luopuminen- oivallus- on paras tapa saada asioita eteenpäin vaikkakin tämäkin päivä voi olla vasta introduction alkusoitto isomman muutoksen keskellä. Kun puhutaan laumasuojasta, se voi olla myös se valon tuoma keskinäinen ymmärrys ja rakkaus elämään, joka nujertaa vihollisen. Eihän tämä planeetta kovin iso paikka ole universumin yhtenä sijoituspaikkana...

        ...Usa joka tunnetaan kristittynä maana, kantaa kriisipuuroa ison lautasellisen
        kuin esimerkin omaisesti. Toki kassassa on rahaa enemmän kuin muualla maailmassa,
        siitä huolimatta yhteisvastuullisuus...

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/ca01b7f0-db19-4179-9727-4d102e5975a4?ref=newsletter:5230&utm_source=Kauppalehti_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Kauppalehti_Uutiskirje


      • "Omituista ja traagista on se, että vain osa viruksen saaneista sairastuu ja myös perusterveitä nuoria kuolee, vaikka iäkkäät ovat suurimmassa riskiryhmässä."

        Pieni tarkennus... Viruksen saaneista lähes kaikki sairastuvat siihen, mutta monella kantajalla se ei tuota fyysisiä oireita vaikka taudin kantaja silti voi tartuttaa muita.

        Tämä on hyvä esimerkki siitä miksi kaikki suoraan hengelle vaarallisimmat (esimerkiksi pernarutto) taudit eivät ehdi tarttua koska tappavat uhrinsa liian nopeasti ettei tämä ehdi tartuttamaan kovinkaan montaa muuta.

        Tämä on hyvä esimerkki siitä miten luonnonvalinta toimii, sillä vastaava tauti ihmisissa voi helposti tarttua ja levitä paremmin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jotakin hengellistä ulottuvuuttaa hakee...niin aina maailmanlaajuiset
        pandemiat saavat miettimään ihan perusarvoja, jopa kunnioittamaan niitä
        ainakin hetkeksi. Muutoksen kasvot ovat ympärillä ja todellinen ihmisyys astuu'
        kuvaan mukaan maallisten arvojen tieltä..kaiken myllerryksen keskellä...eli vihasta ja katkeruudesta luopuminen- oivallus- on paras tapa saada asioita eteenpäin vaikkakin tämäkin päivä voi olla vasta introduction alkusoitto isomman muutoksen keskellä. Kun puhutaan laumasuojasta, se voi olla myös se valon tuoma keskinäinen ymmärrys ja rakkaus elämään, joka nujertaa vihollisen. Eihän tämä planeetta kovin iso paikka ole universumin yhtenä sijoituspaikkana...

        Valehteleva kreationistihäirikkömme ei näytä ainakaan pysähtyneen miettimään yhtään arvojaan, vaan trollaa edelleen samalla viikonloppuraivolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usa kaappasi eli sosialisoi liittolaisilleen meneviä hengityssuojaimia.

        Kristillissosialisoi?


    • Riippumatta siitä, onko ihminen rakennellut sitä, vastaus on evoluution tuotos.....ihmisen toiminta on evoluutiota ihan siinä missä viruksen toiminta!

    • Anonyymi

      Ainahan se on jokin tulos?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe