Karin 26.3.2019 saama sanoma herätyksestä
Minun Sanani valo loistaa vielä Suomen kansan keskellä. Minä annan oikean Sanan, ei väärennettyä, vaan aitoa puhdasta, joka on Pyhällä Hengellä höystettty.
Tämä Jumalan Sanan voima nostaa tämän maan asukkaita viemään Sanaa eteenpäin rajojen ulkopuolelle asti. Sitä ei voi kukaan estää.
Tällä hetkellä koko maa on rappiotilassa aina seurakuntia myöten.
Se tapahtuma mikä tapahtuu, avaa hengen silmät näkemään ja korvat kuulemaan Jumalan pyhiä tekoja.
Suomen kansa rukoilee polvillaan kaikkien niitten tapahtumien keskellä. Huuto kuuluu Jumalan puoleen. Ei nirsoilla, ei pilkata lähimmäistä. Asenteet muuttuvat, alkaa uusi aika, minkä kaltaista ei ole Suomen kansa kokenut.
Vanhukset, lapset ja nuoret huomataan. Vallanpitäjien riisto loppuu. Yrityselämä muuttuu.
Kaupoissa ei ole paljon myytävää. Ruoasta alkaa rukoustaistelu.
Terveyden puolesta huudetaan Jeesusta apuun.
Tämä on Jumalan tahto antaa kansalle uusi mahdollisuus kääntyä Jumalan puoleen. Kaikki nämä saa kansan elämään uutta elämää. Jumala ja Jeesus Kristus saavat suuren kunnian.
Halveksinta loppuu niitä kohtaan, joita Jumala on käyttänyt tässä maassa ja koko ihmiskunnan keskuudessa.
Annetaan kunnia omalle elämälle ja perheenjäsenille, sillä Jumala on antanut kaikille elämän hengen.
Karin 26.3.2019 saama sanoma herätyksestä
3
59
Vastaukset 3
- Anonyymi
Jossa enkelit mukana.
Taas Jumala käyttää sanansaattajanaan ihmistä, jota kukaan ei kuuntele. Niitä joita kuunneltaisiin olisi kymmenittäin, mutta eivät vaan kelpaa.
Eikö Hän koskaan opi? 🤔- Anonyymi
Ja enkelit ovat totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134762Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197720Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars102686Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47667Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!28653- 61629
- 47590
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59535Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520