Karin 26.3.2019 saama sanoma herätyksestä
Minun Sanani valo loistaa vielä Suomen kansan keskellä. Minä annan oikean Sanan, ei väärennettyä, vaan aitoa puhdasta, joka on Pyhällä Hengellä höystettty.
Tämä Jumalan Sanan voima nostaa tämän maan asukkaita viemään Sanaa eteenpäin rajojen ulkopuolelle asti. Sitä ei voi kukaan estää.
Tällä hetkellä koko maa on rappiotilassa aina seurakuntia myöten.
Se tapahtuma mikä tapahtuu, avaa hengen silmät näkemään ja korvat kuulemaan Jumalan pyhiä tekoja.
Suomen kansa rukoilee polvillaan kaikkien niitten tapahtumien keskellä. Huuto kuuluu Jumalan puoleen. Ei nirsoilla, ei pilkata lähimmäistä. Asenteet muuttuvat, alkaa uusi aika, minkä kaltaista ei ole Suomen kansa kokenut.
Vanhukset, lapset ja nuoret huomataan. Vallanpitäjien riisto loppuu. Yrityselämä muuttuu.
Kaupoissa ei ole paljon myytävää. Ruoasta alkaa rukoustaistelu.
Terveyden puolesta huudetaan Jeesusta apuun.
Tämä on Jumalan tahto antaa kansalle uusi mahdollisuus kääntyä Jumalan puoleen. Kaikki nämä saa kansan elämään uutta elämää. Jumala ja Jeesus Kristus saavat suuren kunnian.
Halveksinta loppuu niitä kohtaan, joita Jumala on käyttänyt tässä maassa ja koko ihmiskunnan keskuudessa.
Annetaan kunnia omalle elämälle ja perheenjäsenille, sillä Jumala on antanut kaikille elämän hengen.
Karin 26.3.2019 saama sanoma herätyksestä
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jossa enkelit mukana.
Taas Jumala käyttää sanansaattajanaan ihmistä, jota kukaan ei kuuntele. Niitä joita kuunneltaisiin olisi kymmenittäin, mutta eivät vaan kelpaa.
Eikö Hän koskaan opi? 🤔- Anonyymi
Ja enkelit ovat totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k481913- 67813
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11773Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me108738Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9712Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut49698Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49689vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22663Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt35636Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47620