Rampakan portaila on ohjetaulut, jossa neuvotaan pitämään turvavälit ja välttämään alastuloa portaita pitkin, jos on paljon kuntoilijoita. Ei näytä varoitukset toimivan. Onko Järvenpään viruslinko?
Rampakan portaiden turvavälit?
9
689
Vastaukset
- Anonyymi
Virus on levinnyt jo koko maapallolle.pienempiin kuntiin vain hitaammin.jos 39 tuhatta ajoneuvoa on päästetty sulkujen läpi ja 170 käännytetty mitä väliä on jollain portaiden turvavälillä.meni sinäkin töihin äläkä valita joka asiasta.
- Anonyymi
Joukossa tyhmyys tiivistyy.
- Anonyymi
Mulla on metrin mittanen kakkosnelonen jolla huidon ympärilleni, ja jos johonkin osuu, niin oma moka, mitäs tuli liian lähelle.
- Anonyymi
Rampakan portaat vetää puoleensa vain ylipainoisia ja näköjään aika tyhmiäkin ihmisiä. Ennen koronaa oli riesana ylipainoiset joista ei edes päässyt ohi rappusissa ja nyt koronaa levittävät (todennäköisesti samat) ihmiset. Ihan hyvää treeniä mutta harmi, että tälläiset liikuntapaikat aina vetää puoleensa tyhmiä ja huonokuntoisia. Ja vielä kirsikkana kakun päällä nämä huonokuntoiset ei tykkää että hyväkuntoiset ja fiksut käyvät siellä treenaamassa.
- Anonyymi
Korona pystyy tarttumaan myös kauniisiin ja rohkeisiin.
- Anonyymi
Läskit veivaa rappusissa. Minkä takia näihin ulkoliikuntapaikkoihin hakeutuu aina kaikkein lihavimmat, vanhimmat ja huonokuntoisimmat? Menkää sauvakävelemään jonnekkin metsään niin ei tarvii tollasia katella. Eniten ärsyttää näiden mätisäkkien asenne hyväkuntoisia kohtaan.
- Anonyymi
"Eniten ärsyttää näiden mätisäkkien asenne hyväkuntoisia kohtaan."
Sivistyksesi kirkkaus valaisee ympäristöäsi... - Anonyymi
Hyväkuntoisten ja upeiden teräsmiesten asenne mätisäkkejä kohtaan on onneksi empaattinen ja kannustava. Metsässä on vielä tilaa ja mäkiäkin (miksei mätiäkin) voi löytyä.
- Anonyymi
Rampakan ongelma on nyt korjattu.
Rappujen väli on väljennetty kahteen metriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374