Kun me nuoret saimme mopoilla missä huvittaa ja iskeä tyttöjä s-marketin edessä. Tapella koulun jälkeen ja haastoimme itseämme milloin mihinkin mutta ennen ennen kaikkea jos pitää sanoa 2000-luvun nuorista jotain : kyllä jäi mieleen Sonja Lampinen ja Oscar Taipale.
Ne kaks nuorta sai aikaa paljon kotikylässä.
Vaikka Osku oli ihan hakattava😅 ei se oikeesti ollu mutta kyllä hienoa sai aikaa! Ja kunnioitan noita kahta kaupunkilaisena ja samanikäisinä 💪
https://www.ksml.fi/kulttuuri/17-vuotias-harmonikansoittaja-Sonja-Lampinen-Saarijärveltä-sai-stipendin-Kiinan-kilpailuun/1320116
Ja
https://www.presidentti.fi/puheet/tasavallan-presidentti-sauli-niiniston-uudenvuodenpuhe-1-1-2016/
Ei monikaan meistä tollasta saa aikaa!
Kyllä tulee hyvät ajat mieleen meidän kaupungista
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olivat hienoja tapauksia .Oskulta ostin monesti marjoja ja Sonjaa kävin kuuntelemassa🌷
- Anonyymi
Toivoin näille nuorille menestystä ja paluuta kotikylään
- Anonyymi
Tuo totta, niinhän se oli " nuo" hyvät ajat jo aikoinaan joka kunnissa ja sivukylillä, mopoilla joilla oli ta sit kyytissä ajeltiin joka polku ja tienpätkä , minäkin jo 70 luvun akussa SYNTAPILLA ,oli hyvä peli. Joskus vanhemmat immeiset valitteli äänistä ,kun pakoputki sattui olemaan tauolla! Se oli tähän päivään verrattuna viatonta hulvatonta nuorten hupia ja tyttöjäkin sai välillä kyytiin aijai. Pakko sanoa ,että ns. ennenaikaa kieltämättä oli paremmin ,mukavampaa aikaa moni asia, ja ne vanhan-ajan MAITOLAITURIT. mitä kohtaamispaikkoja. LAULUSSAKIN sanotaan.- minä menneitä aikoja haikailen ja tyttöjä muistelen ! tällaasta KYYJÄRVEN PERÄLLÄ ja sielkin varmaan.
- Anonyymi
Kyllä ennen oli ennen.Nuorisoa oli kylällä.Ajeltiin,käytiin Kallion grillillä,Lyhdyssä pitsalla.Nykyään kylällä ei oo ketään.Nuoriso ryyppää kotona ja pelaa pelejä.
- Anonyymi
Niinmpä, eivät ole nuoret miehenalut niinkuin silloin ennen, huput nii syvällä päässä,et eihä niihe alta ees tyttöjä näekään,muuta kun sen piipparin ,mis tikku-ukot hyppii. Harvassa on ennää " oikeista " asioista kiinnostuneet ns. miehet. Oli se jännää ja mukavoo aikaa se 60 -70 luku. Olis saanut kehitys siin paikkeil pysähtyä joksikin aikaa. Juhawat wainiokin lauloi,-ei ole Kööpenhamina ,kuin silloin ennen !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637