Eurolotossahan ei ollut täysosumaa 90 miljoonan maximi potille.
Mitenkä nyt seuraavat arvonta kerrat nostavat voittojen määrää?
Euroloton kertymä
18
77
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdentekevää. Ainakaan minä en koskaan mitään merkittävää voita ja 99,999 pros. varmuudella et sinäkään, Rivejä on EJP-pelissä yksinkertaisesti liikaa: Täysosuman todennäköisyys on niinkin huono kuin about 1:95000000. Silmät avautuivat jatkuvaan rahanmenetykseen ja lopetin Veikkauksen tukemisen. Eikä ole kaduttanut!
- Anonyymi
Minulla on sellainen "muistikuva" että jos 90 miljoonan voitolle ei tule täysosumaa, niin
seuraavassa arvonnassa tulee pienemmille "osumille" tavallista suuremmat voitot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sellainen "muistikuva" että jos 90 miljoonan voitolle ei tule täysosumaa, niin
seuraavassa arvonnassa tulee pienemmille "osumille" tavallista suuremmat voitot.Miesmuisti ei ole aina yönkään mittainen;)
Ei nouse potti, pelin säännöissä lukee max.90 milliä.
- Anonyymi
Seuraava alavoitto nousee, muut voittoluokat eivät.
- Anonyymi
Hienosti tuli Suomeen iso voitto.
Nyt kuitenkin on havaittavissa, että kaikki isoimmat netissä pelatut voitot ovat poikkeustilan aikana osuneet samoille paikkakunnille rannikolle.
Myös täällä itäisessä keski Suomessa pelataan netissä, mutta tänne osuu vain anonyyminä pelaaville kuponkipelaajille ja pienempiä voittoja. - Anonyymi
Henk koht pidän epäilyttävänä jokaista peliä, jonka arvontaa ei pysty seuraamaan ja jonka voittorivi menee toistuvasti ohi juuri niiltä sivuilta joissa omia numeroita ei ollut.
- Anonyymi
Kaikki on feikkiä elämme robomaailmassa digiohjaukdessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiyön kaivonmyrkyttäjä lehahti nopeasti paikalle. Onneksi mielentilansa ei paljon epäilyksiä jätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö Veken edunsaajiin kuuluva feikki-psykootikko tämä? Sen jokainen ratkaiskoon itse.
- Anonyymi
Helsinkiläisiä nettipelaajia näyttää onni suosivan.
- Anonyymi
Niin tavallisessa Suomen lotossa vai? Helsink8läinen nettipelaaja voitti siitä juuri 5 milj.
- Anonyymi
Hohhoijaa,
Länteen ja etelään ainoastaan nettivoitot, varsinkin isot. Savoon toistuvasti vain kuponkivoittoja, syrjäisellä juvalaisella huoltoasemalla, sekin etelä Savossa. - Anonyymi
Miksi Veikkaus laittaa otsikoihin paikkakunnan, jonne iso potti osuu ja pilaa jännityksen?
Xxx€ summa Suomeen, uutisoikaa näin.
Klikkaamalla saa paikkakunnat selville.
Nyt julistettiin 1,37 miljoonaa Ejpotissa Mäntsälään, silloin harvoin kun meitä onnistaa niin käyttäkää ilmaisua Suomi OTSIKOISSA.
Ilmeisesti taas kesätyöntekijät asialla.- Anonyymi
Fiksuimmat tietävät että Mäntsälä on suomessa. Sekä miellessäin...
- Anonyymi
"Miksi Veikkaus laittaa otsikoihin paikkakunnan, jonne iso potti osuu ja pilaa jännityksen?"
Saman inhottavan tempun tekevät Iltalehden ja Iltasanomien "toimittajat". Ylimielistä! - Anonyymi
Veikkaus ei selvästikään halua ejpotin päävoittoa Suomeen.
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa pelaaminen. "Aika" suurella todennäköisyydellä kannattavampaa kuin rahojen menettäminen pelaamalla. Silloin kun itse pelasin muistan mikä moraalinen krapula aina koitti "ei voittoa" antihuumassa. Miksi taas sorruin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lopettaa pelaaminen. "Aika" suurella todennäköisyydellä kannattavampaa kuin rahojen menettäminen pelaamalla. Silloin kun itse pelasin muistan mikä moraalinen krapula aina koitti "ei voittoa" antihuumassa. Miksi taas sorruin...
Lopettaminen varmaan kannattavaa taloudellisesti kyllä, joo. Mut nyt ei ymmärretä sitä puolta, että jotkut hakee pelijännitystä, vaikka päävoiton voittamisen todennäköisyys olisikin joku 1 : 95000000 kuten se taitaa olla EuroJaskassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279