Miten helluntailaiset ovat vainonneet sinua ?

Anonyymi

Minua helluntailaiset herjasivat samalla tavalla, miten ennemmin olivat paikalliset skinit jotka sanoivat olevansa saatanan palvojia herjasivat.

Eli helluntailaisilla on sama henki kuin saatanan palvojilla.

Heidän hedelmistään te heidät tunnette !

Nämä helluntailaiset saivat rikottua avioliittoni, joten saatanasta ovat heidän hedelmänsä.

6

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

niin kävi itsellenikin, ne avioliitot vaikuttaa siellä olevan suurempi päänvaiva kuin "pelastus. . ."

• Anonyymi

Kannattaa olla pelkästään ylpeä jos nuokin lahkolaiset alkavat kutsua luopioksi. Samalla säästää kymmenyksetkin itselle eikä lahkosaarnaajalle.

• Anonyymi

se on kylläkin käsittämätöntä, että vielä nykyaikana käyttävät sellaista nimeä kuin "luopio"
        - noh, niinhän se on kun "luopuu" helluntaijäsenyydestä. . . se on sitten luopio, voi anna mun kaikki kestää, öh, öh. . .

"ovat susia lammasten vaatteissa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on kylläkin käsittämätöntä, että vielä nykyaikana käyttävät sellaista nimeä kuin "luopio"
        - noh, niinhän se on kun "luopuu" helluntaijäsenyydestä. . . se on sitten luopio, voi anna mun kaikki kestää, öh, öh. . .

"ovat susia lammasten vaatteissa"

kateus ainakin hellareissa jyllää, mitään hyvää siellä ei kenellekään toivotella.

sitten jotkut itkee alttarilla, ja pastorihan se pääsee taas sanoon "kuuluisan lauseen"

"Jumala koettelee niitä, joita Hän rakastaa. . . juupa, juu . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kateus ainakin hellareissa jyllää, mitään hyvää siellä ei kenellekään toivotella.

sitten jotkut itkee alttarilla, ja pastorihan se pääsee taas sanoon "kuuluisan lauseen"

"Jumala koettelee niitä, joita Hän rakastaa. . . juupa, juu . . .

täältähän niitä löytyy monta palstaa, - muutamia lukenutkin, et ei nykyisin enää mitään salassa pysyvää, kuin joskus menneisyyden aikoina.

siitä vaan lukeen asiat, kukapa niitä moneen kertaan viitsii kirjoitella.

myös kaikki kirjat joita julkaistu (uskonnon uhrit, ym), olisi hyvä monenkin lukea.

• Anonyymi

se on jo kylläkin niin vakavaa, että avioeroa "suosittavat", sillä: avioero ei ole koskaan Jumalan tahto", eikä "jumalasta lähtöisin".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      317
      3092
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      64
      2374
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      128
      2080
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      351
      2057
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1419
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      214
      1408
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      71
      1329
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1288
    Aihe