Psalmi 91, uskoivatko opettamaansa?
Koronaan kuolevat helluntaipastorit ja muut uuskarismaatikot
23
<50
Vastaukset
No eihän uskova kuole. Jos ajallinen vaellus päättyy, niin kuolema on voitto. Ei itsemurhaa pidä tehdä ja on synti olla varomatta, mutta jos tehtävä on loppuun suoritettu niin lähtö voi tulla vaikka koronan kautta.
Tehtävä jää kylly kaapissa lymyilemällä suorittamatta.
Ehkäpä epäjumalansa sitten pelkuruudesta aikanaan jollain lailla huomauttaa.- Anonyymi
Kyllä nuo uuskarismaatikot julistavat toisin.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Tehtävä jää kylly kaapissa lymyilemällä suorittamatta.
Ehkäpä epäjumalansa sitten pelkuruudesta aikanaan jollain lailla huomauttaa.Kappas vaan. Herra ItseTäydellisyys teki kirjoitusvirheen.
Anonyymi kirjoitti:
Kappas vaan. Herra ItseTäydellisyys teki kirjoitusvirheen.
Myönnän ja kiitän huomauttamisesta. Kiireessä painaessa ei tule kuin kusipäisiä lapsia.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Myönnän ja kiitän huomauttamisesta. Kiireessä painaessa ei tule kuin kusipäisiä lapsia.
Älähän nyt, et sinä niin kusipäinen ole kuin itse kuvittelet.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Tilu lilu leiiii..... 🥰
- Anonyymi
Ei vai!!!!!
Eikö Kaikkivaltiaalla ole enään oikeuksia amerikkalaisia oppeja vastaan???
-
Matt.24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
-
KAIKKIVALTIAAN ANTAMA KIELTO KOSKEE NÄITÄ HERROJA:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
-
Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Kaikkivaltiaan Jeesuksen antama tuomio:
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
7:23 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuo uuskarismaatikot julistavat toisin.
Taittaa olla ongelmia ymmärrryksen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taittaa olla ongelmia ymmärrryksen kanssa.
Mitä et ymmärrä?
- Anonyymi
Monenlaista käsitystä tästä on. Mutta itse luotan siihen opetukseen jossa kerrotaan, että paniikkiin ei ole syytä vaikka varautuminen kannattaa joka tarkoittaa ostokset pidemmälle ajalle jne. Alunperinkin tästä hysteriasta mihin jotkut uskovaisiksi itseään kutsuvat on lähteneet mukaan...niin minulle tulee mieleen kertomus jossa opetuslapset on veneessä ja Jeesus nuhtelee myrskyä joka rauhoittuu. Ja koronaan tulee suhtautua siten että, kaikki on Jumalan käsissä.
Siksi suhtautuminen on hämmentynyt tuohon paniikkiin mikä asian ympärillä vallitsee.
Saarnaaja / lähetystyöntekijä Smith Spencer Baptisti hänellä on Youtube kanava eräässä videossa käsittelee koronavirusta sen pohjalta mitä Ilmestyskirjassa sanotaan näistä ajoista.- Anonyymi
Paniikkiin ei ole syytä, mutta omalla käyttäytymisellään voi kantaa vastuunsa viruksen leviämisen suhteen.
Minusta tuo on lähimmäisen rakkautta.
- Anonyymi
Jumalan kädessä on ihmisen syntymä ja kuolema.
- Anonyymi
Uuskarismaatikot opettavat toisin.
Heidän mukaansa (mm. Hagin, Copeland) ihminen voi tehdä liiton (covenant) ja elää 120-vuotiaaksi. Ja tämä on riippuvaista pikkujumalan (little gods - oppi) aktiivisuudesta, ei niinkään Jumalasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuskarismaatikot opettavat toisin.
Heidän mukaansa (mm. Hagin, Copeland) ihminen voi tehdä liiton (covenant) ja elää 120-vuotiaaksi. Ja tämä on riippuvaista pikkujumalan (little gods - oppi) aktiivisuudesta, ei niinkään Jumalasta.Ja eihän sitä tiedä, vaikka on armoa päästä täältä pois ennen lopunajan kovia koettelemuksia ja vainoja. Salopuu
Anonyymi kirjoitti:
Ja eihän sitä tiedä, vaikka on armoa päästä täältä pois ennen lopunajan kovia koettelemuksia ja vainoja. Salopuu
Vielä 70-luvulla ajateltiin luonnollisena asiana kuolla 70-vuotiaana. Lääketieteen ansiosta on elinikä saatu nousemaan 15-20 vuotta, mutta onko siitä monelle hyötyä. Silloin iäkkäämmät sairastuivat ja kuolivat. Nyt he viettävät vuosia asunnoissaan ja dementoituessa joutuvat laitoksiin seuralaisenaan kivut, kaventunut elämänpiiri ja ysinäisyys. Hoivakodeissa oli elämää ja asukkaat keittelivät kahvia ja leipoiva kukkoja. Olivat hyväkuntoisia ja kävivät kyläilemässä ja asioilla. Olen hoitanut vanhuksia ja vieläkin käyn kahden luona osatöissä ja ystäväpiirissä on vanhuksia. Ei se olemassaolo aina herkkua ole. Sen olen huomannut, että usko ja turva Jumalassa on paras voimavara ja ihmisuhteet Tulee mieleen Jumalan oma lupaus. " Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. " (Jer. 29:11) Salopuu
- Anonyymi
salopuu kirjoitti:
Vielä 70-luvulla ajateltiin luonnollisena asiana kuolla 70-vuotiaana. Lääketieteen ansiosta on elinikä saatu nousemaan 15-20 vuotta, mutta onko siitä monelle hyötyä. Silloin iäkkäämmät sairastuivat ja kuolivat. Nyt he viettävät vuosia asunnoissaan ja dementoituessa joutuvat laitoksiin seuralaisenaan kivut, kaventunut elämänpiiri ja ysinäisyys. Hoivakodeissa oli elämää ja asukkaat keittelivät kahvia ja leipoiva kukkoja. Olivat hyväkuntoisia ja kävivät kyläilemässä ja asioilla. Olen hoitanut vanhuksia ja vieläkin käyn kahden luona osatöissä ja ystäväpiirissä on vanhuksia. Ei se olemassaolo aina herkkua ole. Sen olen huomannut, että usko ja turva Jumalassa on paras voimavara ja ihmisuhteet Tulee mieleen Jumalan oma lupaus. " Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. " (Jer. 29:11) Salopuu
Lääketiede on tehnyt ihmiskunnalle karhunpalveluksen. Samalla kun lääketehtaat tekevät huipputulosta, loppuu veronmaksajien rahat rahoittaa yhäti sairaampia ja vanhempia ikäluokkia. Samalla vanhimmat ihmiset menettävät elämänhalunsa kun jatkuva kituuttaminen suo silkkaa tuskaa. Tämä nykyisen koronan leviäminen vanhustehoitolaitoksiin on tuskin ihan sattumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääketiede on tehnyt ihmiskunnalle karhunpalveluksen. Samalla kun lääketehtaat tekevät huipputulosta, loppuu veronmaksajien rahat rahoittaa yhäti sairaampia ja vanhempia ikäluokkia. Samalla vanhimmat ihmiset menettävät elämänhalunsa kun jatkuva kituuttaminen suo silkkaa tuskaa. Tämä nykyisen koronan leviäminen vanhustehoitolaitoksiin on tuskin ihan sattumaa.
Älä höpise. Lääketiede pystyy parantamaan edelleenkin vain murto-osan sairauksista. Suurin osa lääkkeistä tähtää ainoastaan oireiden ja kärsimyksen lievittämiseen. Mikä on hieno asia, jos muutakaan ei ole tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpise. Lääketiede pystyy parantamaan edelleenkin vain murto-osan sairauksista. Suurin osa lääkkeistä tähtää ainoastaan oireiden ja kärsimyksen lievittämiseen. Mikä on hieno asia, jos muutakaan ei ole tarjolla.
Kyllä uusimmat ja tehokkaimmat lääkkeet; a) on kalliita b) pidentävät ihmusten kärsimystä, parantamatta sairautta.
- Anonyymi
KR 1933/-38, Juud. 1:3 Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
Fil. 1:27 Käyttäytykää vain Kristuksen evankeliumin arvon mukaisesti,
että minä,
tulinpa sitten teidän tykönne
ja näin teidät tai olin tulematta,
saan kuulla teistä,
että te pysytte samassa hengessä
ja yksimielisinä taistelette minun kanssani evankeliumin uskon puolesta,
1Tim. 6:12 Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.
Biblia (1776)
Juud. 1:3 Te rakkaat! että minulla oli suuri ahkeruus teille yhteisestä autuudesta kirjoittaa, pidin minä sen tarpeellisena teitä kirjoituksella neuvoa, että te uskon puolesta kilvoittelisitte, joka kerta pyhille annettu on.- Anonyymi
se on kylläkin erikoista, että "ohitetaan" tuo Matt: 7: 23 . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on kylläkin erikoista, että "ohitetaan" tuo Matt: 7: 23 . . .
Tottakai uuskarismaatikot ohittavat, sillä eiväthän he koskaan ole siirtyneet pois palvelemasta pimeyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797