mitä tuo sit tarkoittakaan? hc...
mitä tarkoittaa hc?
14
574
Vastaukset
- ettäjotta
... haist cuccanen! :)
- Per Saukko
Kunnian vuoksi. Esim Fil.tri.hc.
- Pää sijais tipu
Hauska on civaa?!
- Tyätön
Siinä se tulikin jo
- Alli Virpoja
Horse...
Eli hevon (piip)!
Nyt tiesin! - :))
wc tarkoittaa sisävessaa niin hc vois tarkoittaa ulkohuussia.. :))))))))))))
- Hälls-Örwels
Moottoripyöräkerho Hells Huussilaiset...eiku se olikin MC eli munattomat cikailijat
- Lätkä
Hockey Club
- Sakarias
hc eli hontius cavec, tarkoittaa suomeksi Langennut nainen.
- Nörtit
Habbo Club!! xD
- Eve_03
Ihan järjetöntä
- Anonyymi
Hc= Hard Core
- Anonyymi
hc on mulla seisoo.
Metsuri 83v Kuhmo - Anonyymi
habeas corbus on menettely, jossa tuomioistuin ottaa tutkittavakseen, onko henkilön pidättäminen tai vangitseminen tapahtunut laillisesti.
kopsasin Wikistä, ette kai kuvittele että minä tietäisin jotain???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906475Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4514542Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1212461Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372319Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m251073En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t0980Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52966- 94876
- 62754