Miten ne lupaukset lunastettiin hallituksessa ollessa? Voisiko joku persu kertoa? Kiitos jo etukäteen selvityksestä.
Pakkoruotsin poisto ja juppikuunarivero
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vasureillahan on taas uuden vappusatasen aika!
Miten sen edellisen kanssa, vasuri ??
Kerrohan. vai vituttaako aivan liikaa ;DDDDD- Anonyymi
Ei vituta, sain jo puolet ja loppu tulee myöhemmin
- Anonyymi
Ja kopiopersu.......
- Anonyymi
Pakkoruotsi poistettiin itäsuomesta kokeiluna ja tilalle toinen, nyt hallitus ilmoitti kokeilusta luovutaan oli rkp tahto, juppikuunari kaatui kun museo moottoripyörät siihen lisättiin, mikä eri mopolla ja kuunarilla, hinta/raha/rahamies/sdp.
- Anonyymi
Uutinen vuodelta 2018
Uuden kielilain lopputulos jäämässä torsoksi: itärajan koululaiset eivät haluakaan luopua pakkoruotsista
5.-luokkalaisille on tarjottu mahdollisuutta luopua pakollisesta ruotsin kielen opiskelusta. Vain ani harva haluaisi vaihtaa ruotsin johonkin muuhun kieleen.
https://yle.fi/uutiset/3-10055986 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoruotsi poistettiin itäsuomesta kokeiluna ja tilalle toinen, nyt hallitus ilmoitti kokeilusta luovutaan oli rkp tahto, juppikuunari kaatui kun museo moottoripyörät siihen lisättiin, mikä eri mopolla ja kuunarilla, hinta/raha/rahamies/sdp.
Persu valehtelee niin että korvien heiluksella meinaa lähteä lentoon. Itä-Suomessa vain ei ollut kiinnostusta korvata ruotsi venjällä paria poikkeusta lukuunottamatta! Niinkuin joku sikäläinen sanoi, ei hän aio loppuiäkseen jäädä Tuupovaaraan. Ja venäläiset trokarit osaavt niin hyvin suomea, , että vodka- tupakka- ja naiskauppa hoituu ilman venäjän taitoakin.
Suomalaiset tuntevat täysin katteetonta vastenmielisyyttä venäjän kieltä kohtaan. Kun laitoin tyttäreni vieressä olevaan suomalais-venäläiseen kouluun, naapurien hullut akat alkoivat juoruta, että olen kommunisti. Tarkoituksenioli antaa tyttärelle ilmaiseksi yhden lisäkielen taito, mistä hän on minua kiittänyt. Valmistui maisteriksi venäjän kieli ja kirjallisuua pääaineena (käyden mm. Halla-ahon kirkkoslaavin kurssin), ja töitä on riittänyt enemmän kuin ehtii tehdä.
Jos katsoo vaikka Lappeenrannan tai Imatran kauppojen venäjätaitoisia myyjiä, he ovat melkein poikkeuksetta hyvin suomen puhuvia venäläisiä. Ihmettelen itäsuomalaiten vähäistä kiinnostusta venäjään!
Persut itse äänestivät mielettömän juppikuunariveronsa nurin. Vaari voi nyt käydä katiskoilla ilman rangaistusveroa. Montakohan kuunaria Suomessa muuten on? Ehkä muutama museolaiva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu valehtelee niin että korvien heiluksella meinaa lähteä lentoon. Itä-Suomessa vain ei ollut kiinnostusta korvata ruotsi venjällä paria poikkeusta lukuunottamatta! Niinkuin joku sikäläinen sanoi, ei hän aio loppuiäkseen jäädä Tuupovaaraan. Ja venäläiset trokarit osaavt niin hyvin suomea, , että vodka- tupakka- ja naiskauppa hoituu ilman venäjän taitoakin.
Suomalaiset tuntevat täysin katteetonta vastenmielisyyttä venäjän kieltä kohtaan. Kun laitoin tyttäreni vieressä olevaan suomalais-venäläiseen kouluun, naapurien hullut akat alkoivat juoruta, että olen kommunisti. Tarkoituksenioli antaa tyttärelle ilmaiseksi yhden lisäkielen taito, mistä hän on minua kiittänyt. Valmistui maisteriksi venäjän kieli ja kirjallisuua pääaineena (käyden mm. Halla-ahon kirkkoslaavin kurssin), ja töitä on riittänyt enemmän kuin ehtii tehdä.
Jos katsoo vaikka Lappeenrannan tai Imatran kauppojen venäjätaitoisia myyjiä, he ovat melkein poikkeuksetta hyvin suomen puhuvia venäläisiä. Ihmettelen itäsuomalaiten vähäistä kiinnostusta venäjään!
Persut itse äänestivät mielettömän juppikuunariveronsa nurin. Vaari voi nyt käydä katiskoilla ilman rangaistusveroa. Montakohan kuunaria Suomessa muuten on? Ehkä muutama museolaiva.Tyhmä ei ymmärrä että halliutysyhteistyössä ei aina saa kaikkia omia tavoitteita läpi. Varsinkaan kun ei ole pääministeripuolue.
- Anonyymi
Sannahan ei ole asialle tehnyt yhtään mitään, mikä onkin vasemmistolaisen tyypillistä.
Katsotaanpa onko vasuri tyytyväinen asialliseen ja kattavaan vastaukseen vai alkaako hillitön persu-nillitys ;D- Anonyymi
SDP ei ole kampanjoinut pakkoruotsin poistamisella ja juppikuunariverolla kuten persut.
- Anonyymi
Tämä juppikuunarivero sai alkunsa, kun Soini talutteli buudeliaan Iivisniemen venerannassa ja näki, kuinka ruotsinkielinen perhe oli lähdössä veneilemään. Kateus iski ja päätti käynnistää verouudistuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä juppikuunarivero sai alkunsa, kun Soini talutteli buudeliaan Iivisniemen venerannassa ja näki, kuinka ruotsinkielinen perhe oli lähdössä veneilemään. Kateus iski ja päätti käynnistää verouudistuksen.
Soinihan tekikin kurjan verouudistuksen. Autonkäyttövero nousi 180e joka kirpaisee kaikkia köyhiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP ei ole kampanjoinut pakkoruotsin poistamisella ja juppikuunariverolla kuten persut.
Eu kuluihin kyllä paavo otti osaa, lupasivat pressan paikan ja muita hyviä puoluevirkoja sdp jutalle eli rahajuntalle.
Anonyymi kirjoitti:
"SDP ei ole kampanjoinut pakkoruotsin poistamisella ja juppikuunariverolla kuten persut."
SDP onkin täynnä pakkoruotsittajia ja lähinnä RKP:n sivupuolue.- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
"SDP ei ole kampanjoinut pakkoruotsin poistamisella ja juppikuunariverolla kuten persut."
SDP onkin täynnä pakkoruotsittajia ja lähinnä RKP:n sivupuolue.No johan on sivupuolue! Pääpuoleen kannatus 4,5 % ja sivupuolueen 24 %. Taas tätä kuuluissaa Hakkaraisen yliopiston persumatematiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eu kuluihin kyllä paavo otti osaa, lupasivat pressan paikan ja muita hyviä puoluevirkoja sdp jutalle eli rahajuntalle.
Ei EU:ssa ole pressaa!
Anonyymi kirjoitti:
No johan on sivupuolue! Pääpuoleen kannatus 4,5 % ja sivupuolueen 24 %. Taas tätä kuuluissaa Hakkaraisen yliopiston persumatematiikkaa.
SDP on toiminut iät ajat pakkoruotsiktuksen kannattajana ja ruotsi-ihannonnin puolestapuhujana.
- Anonyymi
Jopas on hiljaista.
- Anonyymi
Persut kaatoivat oman aloitteensa. Lopuksi koko hallitus hajosi ja erosi omaan mahdottomuuteensa. ja äänesti nurin muutkin lakiehdotuksensa. Yli 32000 maahantulijaa ehdittiin sentään kritiikittömästi päästää Suomeen.
- Anonyymi
Kerrohan. vai vituttaako aivan liikaa ;DDDDD.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan. vai vituttaako aivan liikaa ;DDDDD..Vastahan se puolikas alkoi tulla tämän vuoden alusta, ootellaan loppuja ensi vuoden alusta
- Anonyymi
Persut alkoivat karkoittaa maahantunkeutujia mutta oppositio keskeytti karkoitukset 2018 keksityllä tarinalla että joku Irakiin palautettu oli muka tapettu. Miten te ette ikinä muista tätä?
- Anonyymi
Tällä viikolla leikataan pois se vappu satanen.
- Anonyymi
Korona ei tartu, jos ei puhu pakkoruotsia, niin me persut uskomme, olemmehan välkympiä kuin muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona ei tartu, jos ei puhu pakkoruotsia, niin me persut uskomme, olemmehan välkympiä kuin muut.
Korona iskee vain lievänä, jos on siunausta. Meidät persut on siunattu, olemme valittu joukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi mullakin on ruotsi vitonen ja yo-kirjoituksista tuli abbro. Olen siis täysin steriili vai mikä seniili mä oon, mutta perussuomalaisia äänestän aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona ei tartu, jos ei puhu pakkovenäjää, niin me vasurit uskomme, olemmehan välkympiä kuin muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona iskee vain lievänä, jos on siunausta. Meidät persut on siunattu, olemme valittu joukko.
vasurithan ovat pakanoita ja kristittyjen vihaajia ja saatananpalvojia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi mullakin on ruotsi vitonen ja yo-kirjoituksista tuli abbro. Olen siis täysin steriili vai mikä seniili mä oon, mutta perussuomalaisia äänestän aina
no siinäpä poikkeuksellisen fiksu vasuri!!
Ethän ole kertonut äidillesi ;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no siinäpä poikkeuksellisen fiksu vasuri!!
Ethän ole kertonut äidillesi ;DEi kyllä mä persu oon, ja ylpeä siitä. Oon teettänyt oikein dna testinkin ja se todistaa että oon aito persu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella valittu joukko. Temppelit Vaaasassa ja Pitkäniemessä ja Niuvanniemessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella valittu joukko. Temppelit Vaaasassa ja Pitkäniemessä ja Niuvanniemessä.
Persut alkoivat karkoittaa maahantunkeutujia mutta oppositio keskeytti karkoitukset 2018 keksityllä tarinalla että joku Irakiin palautettu oli muka tapettu. Miten te ette ikinä muista tätä??
- Anonyymi
Hieno osoitus palstahäirikkö antipersun käsityskyvystä, vanhojen asioiden kopsaaminen palstalle, kun menossa on korona pandemia 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Vasuri hei!
tililläni pitäisi olla 200 euroa kahdelta vapulta, kuten lupasitte
Mitään ei näy ???- Anonyymi
Jaah taas hullujen huoneella tuulee. Onko ihana olla noin tyhmä. Tai ei kaikki persut ole tyhmiä, vaan osa on idiootteia kuten persumepit Hakkarainen ja Huhtasaari.
- Anonyymi
Olet ryypäänyt ne ja muisti mennyt.
- Anonyymi
Mahtaako seuraava persuhallitus lunastaa lupauksensa, vai valehtelevatko edelleen äänestäjilleen?
- Anonyymi
Persut halusivat laajentaa verotusta koskemaan myös moottoripyöriä.
- Anonyymi
Aika hyvä osoitus palstahäirikön älyllisestä toiminnasta. Vanhoja tarinoita, porukan heitoista - joka on jo lähtenytkin Persuista. Palstahäirikkö jatkaa typerää mäkätystään aiheesta, joka on kuollut ja kuopattu.
- Anonyymi
Milloin muutokset astuvat voimaan?
Terv: vappusatku - Anonyymi
Onko näille uutta aikatauluarviota?
- Anonyymi
Näyttäisi ettei persut ole edelleenkään lunastaneet lupaustaan. Mikä mättää? Ettekö arvosta äänestäjiänne lainkaan?
- Anonyymi
Persut eivät pysty oppositiossa mitään mölinöitään toteuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät pysty oppositiossa mitään mölinöitään toteuttamaan.
Sinähän se oikeastaan olet oppositiossa.
- Anonyymi
Ei taida kukaan enää muistaa, että Sipilän hallitus hajosi ennen kautensa loppumista. Lopussa äänestivät kumoon omia lakiesityksiään. Siinä sitä vastuunhkantoa, persuiltakin!
- Anonyymi
Kokoomus hajoitti hallituksen kun Halla-Aho valittiin Perujen puheenjohtajaksi
- Anonyymi
Hölmöä nostella näitä vanhoja. Eihän vappusatasestakaan kukaan ole jauhanut yli vuoteen.
- Anonyymi
Persut jauhavat vappausatasesta vain satakertaa päivässä. Se on heille yhä uusi asia.
- Anonyymi
Vieläkös nämä lupaukset on voimassa?
- Anonyymi
Persuilla ei ole ensinnäkään tapana lupailla mitään. Persuilla on kokoelma omia tavoitteita joita he ajavat aina parhaansa mukaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3935434Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3633027- 762661
- 1022339
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4952008MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/411709Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351516Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281489Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2861464"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko351433