eiköhän ole aika hoitaa asunnottomat pois kaduilta!
ASUNNOTTOMAT
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Järkytyin katsottuani Tv 1:n dokumentin asunnottomasta parista Heidistä ja Nicklaksesta. Miten on mahdollista että hyvinvointivaltiossamme Suomessa on edelleen ihmisiä jotka joutuvat elämään ilman asuntoa? Asuntola, kokonainen tiilitalorakennus löytyy Vallilasta Inarintieltä Romaniasta tuleville kerjäläisille käyttöön. Yöpymismukavuuksien ohella talossa on ruokailu ja peseytymismahdollisuudet tarjolla. Miksei kaikkia asunnottomia voida auttaa oikeudenmukaisesti ja tasavertaisesti samassa määrin vaan vain osaa asunnottomista pitää priorisoida erityistuin ja avuin? Valtiomme rahoituksella. Kyllä oman kotimaan pitää huolehtia omista kansalaisistaan - olemmehan hyvinvointivaltio!
- Anonyymi
Mamutulva toi ja tuo yhä tuhansia asunnottomia kaduillemme. Heitä kutsutaan kaunistelunimityksellä " paperittomat".
Nuo laittomat mamut eli matut tulee tosiaankin palauttaa kotimaihinsa tai mihin tahansa pois Suomesta! - Anonyymi
Asia on hyvä, mutta siellä seassa on niin erilaista porukkaa kun olla ja voi. Osaa ei voi laittaa asumaan ihmisten lähelle esim, kerrostalo. Olen itse nähnyt monia tapauksia ja voin sanoa että tehtävä mahdoton ....
- Anonyymi
Varo mitä sanot, koska islamofobia ja rasismi! ;-)
- Anonyymi
Mites ajattelit ne asunnottomat hoitaa pois? Ihan montun reunalta ampuen vai jollain myrkyllä?
- Anonyymi
Asunnottomat ja matut majoitetaan tietysti teidän vasureiden koteihin!
Tehän heitä olette aina hyysäämässä, mutta vain muiden rahoilla. Se ei ole oikein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asunnottomat ja matut majoitetaan tietysti teidän vasureiden koteihin!
Tehän heitä olette aina hyysäämässä, mutta vain muiden rahoilla. Se ei ole oikein.Ole nyt esimerkillinen isänmaallinen ja ota asunnoton omaan kotiisi.
Mitä? Miksei muka käy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole nyt esimerkillinen isänmaallinen ja ota asunnoton omaan kotiisi.
Mitä? Miksei muka käy?Minä otan heti suomalaisen asunnottoman, kun sinä otat matu-asunnottoman eli laittoman mamun!
Ole sinä siis kunnon vasuri, joka aina haluaa auttaa kaikkia maailman " hädänalaisia ihmisiä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522145
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941305- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819