ASUNNOTTOMAT

Anonyymi

eiköhän ole aika hoitaa asunnottomat pois kaduilta!

9

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järkytyin katsottuani Tv 1:n dokumentin asunnottomasta parista Heidistä ja Nicklaksesta. Miten on mahdollista että hyvinvointivaltiossamme Suomessa on edelleen ihmisiä jotka joutuvat elämään ilman asuntoa? Asuntola, kokonainen tiilitalorakennus löytyy Vallilasta Inarintieltä Romaniasta tuleville kerjäläisille käyttöön. Yöpymismukavuuksien ohella talossa on ruokailu ja peseytymismahdollisuudet tarjolla. Miksei kaikkia asunnottomia voida auttaa oikeudenmukaisesti ja tasavertaisesti samassa määrin vaan vain osaa asunnottomista pitää priorisoida erityistuin ja avuin? Valtiomme rahoituksella. Kyllä oman kotimaan pitää huolehtia omista kansalaisistaan - olemmehan hyvinvointivaltio!

• Anonyymi

Mamutulva toi ja tuo yhä tuhansia asunnottomia kaduillemme. Heitä kutsutaan kaunistelunimityksellä " paperittomat".

Nuo laittomat mamut eli matut tulee tosiaankin palauttaa kotimaihinsa tai mihin tahansa pois Suomesta!

• Anonyymi

Asia on hyvä, mutta siellä seassa on niin erilaista porukkaa kun olla ja voi. Osaa ei voi laittaa asumaan ihmisten lähelle esim, kerrostalo. Olen itse nähnyt monia tapauksia ja voin sanoa että tehtävä mahdoton ....

• Anonyymi

Varo mitä sanot, koska islamofobia ja rasismi! ;-)

• Anonyymi

Mites ajattelit ne asunnottomat hoitaa pois? Ihan montun reunalta ampuen vai jollain myrkyllä?

• Anonyymi

Asunnottomat ja matut majoitetaan tietysti teidän vasureiden koteihin!

Tehän heitä olette aina hyysäämässä, mutta vain muiden rahoilla. Se ei ole oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asunnottomat ja matut majoitetaan tietysti teidän vasureiden koteihin!

Tehän heitä olette aina hyysäämässä, mutta vain muiden rahoilla. Se ei ole oikein.

Ole nyt esimerkillinen isänmaallinen ja ota asunnoton omaan kotiisi.
        Mitä? Miksei muka käy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole nyt esimerkillinen isänmaallinen ja ota asunnoton omaan kotiisi.
        Mitä? Miksei muka käy?

Minä otan heti suomalaisen asunnottoman, kun sinä otat matu-asunnottoman eli laittoman mamun!

Ole sinä siis kunnon vasuri, joka aina haluaa auttaa kaikkia maailman " hädänalaisia ihmisiä".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2145
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1305
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe