Miksi Tuusulassa voidaan niin pahoin?
Huumeet? Huonoa käytöstä? Aikuiset ovat vaan niin katkeria ja
pahansisuisia?
Miksi? Tuusulan hallinto ja TH on suoraan helvetistä.
Wannabe rikkaita? Velkaisuus?
Tuusula kokee Hyvinkää trauman eli mätänee pystyyn.
3
165
Vastaukset 3
- Anonyymi
"""Miksi Tuusulassa voidaan niin pahoin? """
No se johtuu kunnantalolla asustavista loisista jotka kyllä osaa palkkaa nostaa, mutta siihen ne taidot sitten jääkin. Nyt ne vaatii uutta kunnantaloa kun ilma ei maistu riittävän hyvälle, ilman pitäisi olla yhtä raikasta kuin Lapin erämailla tammikuussa.
Sitten joku on kehdannut ehdottaa että eikö sielä kunnantalolla voitaisi juoda hyvää puhdasta kraanavettä, niinkuin muutkin ihmiset, no ei helvetissä, lähdevettä se olla pitää, kyllä jämpti on näin. Uuteen kunnantaloon tulee myös hierontalaitos, ja huom, ainoastaan kunnantalon asukkaille tarkoitettu etuus. - Anonyymi
Vaikka kehitettävää kyllä löytyy...
antaa avaus kyllä ihan liian huonon kuvan Tuusulan tilanteesta. - Anonyymi
Itse en ole puhunut kahteen vuoteen kenenkään Jokelan asukkaan kanssa. Olen sosiaalinen, mutta vastapuoli ei ole. Onneksi täältä pääsee aina tarvittaessa pois ja harkinnassa myös lopullinen muutto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561