Miksi Tuusulassa voidaan niin pahoin?
Huumeet? Huonoa käytöstä? Aikuiset ovat vaan niin katkeria ja
pahansisuisia?
Miksi? Tuusulan hallinto ja TH on suoraan helvetistä.
Wannabe rikkaita? Velkaisuus?
Tuusula kokee Hyvinkää trauman eli mätänee pystyyn.
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
"""Miksi Tuusulassa voidaan niin pahoin? """
No se johtuu kunnantalolla asustavista loisista jotka kyllä osaa palkkaa nostaa, mutta siihen ne taidot sitten jääkin. Nyt ne vaatii uutta kunnantaloa kun ilma ei maistu riittävän hyvälle, ilman pitäisi olla yhtä raikasta kuin Lapin erämailla tammikuussa.
Sitten joku on kehdannut ehdottaa että eikö sielä kunnantalolla voitaisi juoda hyvää puhdasta kraanavettä, niinkuin muutkin ihmiset, no ei helvetissä, lähdevettä se olla pitää, kyllä jämpti on näin. Uuteen kunnantaloon tulee myös hierontalaitos, ja huom, ainoastaan kunnantalon asukkaille tarkoitettu etuus. - Anonyymi
Vaikka kehitettävää kyllä löytyy...
antaa avaus kyllä ihan liian huonon kuvan Tuusulan tilanteesta. - Anonyymi
Itse en ole puhunut kahteen vuoteen kenenkään Jokelan asukkaan kanssa. Olen sosiaalinen, mutta vastapuoli ei ole. Onneksi täältä pääsee aina tarvittaessa pois ja harkinnassa myös lopullinen muutto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj504244- 1314051
- 734001
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263008Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412735Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72627- 292306
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4561884