Miksi Tuusulassa voidaan niin pahoin?
Huumeet? Huonoa käytöstä? Aikuiset ovat vaan niin katkeria ja
pahansisuisia?
Miksi? Tuusulan hallinto ja TH on suoraan helvetistä.
Wannabe rikkaita? Velkaisuus?
Tuusula kokee Hyvinkää trauman eli mätänee pystyyn.
3
159
Vastaukset
- Anonyymi
"""Miksi Tuusulassa voidaan niin pahoin? """
No se johtuu kunnantalolla asustavista loisista jotka kyllä osaa palkkaa nostaa, mutta siihen ne taidot sitten jääkin. Nyt ne vaatii uutta kunnantaloa kun ilma ei maistu riittävän hyvälle, ilman pitäisi olla yhtä raikasta kuin Lapin erämailla tammikuussa.
Sitten joku on kehdannut ehdottaa että eikö sielä kunnantalolla voitaisi juoda hyvää puhdasta kraanavettä, niinkuin muutkin ihmiset, no ei helvetissä, lähdevettä se olla pitää, kyllä jämpti on näin. Uuteen kunnantaloon tulee myös hierontalaitos, ja huom, ainoastaan kunnantalon asukkaille tarkoitettu etuus. - Anonyymi
Vaikka kehitettävää kyllä löytyy...
antaa avaus kyllä ihan liian huonon kuvan Tuusulan tilanteesta. - Anonyymi
Itse en ole puhunut kahteen vuoteen kenenkään Jokelan asukkaan kanssa. Olen sosiaalinen, mutta vastapuoli ei ole. Onneksi täältä pääsee aina tarvittaessa pois ja harkinnassa myös lopullinen muutto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574