Taksin ajoko heikosti palkattua?

Anonyymi

Usein kuulee rutinaa siitä että taksiautoilu ei löisi leivälle. Silti on S mersu tai muu mersu hankittu ajoon. Tonnin kassa syntyy 400km ajolla ja se ei ole suorite eikä mikään ahkeralle kuskille päivässä. Minä en tiedä sitten onko rutisijat jotain perähikiän kuskeja mutta kaikissa isommissa kaupungeissa tekee tiliä monikin kuski. On myös renkiä ajamassa rahaa silloin kun itse ollaan kotona. Omalla tavallaan aika turhaa rutinaa. Tottakai taksien lisääntyminen on leikannut joku 12% tuloista mutta on varaakin leikata.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      S mersuja? Hah! Joo joo...
      Muuten mersu on edullinen auto taksiksi pitkässä juoksussa . Tonnin kassan voi nyt kova tekijä saada kasaan kymmenessä päivässä tällä hetkellä ...

    • Anonyymi

      Vai päivisin tonni 😂😂 ihania unia ne toiset näkee. Taitaa unen lopussa olla kaupassa hamstraamassa vessapaperia

    • Anonyymi

      A siehän sälli oot! Jutut on kuin lampaan päästä. Oliko ihan pakko tulla kertomaan satuja tälle saitille? Täällä niistä kun on ylitarjontaa jo valmiiksi.

    • Anonyymi

      400 km. ja tonni ,ei tiedä mies mitään,silti kirjoittaa .Sain ajon Turku-Loimaa-Riistavesi nyk. Kuopio.Yhd. kela-ajo matka n.550 km. Mittariin yht.750 euroa.Joku ajaa 400 km. ja saa tonnin.Pitää muistaa vielä,että tyhjänä kotimatka.Olisiko reitittäjä onnitunut saamaan kyyditettävän kotimatkalle,epäilen.

    • Anonyymi

      vuorokausi tolpalla tienasin 53eur ,ei kauan tarvitse katsella enään kun loppuu tämäkin homma

    • Anonyymi

      Tähän on onnistuneesti saatu kaikki kliseet mukaan. Näistä se taksikateus syntyy.

    • Anonyymi

      Voi suomessa olla 3-5 autoa jotka ajaa isojen yritysten johtajia s mb mutta ovat elittimiehiä jo itsekin. meitä tavallisia takseja on 10000kpl ja näitä herrojen autoilijoita ei ole suomessa kun 5 korkeintaan.ei ne kuulu tälle palstalle .aja itse liite vaikka lähi-taksi ja tule 6 kk kokeilemaan,niin saat kuvan ihan aidosti eihän sitä tiedä vaika olisit uusi ropert niro.elokuva taksikuski tulee huhtikuussa joku perjantai ota siitä mallia ja tule radalle.

    • Anonyymi

      teema tulee taksikuski elokuva.huhtikuussa ota oppia.

    • Anonyymi

      Katkerien kuskien tekstejä koko suomi24 täynnä.
      kadehditaan kun jollain on joku mersu, hankkikaa elämä ja tehkää jotain?
      Melkein kaikki ootte ulosotossa jo entuudestaan ja siitä ei voi syyttää kuin omaa elämänhallintaa.

    • Anonyymi

      S-mersu on siitä hyvä, että sillä saa jo tippiä sen mitä menee osamaksuun. jengi heittää mielellään vitosen tai kympinkin kyydistä extraa. Lauantaiyönä sain 350€ tippejä ja 1500€ kassaa, kun asiakkaat arvostavat autoani.

      • Anonyymi

        Niin ja ajan puoleen hintaan ja käytännössä aina on paluukyyti odottamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ajan puoleen hintaan ja käytännössä aina on paluukyyti odottamassa.

        Ja vain ulkkareita ja työpäivän jälkeen nautitaan laatujuomia Westendissä.


      • Anonyymi

        Voi sinnuu oot sie rahamies. Paljonko nyt on viikkokassa vai joko vouti vei ajokin? Sie oot kivakaveri.


    • Anonyymi

      En ole pariin viikkoon ajanut yhtään.
      Ihan syystä että kannattaako odotella ensin tolpalla monta tuntia ja sit 20 euroa ja hyväl tuuril korona päälle.
      Onneks itsellä ei velkaa, vois olla hankala paikka.

      • Anonyymi

        Eikös velat saa koroille, silloin ei paljon maksut juokse.

        Itse näen suurimpana tässä asuin, ja muut kiinteät kulut.
        Onneksi en asu vuokralla, niistä on paha joustaa.


    • Anonyymi

      Tämä on totta, itse teen 1500€ päivässä Uberilla.

      Varmaan köyhiä vituttaa?

      • Anonyymi

        Paskaa kassaa teet. Tuo täytyy tulla ennen puoltapäivää ja toinen mokoma iltapäivällä. Kannataisikohan vaihtaa autoa, S-sarjan Mekkerillä olisi hyvä aloittaa ja kun hiukan alkaa tuntemaan kaupunkia, vaihtaa se uuteen Rollsiin.

        Kassan ajaminen on muuten helpompaa jos saa kunnolla tilauksiakin, vaihda tuo Über oikeaksi taksiksi.


      • Anonyymi

        Tämä on totta, itse teen 1500€ päivässä Uberilla.

        Varmaan köyhiä vituttaa?

        Konepellillä roikkuen muiden takseissa,ettei muut saa ajaa..vai mitä Mehmed?


      • Anonyymi

        Uberilla se on helppoa, kun on halvat hinnat ei tarvii notkuu tolpilla. Keikkaa on koko ajan. Eihän tuo ole kuin 150 keikkaa per vuoro, jos kyydin keskihinta on 10euroa. Ei taida vuorokausi riittää vaikka olisi uusi asiakas määränpäässä odottamassa. Mutta kun ajaa tarpeeksi pitkän vuoron niin onnistuu toki. Veikkaan että tuo vaatii Uberillakin normi aikana noin 80h vuoron. Hyvä puoli se että jos tekee neljä tuommoista työpäivää niin voi pitää loppu kuun vapaata.


    • Anonyymi

      S mersuja ei hankita siksi että oliis rahaa liikaa. ne hankitaan siksi että saadaan enemän asiakkaita. ihmiset maksaa mielummin mersun kyydistä kuin dacian eli mersulla saadaan asiakkaita.

      • Anonyymi

        Niih, ja siellä oikeessa elämässä niitä (S Mersuja) ei juurikaan hankita taksiin. Ihan kuten ei Daciaakaan. S Mersu voi olla vkl teinipojan märkä uni parinkympin kotomatkaa varten, Dacia taas hajoaa takuuvarmasti , joten totuus löytyy sieltä puolivälistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niih, ja siellä oikeessa elämässä niitä (S Mersuja) ei juurikaan hankita taksiin. Ihan kuten ei Daciaakaan. S Mersu voi olla vkl teinipojan märkä uni parinkympin kotomatkaa varten, Dacia taas hajoaa takuuvarmasti , joten totuus löytyy sieltä puolivälistä.

        No onhan tässä Vantaalla viimeistä huutoa oleva S500 kupu katolla.

        Se on ostettu huvin vuoksi, vain koska omistaja halunnut.
        Ja ei ole perustaksarin hommia tuollainen, lähdette pystymetsästä niin on jo Auriksessa maksamista.


    • Anonyymi

      Silloin kun ässä on taksissa, niin omistajalla tulee tulot ihan muualta, kuin taksista ja kattaa sillä poistoja.

    • Anonyymi

      Ei kai taas viidentähdenniedrigeral? (niedriger = alempi)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe