Auroraboreallis

Anonyymi

Mitä kuuluu? Oletko nykyään uskossa? Mikä johti uskonasiohin paluun takaisin?

14

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun ei kuuluisi tähän vastata. kun en ole koskaan luopunut uskosta vaikka taipaleeseen sisältyy parisen jaksoa, jolloin ajauduin ns. kylmälle paikalle. Tunnen kyllä monia, jotka ovat olleet vuosia maailmassa ja varsinkin niitä, jotka ovat jättäneet uskon ja seurakunnan lapsuuden ja nuoruusvuosien jälkeen, mutta löytäneet uskon keski-iässä tai iäkkäämpänä. Olen ollut uskossa pian 50 vuotta. On kyllä valtava pääoma ja aarre rauha Jumalassa tänä aikana. Vaikka maailmassa näkyy uhkapilviä ja ei tule olemaan helppoa ja aika muuttuu entistä vakavammaksi, niin ainakin itselläni on sisisimmässä rauha. Se on se Jumalan rauha, joka on kaiken ymmärryksen yläpuolella. Filp. 4. Mikä tässä on ollessa, kun Herra on kaiken Sanassaan jo ennalta ilmoittanut! Jeesukseen turvaavalle käy joka tapauksessa hyvin!

• Anonyymi

Niin, ehkei kuuluisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, ehkei kuuluisi.

Eipä täällä tila ole kortilla. En vie palstatilaa toisilta. Ja ei taida olla enää paljon tässä foorumilla. Ovat siirtyneet muualle someen. Lähden tässä happuhypylle! Siunattua iltaa!

• Anonyymi
        salopuu kirjoitti:

Eipä täällä tila ole kortilla. En vie palstatilaa toisilta. Ja ei taida olla enää paljon tässä foorumilla. Ovat siirtyneet muualle someen. Lähden tässä happuhypylle! Siunattua iltaa!

Saathan sinä kirjoittaa, jos haluat. Ei se kylläkään mitenkään vastaa kysymykseeni, jos et ole myös salopuun lisäksi aurorab:mä tunnettu nimmari. Are you?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saathan sinä kirjoittaa, jos haluat. Ei se kylläkään mitenkään vastaa kysymykseeni, jos et ole myös salopuun lisäksi aurorab:mä tunnettu nimmari. Are you?

Aurorab:nä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen Salopuu. Aina ei vain viitsi kirjautia kun ei pysy kirjaus päällä. Minulla ei ole salattavaa ja olen joskus nimenikin täällä sanonut. Eipä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen Salopuu. Aina ei vain viitsi kirjautia kun ei pysy kirjaus päällä. Minulla ei ole salattavaa ja olen joskus nimenikin täällä sanonut. Eipä

Et kuulosta auroralta lainkaan. Et sinä ole ab vaikka jostain syystä niin haluat uskotella eli valehdella.

Aika hurjaa touhua salopuulta

• Anonyymi

Hyvä että suosikkini salopuu vastasi. Aureanporeallas ja älässää huhuillaan, vaan minua ei koskaan.

• Anonyymi

Miksi sinua pitäisi?

Aurorab on mielenkiintoinen persoonana kyllä muutenkin.
        Mutta, se ei ole syy huhuiluun, haluan kysyä mikä johti uskon uudistukseen.

• Anonyymi

Huhuillaan huhuillaan, jos kerrot ketä voi huhuilla. Sivusta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinua pitäisi?

Aurorab on mielenkiintoinen persoonana kyllä muutenkin.
        Mutta, se ei ole syy huhuiluun, haluan kysyä mikä johti uskon uudistukseen.

En ole luopio ollut koskaan. Jumala vain kutsui niin voimakkaasti ja laittoi esteitä kompuroimisilleni. Tuli myös yllättäviä puheita profetioiden kautta. Saattoi joku muun paikkakunnan uskova tulla sanomaan tiedon sanat. Jumala todella rakastaa lunastamaansa sielua. Salopuu

• Anonyymi

Johanneksen evankeliumi:
      3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

• Anonyymi

Ettei yksikään joka häneen uskoo..... Mutta on lahkoja jotka eivät usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei yksikään joka häneen uskoo..... Mutta on lahkoja jotka eivät usko.

On varmasti ja on myös ihmisiä, jotka eivät usko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2361
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1940
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1846
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1649
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      970
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      788
    Aihe