Onko sitä rahaa VAI EI?

Anonyymi

Kertokaahan ny viisaammat että mistä ihmeestä se johtuu että sitä rahaa löytyy "heti" miljardikaupalla kun sitä tarvitaan?

Esim. 90-luvun pankkikriisi jonka maksajaksi suomalaiset joutuivat niin nieli noin 60 miljardia (markkaa) JA nyt tämän koronan takia otetaan varovaisesti arvioiden noin 20 miljardia lisää velkaa!

Todennäköisesti myös uudet hävittäjät tullaan ostamaan, about 10 miljardia! Ja pakolaisten ylläpito nielee joka vuosi noin 3,2 miljardia!

Miten tätä taustaa vasten voi olla mahdollista että Antin lupaama vappusatanen taitaa vielä olla "vaiheessa"?

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei osaa sanoa mutta veikataan että toi vappusatanen on vaiheessa sen takia koska se menis Suomalaisille köyhille!

• Anonyymi

Riippuu kuka tarvitsee.

Vielä vuosi sitten oli ihan kohtuullista aktiivimallileikkurilla rangaista työtöntä.

• Anonyymi

90-luvun lamasta asti työttöminä olleet, ovat käytännössä ikänsä eläneet eristyksissä hyvinvointiyhteiskunnasta, sen ulkopuolella. Ketään ei ole häirinnyt.

• Anonyymi

Vappusatasta tässä odotellaan.
      Vappusatasen vuoksi SDP sai äänen.
      Missä minun satanen nettona luuraa?
      Joka kuukausi katson toivotikkaana tiliotetta, mutta ei kertaakaan ole tilillä näkynyt.
      Kuka kuukausittain nussii minun satasen?

• Anonyymi

Pojat ! Meitä on petetty!

• Anonyymi

Valtio aikoo ottaa velkaa ulkomailta. Pitäisköhän kotitalouksien toimia samalla lailla välittämättä pystyykö kukaan maksamaan takaisin. Sääliksi käy tulevia sukupolvia, näkyvät velkataakan alle.

• Anonyymi

Ongelma on siinä kun tämä valtionvelka ei koskaan mitenkään konkretisoidu veronmaksajalle! Ja vaikka sitä velkaa olisi kuinka niin AINA sitä vaan voidaan ottaa lisää - ei tunnu missään!

• Anonyymi

Taikaseinästä löytyy aina rahaa, huoli pois.

• Anonyymi

Nyt kun tarvitaan rahaa niin tehdään kuten Antti Rinne sanoi eli myydään valtion omaisuutta. Kukahan ostaisi ?

• Anonyymi

Rahaa jaetaan sulle-mulle -periaatteella, joten köyhälle ei ole rahaa luvassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1314
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      771
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106