Kertokaahan ny viisaammat että mistä ihmeestä se johtuu että sitä rahaa löytyy "heti" miljardikaupalla kun sitä tarvitaan?
Esim. 90-luvun pankkikriisi jonka maksajaksi suomalaiset joutuivat niin nieli noin 60 miljardia (markkaa) JA nyt tämän koronan takia otetaan varovaisesti arvioiden noin 20 miljardia lisää velkaa!
Todennäköisesti myös uudet hävittäjät tullaan ostamaan, about 10 miljardia! Ja pakolaisten ylläpito nielee joka vuosi noin 3,2 miljardia!
Miten tätä taustaa vasten voi olla mahdollista että Antin lupaama vappusatanen taitaa vielä olla "vaiheessa"?
Onko sitä rahaa VAI EI?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei osaa sanoa mutta veikataan että toi vappusatanen on vaiheessa sen takia koska se menis Suomalaisille köyhille!
- Anonyymi
Riippuu kuka tarvitsee.
Vielä vuosi sitten oli ihan kohtuullista aktiivimallileikkurilla rangaista työtöntä. - Anonyymi
90-luvun lamasta asti työttöminä olleet, ovat käytännössä ikänsä eläneet eristyksissä hyvinvointiyhteiskunnasta, sen ulkopuolella. Ketään ei ole häirinnyt.
- Anonyymi
Vappusatasta tässä odotellaan.
Vappusatasen vuoksi SDP sai äänen.
Missä minun satanen nettona luuraa?
Joka kuukausi katson toivotikkaana tiliotetta, mutta ei kertaakaan ole tilillä näkynyt.
Kuka kuukausittain nussii minun satasen? - Anonyymi
Pojat ! Meitä on petetty!
- Anonyymi
Valtio aikoo ottaa velkaa ulkomailta. Pitäisköhän kotitalouksien toimia samalla lailla välittämättä pystyykö kukaan maksamaan takaisin. Sääliksi käy tulevia sukupolvia, näkyvät velkataakan alle.
- Anonyymi
Ongelma on siinä kun tämä valtionvelka ei koskaan mitenkään konkretisoidu veronmaksajalle! Ja vaikka sitä velkaa olisi kuinka niin AINA sitä vaan voidaan ottaa lisää - ei tunnu missään!
- Anonyymi
Taikaseinästä löytyy aina rahaa, huoli pois.
- Anonyymi
Nyt kun tarvitaan rahaa niin tehdään kuten Antti Rinne sanoi eli myydään valtion omaisuutta. Kukahan ostaisi ?
- Anonyymi
Rahaa jaetaan sulle-mulle -periaatteella, joten köyhälle ei ole rahaa luvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421911- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91314Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10771
- 106747
- 27721