Mietin kovasti, voinko enää saada mahdollisuutta pelastukseen, kun olen niin syntinen. Ensinäkin: kiusaan siskoani paljon, enkä välitä pyytää anteeksi. Kiroilen usein ja väitän vastaan.
Onko minulla mitään mahollisuutta pelastua?
Onko mahdollisuuksia?
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri syntisiä Jeesus tuli pelastamaan ja sovitti syntisten rikkomukset ja antoi ne anteeksi.
Synnin tunnustaminen alkaen itselleen tunnustaminen , Jumalalle tunnustaminen jne silloin on mahdollista katua ja tehdä parannus. Juuri tällaista Jumala Armahtaa. - Anonyymi
Kysymyksesi vaikuttaa siltä, että Jumala haluaa kutsua sinua Hänen armonsa ja Rakkautensa sisälle. Ota Hänen armonsa ja Rakkautensa sydämeesi, Hän haluaa olla sinun luonasi.
- Anonyymi
> Onko minulla mitään mahollisuutta pelastua?
Pelastua miltä?
Voit saada anteeksi, mutta, ikuinen elämä on luvattu vanhurskaille. Eli, jos haluat päästä elämään, sinun tulisi olla vanhurskas.
"Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Mat. 25:46
" Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
Room. 6:23- Anonyymi
Tässä äänitteessä todistus, miten teologian opiskelijakin voi olla pelastumaton ja luulla olevansa Jumalan lapsi, siksi uudestisyntyminen on välttämätön, että pääsisi taivaaseen. https://www.youtube.com/watch?v=3SGhaIqDufA
Aloittajalle..Jeesus on kantanut syntikuormasi, niinkuin minunkin syntikuorman..Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan (siis Jeesuksen), hän antaa voiman tulla Jumalan lapseksi...Johanneksen evankeliumi luku 1, jae 12..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701