Jälleensyntymisoppi raamatussa

Anonyymi

Lukekaa Teosofia.netistä kirjoitus "jälleensyntyminen poistettu raamatusta" Harry s Hilden.

22

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäi "Onko" sana pois.

    • Anonyymi

      Kyse oli sielun pre-eksistenssistä. Vaikeaa sanoa 100% mikä on totuus. Kyllähän jälleensyntyminen on ollut "oppina" olemassa varmaankin jo Egyptissä. Antiikin Kreikassakin siihen uskottiin. Myös jotkut kristilliset tahot ovat siihen uskoneet, kuten kataarit, jotka uskoivat, että jos ihminen ei pelastu nykyisessä elämässään, hän syntyy silloin uudelleen.

      Jälleensyntyminenhän kumoaisi Jeesuksen lunastustyön ja siksi sitä varmaan on kristillisissä piireissä vihattu niin suunnattomasti. Tulee vähän mieleen paholaisen sanat paratiisissa, ette te suinkaan kuole.

      • Anonyymi

        Niin, onhan se outoa, että Jumala antaa moisen olennon mellastaa miten huvittaa. Jokin tärkeä tehtävä sillä taitaa siksi olla.


      • Anonyymi

        Lucifer ei ole vastavoima, vaan kehityksen edistäjä järjen valon muodossa. Varsinaista paholaista ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lucifer ei ole vastavoima, vaan kehityksen edistäjä järjen valon muodossa. Varsinaista paholaista ei ole.

        "Varsinaista paholaista ei ole."

        Onko hyvää olemassa?
        Onko pahaa olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varsinaista paholaista ei ole."

        Onko hyvää olemassa?
        Onko pahaa olemassa?

        On, jokaisessa.


    • Anonyymi

      Siis uskonnot ja pyhät kirjat kuten raamattu ja koraani ovat ihan tavis ihmisten kirjoittamia kirjoja. Usein uskonnot poyörivät näiden kirjojen ympärillä. Aina uskonnoissa on ihmiset jaetaan tavisosioon ja herraaosioon.
      Raamattu on kirjoitettu enimmäkseen sukupolvia kiertäneistä tarinoista enimmäkseen satoja vuosia Jeesuksen ajan jälkeen. Sama koraanin kanssa. Tämä herraosio päätti palaverissaan joskus 553 jkr, että raamatusta pitää poistaa tämä uudelleensyntyminen ja siihen liittyvät tarinat. Varmistivat päätöksensä sillä, että kirkko julistaa vääräuskoisiksi ja harhaoppineiksi ihmiset jotka jatkavan vanhan raamatun mukaisia julistuksia.
      Nuo ylläolevat viittaukset knostikoihin ja heille erikseen annettu kielto puhua uudelleensyntymisestä on annettu 1400 luvulla.

      Itse aloin tarkentaa näkemystäni raamattuun kun suomen kirkko 1992 taas huomasi, että meillä oli pyhässä kirjassa käännösvirheitä ja uusi sitä. Kirjoitti mm. pyhät 10 käskyä uusiksi. Minulle oli opetettu, että raamattu on Herran sanaa ja pyhä kirja. Oli myös opetettu, että 10 käskyä ovat pyhät ohjeet ihmisen elämälle. Sitten johtajapapisto palaveerasi ja kutsui alkoholisoituneen kirjailijan tekemään uutta käännöstä. Hups sorio ollaankin puhuttu paskaa ja nyt me ihmiset kirjoitamme pyhän kirjan ja 10 käskyä uusiksi. Meni hetken aikaa ja kirkoissa taas kuulutettiin, että Jumalan sanan mukaisesi.........

      • Anonyymi

        Kungfutsen kultainen sääntö korvaa kymmenen käskyä. "Älä tee toiselle sitä mitä et itsellesi tahtoisi tehtävän"


      • Anonyymi

        Unohda Mesopotamian muinaiset tarukokoelmat, joihin on tullut vaikutteita ties mistä vinku-intiasta. Luota sen sijaan Koraaniin ja ryhdy muslimiksi. Koraani on Gabriel enkelin sanelemaa varmaa faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda Mesopotamian muinaiset tarukokoelmat, joihin on tullut vaikutteita ties mistä vinku-intiasta. Luota sen sijaan Koraaniin ja ryhdy muslimiksi. Koraani on Gabriel enkelin sanelemaa varmaa faktaa.

        Enkeli perustamassa uskontoa, joka sitten alkaa vainota ja tuhota muita uskontoja. Ei kuulosta hyvän enkelin teoilta, paholaisen teoilta kylläkin. Paholainen tekeytyy valkeuden enkeliksi ja hyvät enkelit eivät mitään täysin sairaita uskontoja perustele. Hedelmistään puu tunnetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkeli perustamassa uskontoa, joka sitten alkaa vainota ja tuhota muita uskontoja. Ei kuulosta hyvän enkelin teoilta, paholaisen teoilta kylläkin. Paholainen tekeytyy valkeuden enkeliksi ja hyvät enkelit eivät mitään täysin sairaita uskontoja perustele. Hedelmistään puu tunnetaan.

        Niin, kumpi on islamin perustaja, profeetta Muhammed vai Gabriel enkeli? Ensinmainittu on historian tuntema henkilö. Jälkimmäinen on mielikuvitusolento.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa? Tämän päivän kuumin keskustelunaihe on onton maapallon terrastraalitasot.

      • Anonyymi

        Niin siellä Niuvanniemessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siellä Niuvanniemessä.

        Minä olen nouseva profeetta! Rainer kertoo entistä tarkempia tietoja terrastraalitasojen oloista. Hän välittää niitä kauttani automaattikirjoituksella harva se yö. Tunnetko sinä jo Raineria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nouseva profeetta! Rainer kertoo entistä tarkempia tietoja terrastraalitasojen oloista. Hän välittää niitä kauttani automaattikirjoituksella harva se yö. Tunnetko sinä jo Raineria?

        Hahahaaahhaa miten hauskaa...hahhahaaaaaaa

        Kiitos kun tulet nostamaan palstan tasoa.

        Toivottavasti koulut taas kohta alkavat, että et ehdi enää tänne leikkimään.

        Pelaa vaikka jotain tietokonepeliä. Netissä niitä on paljon ilmaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nouseva profeetta! Rainer kertoo entistä tarkempia tietoja terrastraalitasojen oloista. Hän välittää niitä kauttani automaattikirjoituksella harva se yö. Tunnetko sinä jo Raineria?

        Onko Rainer potilastoverisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Rainer potilastoverisi?

        Rainer voi käydä kaupassa vanhuksille korona aikana, antaa vain pankkikortin mukaan.


    • Anonyymi

      Otossa maapallossa teosofia kukoistaa.

    • Anonyymi

      Teosofia on ihmisten sofiaa. Jotkut ihmiset pitävät omaa viisauttaan arvossaan. Mutta todellisuudessa ihminen voi viisastua vasta silloin, kun hän ensin huomaa olevansa tyhmä. Teosofistit ovat kietoutuneet ja kompastuneet omaan nokkeluuteensa ja ovat kaatuneet rähmälleen valheelliseen paskalampeen.

      • Anonyymi

        Mikä teosofiassa on valetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teosofiassa on valetta?

        Tässä opetusta vääristä opeista ja niitä on paljon ja ne kaikki opettaa väärin Raamatun vastaisesti. Tässä vain muutama näitä harhoista. https://www.youtube.com/watch?v=THqZHaggHLk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä opetusta vääristä opeista ja niitä on paljon ja ne kaikki opettaa väärin Raamatun vastaisesti. Tässä vain muutama näitä harhoista. https://www.youtube.com/watch?v=THqZHaggHLk

        Krisyinusko on kuoleva uskonto. Sen todistaa kirkosta eroamiset ja kirkkojen muuttuminen moskeijoiksi Euroopassa. Jälleensyntymiseen uskotaan enenemissä määrin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe