Itse pohdiskelen sitä, mikä meidän välisen voimakkaan, magneettisen vetovoiman taustalla on, kun olemme olleet kahden samassa tilassa. Pelkkää ihastumista se ei mielestäni ole. Ihastunut sinuun yhä olen, mutta ainoastaan ihastumisesta tässä ei ole kyse. Oletko sinä tehnyt johtopäätöksiä siitä, mitä tämän taustalla on ?
Mikä sen taustalla on?
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa olen pohtinut, enkä todella tiedä.
- Anonyymi
Tunnen myös samoin erästä kohtaan, tunsin sen heti, ensihetkestä lähtien, enkä osaa selittää miksi. Tiesin vain, se on siinä
- Anonyymi
Jotkut ihmiset vetää toisiaan puoleen kuin magneetti. Parasta vielä jos tunne on molemminpuolista eikä vaan toisella. Vois sanoo että luodut toisilleen?
- Anonyymi
Olisiko se, että tunnistaa toisessa jotain mitä on aina ihmisessä kaivannut?
- Anonyymi
Toi on varmaan se syy, itse olen sen miehen osalta tota pohtinut.
- Anonyymi
Mietin tätä viimeksi eilen. En ymmärrä sitä, Siis hänen kanssaan (miehen) jotain outoa on tekeillä. Se vetovoima on voimakkaimmillaan tunti pari näkemisen jälkeen. Sekin on jotenkin outo. Se ikävä jotenkin humpsahtaa päälle ja on ihan tuskaa siinä vaiheessa. Ihan kipua, mutta niin ihanaa..
- Anonyymi
Mulla ihan tuo sama. Tosi tuskaa näkemisen jälkeen, samoin jotkut viestit saavat ton aikaan.
- Anonyymi
Ahdistus ja pelko, mitä seuraavaksi tapahtuu? Toisesta on tullut liian jännittävä.
- Anonyymi
Toisesta tullut rakas
- Anonyymi
Aloittajalle, itselläni tämä tietty kemia johtuu siitä että olen vastakkainen luonne suhteessa tähän toiseen henkilöön. Tämä johtuu myös horoskoopeistamme. Olen hyvin intuitiivinen ja syvällinen ihminen. Pidän arvoituksellisista ja herkistä ihmisistä. Vahvan kuoreni alla on herkkä ja kaunia sielu, jonka aistii minusta. Minun lähelläni on hyvä olla, koska olen avoin, rehellinen, lämmin ja luotettava.
- Anonyymi
Ole jo mervi hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole jo mervi hiljaa.
Älä sotke ketjua kun et edes tiedä kuka olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sotke ketjua kun et edes tiedä kuka olen.
Kaikki horoskoppi pöpit on ennustaja mervejä
- Anonyymi
Kuulostat hieman itsekeskeiseltä, ei millään pahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki horoskoppi pöpit on ennustaja mervejä
En tajua mitä jotakin nyppii jonkun ihmisen kauniit asiat niin paljon, että täytyy tulla lyttäämään tämän toisen fiilikset ja ajatukset, niinkuin tässä nyt tämä Mervi. Mä mietin, että olisko täällä palstalla kivempi, jos vaan kaikki vittuiltaisiin toisille, haukuttais toisiamme paskoiksi ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan täällä kuulostavat, varsinkin kateelliset kommentoijat.
- Anonyymi
Tämä vetovoimaprovo ja hotoskooppihömppä on jotain käsittämätöntä ja omahyväistä tekstiä. Hörhö saa olla mutta ei höperö. Sen tietää jo ennustajaeukotkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vetovoimaprovo ja hotoskooppihömppä on jotain käsittämätöntä ja omahyväistä tekstiä. Hörhö saa olla mutta ei höperö. Sen tietää jo ennustajaeukotkin
No, jotkut nyt vaan uskoo horoskooppeihin. Osa uskoo hirmuliskoihin, osa tieteeseen, osa taiteeseen, osa jumalaan, osa useampaan jumalaan. Kaikki me johonkin uskotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se merkillistä miten se on itsekeskeistä,jos tunnistaa omat hyvät puolensa. Varmasti tiedostaa myös heikkoutensa. Suomessa ihminen jos oppii itseään rakastamaan, on heti omahyväinen ja itsekeskeinen. Pitäisi vaan itseään vihata ja haukkua.... ihan sivusta vaan, koska vetuttaa toi asenne
- Anonyymi
Rakkaus, intohimo, kohtalo❤
- Anonyymi
Minä luulen myös näin, yks ihminen vetää mua niin puoleensa, ettei oo kukaan aikaisemmin❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen myös näin, yks ihminen vetää mua niin puoleensa, ettei oo kukaan aikaisemmin❤️
Samat sanat voisin sanoa♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat voisin sanoa♥️
Ja sitten muistatte että hetkinen olette yksin palstalla ja vetovoiman toinen puolisko on karkuteillä ja hylkii teitä..hmmm 🤔
- Anonyymi
Magneettinen vetovoima on tuttua. Se uppoaa syvälle ja tekee lähtemättömän vaikutuksen, jo ensi kerrasta. Olenko eri napainen kuin eräs nainen, vai miksi juuri hän? Pikaiset ihastumiset on tosiaan toinen juttu, tuo voima säilyy, vaikka kokeilisit sitä kieltää mielessäsi.
Kai kyse on kahden ihmisen välisestä fyysisestä vetovoimasta, joka ilmenee eri tavoin, mutta vahvana. Se vahvistuu, jos toinen on muutenkin miellyttävä ja yhteensopiva. Pohjalla kuitenkin on se raaka fyysinen vetovoima, se alkukantainen lisääntymisvietti, joka meitä kaikkia ohjaa, myönsimme tai emme.
M40- Anonyymi
Biologiaan se lopulta palautuu. Sen hyväksymällä voi oivaltaa parisuhdemarkkinoiden ydinasian. Tosin sielläkin on erilaisia ihmisiä: niitä, jotka ovat kaikenlaisille kompromisseille avoimempia, ja sitten niitä, joita se biologinen vietti ja halu ohjaa enemmän (osa myös tiedostaa sen).
Jos olisit hän ja tuntisit samoin kuin minä epämääräisen suurta vetovoimaa toisen puoleen. Sillein että aika ja paikka katoavat kun on toisen kanssa tekemisissä. Ilma ihan kuin väreilee keskellämme kun asioimme toistemme kanssa. Väliä mistään muusta kuin siitä että saisi kokea sen hetipitäen uudestaan...
Ilmassa on kuin pieniä kipunoita ja sitä tavallaan sähköistyy ja energistyy toisen läsnäolosta. Voi sitä vaikka magnetismiksikin sanoa.
Tosin minulla tekee niin että peljästyn sitä tunnetta niin paljon että lyö ihan tyhjää ja haluan paeta tilanteesta. Tässäkin harjoitus tekee kyllä mestarin - siedätyshoitoa nääs.
Sellaiseen lopputulemaan olen päässyt että minun vaivani on rakastaminen. Ei mikään rakastuminen vaan rakkaus toista ihmista kohtaan. Sitä vaan rakastaa toista niin paljon ehkäpä vaan ihan sellaisenaan.
Tuleepa mieleen nämä kaksoisliekkihöpinät. Mutta vakka kantensa löytää niin sanoakseni...- Anonyymi
Kait se on sitä että kemiat kohtaavat. Kipinät sinkoilee .
Guuglaa myös kaksoisliekit . - Anonyymi
Mulla oli yhtä miestä kohtaan näin jotakin 6vuotta, odotin ja ihmettelin.. nyt on vähän lets see -tilanne, paljon riippuu toisesta miten menee asiat.
Positiivista että nyt viimein asiat selviää, jos selviää.
Nyt tuntuu että pystyisin jo kestämään mitä vaan, ja jatkaa matkaani, jos lopulta niin eri tavalla ajatellaan. Kiva kun sain kokea millaista on rakastaa rohkeasti, edes hetken. Jos se sitten ei riitä, niin voin päästää irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874315Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2103441Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822796Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3872529- 1872232
- 411727
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391422