kylillä puhutaan
kaataako korona skaalan?
30
1920
Vastaukset
- Anonyymi
olisko se sun toivomus
- Anonyymi
juu juu
- Anonyymi
Palomies ainakin toivoo sitä. Sehän vastusti myös hallikauppoja, joilla kaupunki pelasti safat työpaikat.
- Anonyymi
Kylillä puhutaan muutakin — paskaa, uskokoon ken tahtoo koska tämäkin aloitus oli trollausta👻
- Anonyymi
Kyllä joku kaataa kaupungin ? Typerät investoinnit ?
- Anonyymi
Rekat ajoi Skaalan tavaraa tänäänkin, joten aloittaja heitti vain skeidan provon.
- Anonyymi
saatiin kuljetusliikkeenkin mielipide, jonka lusikka on sopassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saatiin kuljetusliikkeenkin mielipide, jonka lusikka on sopassa
Oli taas työtävieroksuva suvakki kirjoittamassa eikö tuolle löydy työmaata jossa ei tarvitse tehdä mitään ja sais palkkaa niin loppuisi tuo kirjoittelu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli taas työtävieroksuva suvakki kirjoittamassa eikö tuolle löydy työmaata jossa ei tarvitse tehdä mitään ja sais palkkaa niin loppuisi tuo kirjoittelu ?
suvakki, mikä se on?
- Anonyymi
Miksi kaataisi? Skaala myy halvalla, joten asiakkaita riittää.
- Anonyymi
erittäin huono laatu ja korona kaataa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
erittäin huono laatu ja korona kaataa
Skaalan laatu riittävän hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skaalan laatu riittävän hyvää.
Ostin skaala ulko-oven 2 vuotta sitten ja nyt jo maali halkeilee. Laatu huono!
- Anonyymi
Johtoa on kuulemma vaihtunut viime aikoina. Ovatko itse lähteneet vai lähetetty?
- Anonyymi
Kuulin huoltoasemalta Skaalan laajentavan menekin lisäänymisen vuoksi,sellasta mä kuulin...
- Anonyymi
Mä kuulin samoin. Koronan ansiosta skaalan myynti on kasvanut 300% ja jos koronatauti tästä vielä pahenee syksyä kohti, niin skaalan myyntiennuste tälle vuodelle on 200 miljoonaa euroa. Syksyllä alkaa miljardi euroa maksava laajennus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kuulin samoin. Koronan ansiosta skaalan myynti on kasvanut 300% ja jos koronatauti tästä vielä pahenee syksyä kohti, niin skaalan myyntiennuste tälle vuodelle on 200 miljoonaa euroa. Syksyllä alkaa miljardi euroa maksava laajennus...
Onko Hautaset palanneet taas remmiin kun puhutaan noin suuria?
Eikö olisi tärkeämpää saada merkkinen tulos ensin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Hautaset palanneet taas remmiin kun puhutaan noin suuria?
Eikö olisi tärkeämpää saada merkkinen tulos ensin.Miksi pitäisi tehdä voittoa? Et sinäkään tee voittoa vaan kulutat rahaa, kun ostat ruokaa yms. Voiton tavoittelu on köyhien puuhaa. Isot pojat tekee tappiota, koska silloin kilpailjat vinkuu ja marisee ja voi näyttää että pätäkkää löytyy eikä pikku tappiot tunnu missään. Rahaa itävaltalaisilla riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä oon skaalalla töissä enkä ole kuullut miljardi investoinneista mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä oon skaalalla töissä enkä ole kuullut miljardi investoinneista mitään
Ne miljardit lisätään teidän palkkoihin huhtikuun eka päivä 2021.Jokaisella nousee vähintään 5e tunti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne miljardit lisätään teidän palkkoihin huhtikuun eka päivä 2021.Jokaisella nousee vähintään 5e tunti.
ei nouse, sanoi esimieheni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei nouse, sanoi esimieheni
1.4.2022 tulee vielä toinen vitonen lisää ja kaikista yli vuoden töissä olleista tulee esimiehiä. Ei niitä kaikkia miljardeja ole yhden vuoden aikana tarkoitus käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1.4.2022 tulee vielä toinen vitonen lisää ja kaikista yli vuoden töissä olleista tulee esimiehiä. Ei niitä kaikkia miljardeja ole yhden vuoden aikana tarkoitus käyttää.
Hyvä juttu,pitääpä kertoa kaikille kavereille että laittaa työhakemusta skaalalle.
Tästä se nousu alkaa,saa asuntolainankin maksettua nopeammin.
T. Pakkaamon työjyrä 9,75eeroa tunti.
Köyhät kyykkyyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei koske ovipuolta, sanoi esimieheni
- Anonyymi
Loppuu se Itävallan eläjien kärsivällisyys jonain päivänä. Ei ne ole tänne tulleet rahaa jakamaan vaan tienaamaan. Se on yks päivä kun pääkonttorilla exelmies kirjottaa muistioon Stop loss ja valot sammuu. Toivottavasti kääntyy positiiviseksi, on monen perheen elämä kyseessä.
- Anonyymi
Just näin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin...
Koskahan uskaltavat julkaista viime vuoden tilinpäätöksen?
Onko miinus isompi kuin liikevaihto kuten edellisessä tilinpäätöksessä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskahan uskaltavat julkaista viime vuoden tilinpäätöksen?
Onko miinus isompi kuin liikevaihto kuten edellisessä tilinpäätöksessä?No nyt se nähdään mikä on liikevaihto kun on vain yksi oy eli skaala ifn. Ei mee enää puurot ja vellit sekaasi niinku ennen kun oli ainaki kolme oy:tä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt se nähdään mikä on liikevaihto kun on vain yksi oy eli skaala ifn. Ei mee enää puurot ja vellit sekaasi niinku ennen kun oli ainaki kolme oy:tä
Veljekset ainakin näyttää tekevän tulosta
https://www.finder.fi/Kiinteistöhallinto/Alumäki Palvelut Oy/Hyllykallio/yhteystiedot/3011914
- Anonyymi
Eihännyttoki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100