kaataako korona skaalan?

Anonyymi

kylillä puhutaan

30

1920

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olisko se sun toivomus

• Anonyymi

juu juu

• Anonyymi

Palomies ainakin toivoo sitä. Sehän vastusti myös hallikauppoja, joilla kaupunki pelasti safat työpaikat.

• Anonyymi

Kylillä puhutaan muutakin — paskaa, uskokoon ken tahtoo koska tämäkin aloitus oli trollausta👻

• Anonyymi

Kyllä joku kaataa kaupungin ? Typerät investoinnit ?

• Anonyymi

Rekat ajoi Skaalan tavaraa tänäänkin, joten aloittaja heitti vain skeidan provon.

• Anonyymi

saatiin kuljetusliikkeenkin mielipide, jonka lusikka on sopassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saatiin kuljetusliikkeenkin mielipide, jonka lusikka on sopassa

Oli taas työtävieroksuva suvakki kirjoittamassa eikö tuolle löydy työmaata jossa ei tarvitse tehdä mitään ja sais palkkaa niin loppuisi tuo kirjoittelu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli taas työtävieroksuva suvakki kirjoittamassa eikö tuolle löydy työmaata jossa ei tarvitse tehdä mitään ja sais palkkaa niin loppuisi tuo kirjoittelu ?

suvakki, mikä se on?

• Anonyymi

Miksi kaataisi? Skaala myy halvalla, joten asiakkaita riittää.

• Anonyymi

erittäin huono laatu ja korona kaataa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

erittäin huono laatu ja korona kaataa

Skaalan laatu riittävän hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skaalan laatu riittävän hyvää.

Ostin skaala ulko-oven 2 vuotta sitten ja nyt jo maali halkeilee. Laatu huono!

• Anonyymi

Johtoa on kuulemma vaihtunut viime aikoina. Ovatko itse lähteneet vai lähetetty?

• Anonyymi

Kuulin huoltoasemalta Skaalan laajentavan menekin lisäänymisen vuoksi,sellasta mä kuulin...

• Anonyymi

Mä kuulin samoin. Koronan ansiosta skaalan myynti on kasvanut 300% ja jos koronatauti tästä vielä pahenee syksyä kohti, niin skaalan myyntiennuste tälle vuodelle on 200 miljoonaa euroa. Syksyllä alkaa miljardi euroa maksava laajennus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kuulin samoin. Koronan ansiosta skaalan myynti on kasvanut 300% ja jos koronatauti tästä vielä pahenee syksyä kohti, niin skaalan myyntiennuste tälle vuodelle on 200 miljoonaa euroa. Syksyllä alkaa miljardi euroa maksava laajennus...

Onko Hautaset palanneet taas remmiin kun puhutaan noin suuria?
        Eikö olisi tärkeämpää saada merkkinen tulos ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Hautaset palanneet taas remmiin kun puhutaan noin suuria?
        Eikö olisi tärkeämpää saada merkkinen tulos ensin.

Miksi pitäisi tehdä voittoa? Et sinäkään tee voittoa vaan kulutat rahaa, kun ostat ruokaa yms. Voiton tavoittelu on köyhien puuhaa. Isot pojat tekee tappiota, koska silloin kilpailjat vinkuu ja marisee ja voi näyttää että pätäkkää löytyy eikä pikku tappiot tunnu missään. Rahaa itävaltalaisilla riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä oon skaalalla töissä enkä ole kuullut miljardi investoinneista mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä oon skaalalla töissä enkä ole kuullut miljardi investoinneista mitään

Ne miljardit lisätään teidän palkkoihin huhtikuun eka päivä 2021.Jokaisella nousee vähintään 5e tunti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne miljardit lisätään teidän palkkoihin huhtikuun eka päivä 2021.Jokaisella nousee vähintään 5e tunti.

ei nouse, sanoi esimieheni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei nouse, sanoi esimieheni

1.4.2022 tulee vielä toinen vitonen lisää ja kaikista yli vuoden töissä olleista tulee esimiehiä. Ei niitä kaikkia miljardeja ole yhden vuoden aikana tarkoitus käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1.4.2022 tulee vielä toinen vitonen lisää ja kaikista yli vuoden töissä olleista tulee esimiehiä. Ei niitä kaikkia miljardeja ole yhden vuoden aikana tarkoitus käyttää.

Hyvä juttu,pitääpä kertoa kaikille kavereille että laittaa työhakemusta skaalalle.
        Tästä se nousu alkaa,saa asuntolainankin maksettua nopeammin.
        T. Pakkaamon työjyrä 9,75eeroa tunti.
        Köyhät kyykkyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei koske ovipuolta, sanoi esimieheni

• Anonyymi

Loppuu se Itävallan eläjien kärsivällisyys jonain päivänä. Ei ne ole tänne tulleet rahaa jakamaan vaan tienaamaan. Se on yks päivä kun pääkonttorilla exelmies kirjottaa muistioon Stop loss ja valot sammuu. Toivottavasti kääntyy positiiviseksi, on monen perheen elämä kyseessä.

• Anonyymi

Just näin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin...

Koskahan uskaltavat julkaista viime vuoden tilinpäätöksen?
        Onko miinus isompi kuin liikevaihto kuten edellisessä tilinpäätöksessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskahan uskaltavat julkaista viime vuoden tilinpäätöksen?
        Onko miinus isompi kuin liikevaihto kuten edellisessä tilinpäätöksessä?

No nyt se nähdään mikä on liikevaihto kun on vain yksi oy eli skaala ifn. Ei mee enää puurot ja vellit sekaasi niinku ennen kun oli ainaki kolme oy:tä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt se nähdään mikä on liikevaihto kun on vain yksi oy eli skaala ifn. Ei mee enää puurot ja vellit sekaasi niinku ennen kun oli ainaki kolme oy:tä

Veljekset ainakin näyttää tekevän tulosta
        https://www.finder.fi/Kiinteistöhallinto/Alumäki Palvelut Oy/Hyllykallio/yhteystiedot/3011914

• Anonyymi

Eihännyttoki

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe