Missäs rotti on? Maanista jankkaamista ei ole vuodatettu moneen päivään, onko pääsiäismessu työnalla, joka vie kaiken ajan?
Missä rotti
2
<50
Vastaukset
Maaninen vaihe ohi, nyt kyntää maata nenällään.
- Anonyymi
Hahaha. Tämän inspiroivana hän teki uuden väsyneen avauksen. Kuin katsoisi maalla rypistelevän kalan rimpuilua.
Ja ei. Tällä kalalla ei ole aikaa enää sopeutua. Mutta hänen jälkeläisillään on.
Tosin RoT:in itsensä mukaan se ei olisi mahdollista. Olìsi mielenkiintoista kuulla kuinka RoT hehkuttaa hänen isoisänsä perimää paremmaksi kuin hänen oma on. En vain usko hänen kykenevän siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337