Vesa Keskinen, kokenut kauppias, voisi Niinistöä mukaillen antaa neuvon Stockmannin Ratialle, ettei perinteikäs tavaratalo mene ihan raunioksi. Vesan ei tarvitse kerätä pressan tapaan huomiota ja toimia hälppärinä, vaan toimia ihan yhteisen hyvän nimissä.
Vesa, opasta Stockmannia
11
73
Vastaukset
- Anonyymi
Vesa, rupea sä Stockan johtajaksi.
- Anonyymi
just joo...toinen on pörssiyhtiö ja toinen on metsään suvun maille pikkuhiljaa pystytetty paperipalatsi...ei muuten vesa ole laittanut omaa rahaa penniäkään kiinni vaikka toki on kasvattanut puolella puljua
- Anonyymi
Etelä-Pohjanmaalla osataan kaikki muita paremmin.
- Anonyymi
Monet luulee, että Helsingissä on se viisaus.
Itse olen huomannut ajat sitten että päteviä ihmisiä löytyy pääasiassa maaseudulta. Valitettavasti monet heistä siirtyvät Helsinkii . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet luulee, että Helsingissä on se viisaus.
Itse olen huomannut ajat sitten että päteviä ihmisiä löytyy pääasiassa maaseudulta. Valitettavasti monet heistä siirtyvät Helsinkii .Viisaimmat lähtevät. Ensin opiskelemaan ja sitten hyväpalkkaisiin töihin.
Stockmannia riivaa sama mammutti tauti kuin Keskistäkin, Suomen mittapuihin aivan liian suureksi paisunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisaimmat lähtevät. Ensin opiskelemaan ja sitten hyväpalkkaisiin töihin.
Stockmannia riivaa sama mammutti tauti kuin Keskistäkin, Suomen mittapuihin aivan liian suureksi paisunut.ruattinkieliset on kualleet sielä hjelsinkissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ruattinkieliset on kualleet sielä hjelsinkissä
Tuurissa ne on kuolleet joka ainoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuurissa ne on kuolleet joka ainoa.
Oh öh. Minä annan teille miljoona senttiä ja te annatte minulle miljoona euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha on täällä murehtia. Vesa kyllä tietää mitä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri, meinaat että kyseessä on Keskisen Vesan miljoona juhlista, miljoonapilkki ja mitä kaikkea järjestäneekin miljoonina, mutta antoiko hän sitten tyttärelleen miljoona senttiä, vai miljoona euroa, jos oli ennen puhe.
Keskisen vesan miljoona= 10000 euroa, niinhänse on. Mutta Spete Pasasen kymppitonni ja kaikki muutkin rahapelit olivat lämmintä kättä.
- Anonyymi
Kateelliset haukkuu Keskistä.Tehkää teki töitä ja työllistäkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778