Vesa, opasta Stockmannia

Anonyymi

Vesa Keskinen, kokenut kauppias, voisi Niinistöä mukaillen antaa neuvon Stockmannin Ratialle, ettei perinteikäs tavaratalo mene ihan raunioksi. Vesan ei tarvitse kerätä pressan tapaan huomiota ja toimia hälppärinä, vaan toimia ihan yhteisen hyvän nimissä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vesa, rupea sä Stockan johtajaksi.

      • Anonyymi

        just joo...toinen on pörssiyhtiö ja toinen on metsään suvun maille pikkuhiljaa pystytetty paperipalatsi...ei muuten vesa ole laittanut omaa rahaa penniäkään kiinni vaikka toki on kasvattanut puolella puljua


    • Anonyymi

      Etelä-Pohjanmaalla osataan kaikki muita paremmin.

      • Anonyymi

        Monet luulee, että Helsingissä on se viisaus.
        Itse olen huomannut ajat sitten että päteviä ihmisiä löytyy pääasiassa maaseudulta. Valitettavasti monet heistä siirtyvät Helsinkii .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet luulee, että Helsingissä on se viisaus.
        Itse olen huomannut ajat sitten että päteviä ihmisiä löytyy pääasiassa maaseudulta. Valitettavasti monet heistä siirtyvät Helsinkii .

        Viisaimmat lähtevät. Ensin opiskelemaan ja sitten hyväpalkkaisiin töihin.

        Stockmannia riivaa sama mammutti tauti kuin Keskistäkin, Suomen mittapuihin aivan liian suureksi paisunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaimmat lähtevät. Ensin opiskelemaan ja sitten hyväpalkkaisiin töihin.

        Stockmannia riivaa sama mammutti tauti kuin Keskistäkin, Suomen mittapuihin aivan liian suureksi paisunut.

        ruattinkieliset on kualleet sielä hjelsinkissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ruattinkieliset on kualleet sielä hjelsinkissä

        Tuurissa ne on kuolleet joka ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuurissa ne on kuolleet joka ainoa.

        Oh öh. Minä annan teille miljoona senttiä ja te annatte minulle miljoona euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh öh. Minä annan teille miljoona senttiä ja te annatte minulle miljoona euroa.

        Turha on täällä murehtia. Vesa kyllä tietää mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh öh. Minä annan teille miljoona senttiä ja te annatte minulle miljoona euroa.

        Niin juuri, meinaat että kyseessä on Keskisen Vesan miljoona juhlista, miljoonapilkki ja mitä kaikkea järjestäneekin miljoonina, mutta antoiko hän sitten tyttärelleen miljoona senttiä, vai miljoona euroa, jos oli ennen puhe.
        Keskisen vesan miljoona= 10000 euroa, niinhänse on. Mutta Spete Pasasen kymppitonni ja kaikki muutkin rahapelit olivat lämmintä kättä.


    • Anonyymi

      Kateelliset haukkuu Keskistä.Tehkää teki töitä ja työllistäkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe