Teuvo Suni: KIITOS Suomi24!

Olin äsken murheen murtama

Kun aloin sulkea konetta, niin ajattelin, että tähänkö päättyi vuodesta 2005 alkanut kirjoittaminen tällekin palstalle, kun se valtakunnan lehdille päättyi jo vuonna 1992.

En ollut aluksi uskoa silmiäni, kun huomasin, että olitte kolme keskustelua palauttaneet. Siksi pyysin vielä palauttamaan seuraavat:

KAKSI SUOMALAISTA MIESTÄ
MIKSI APOSTOLI JOHANNES TÄMÄN KIRJOITTI
PAAVALI KÄSKI

65

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ei oikeutta maassa saa, jos itse sit´ ei hanki.
      Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki."

      Hyvää yötä!

    • Anonyymi

      On ollut Tepillä melkoista murhetta ja vastoinkäymistä. :(
      Toivottavasti taivaassa on netti.
      Ei taitaisi Tepi viihtyä taivaassa pitkään ilman rakasta evankelioimiskonettaan?
      Onkohan puolestaan alakerran isännällä hyvät nettiyhteydet?

      • Minulla on ollut taivasnetti jo vuodesta 1985 lähtien.

        Tämän maallisen netin hankin vasta kesällä 2005.

        Alakerran isännän nettiyhteys on heillä veressä ja lihassa, eikä sillä yhteydellä taivaaseen pääse:

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        Minä oletan, että taivaassa saan pitää kirjaa siitä valtavasta palkasta, jota olen pitkän elämäni aikana sinne voinut tallettaa.

        Kaiketi sinä sen verran totuutta ymmärrät, että mistä tuo palkka on sinne tullut?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minulla on ollut taivasnetti jo vuodesta 1985 lähtien.

        Tämän maallisen netin hankin vasta kesällä 2005.

        Alakerran isännän nettiyhteys on heillä veressä ja lihassa, eikä sillä yhteydellä taivaaseen pääse:

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        Minä oletan, että taivaassa saan pitää kirjaa siitä valtavasta palkasta, jota olen pitkän elämäni aikana sinne voinut tallettaa.

        Kaiketi sinä sen verran totuutta ymmärrät, että mistä tuo palkka on sinne tullut?

        Montako sielua arvelisit pelastaneesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako sielua arvelisit pelastaneesi?

        Monenko sielun rahat sinä olet huijannut katteettomilla taivaslupauksillasi?

        (ei TS)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako sielua arvelisit pelastaneesi?

        Se ei ole minun arveluiden varassa, eikä minulla ole siihen kirjanpito-oikeutta.

        Minun tehtäväni kun päättyy tähän:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Oman kokemuksen mukaan tätä ajattelen näin:

        Jos hän koettelee jokaista valittuaan saman ajan kuin minua, 40 vuotta, alkaen siitä hetkestä, kun ensimmäisen kerran saa kuulla totuutta , ja uskoo, että tuo taitaakin olla totta.

        Siitä hetkestä Jumala alkaa häntä monella tapaa koetella, ja koettelu saa aikaan sen, että ihminen alkaa miettiä, onko todella niin, että kirkot ovatkin Saatanan synagogia ja papit sen palvelijoita j.n.e

        Tämä johtaa sitten lopulta tähän, mihin se minutkin johti:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Jos käy niin, että kuolema lähestyykin ennen kuin häntä on loppuun asti koeteltu, niin silloin Jumalalla on käytössä kuolinvuoteen tuskat.

        Tautivuoteen tuskat puhuttelevat nekin ihmistä, kun kipu repii hänen luitaan hellittämättä.

        Leipää hän ei huoli, hän inhoaa sitä, edes mieliruoka ei hänelle kelpaa.

        Hänen ruumiinsa kuihtuu olemattomiin, kaikki hänen luunsa erottuvat nahkan alta.

        Hänen tiensä käy hautaa kohden, tuonelan mahdit odottavat häntä.

        Ehkä hänen vierellään on silloin enkeli, puolestapuhuja, yksi tuhansista, niistä, jotka ilmoittavat ihmisille, mikä on oikein.

        Ehkä Jumala armahtaa häntä ja sanoo enkelille: "Vapauta hänet vaipumasta hautaan, olen saanut hänestä lunnaat!"

        Silloin hänen ruumiinsa elpyy, hänestä tulee yhtä uljas kuin hän oli nuoruutensa päivinä."

        Kahden läheisen ihmisen olen saanut nähdä näiden tuskien kautta pelastuvan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monenko sielun rahat sinä olet huijannut katteettomilla taivaslupauksillasi?

        (ei TS)

        Tyhmä tekee tyhmiä kysymyksiä:

        Miksi johdatit minut sotilaaksi?

        "Jotta tietäisit mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit ntehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."

        Tämän vuoksi hän alkoi evp. sotilasmestaria kouluttaa Mestarin sotilaaksi vasta kaksi vuotta sen jälkeen kun olin päässyt 46 vuotiaana sotilaseläkkeelle.

        Tämän vuoksi minulla ei ole sinuakaan varten lähettää tilillepanokorttia, eikä kulkea kolehtihaavi olalla.


    • Kiitos, kun vielä näin myöhään, joku tuli keskustelemaan,

      Tällaisia keskustelijoita minä kaipaan.

    • Minulta on tahdottu ihmetekoja, sellaisia kuin Paavalillakin oli.

      Eivät nämä tekopyhitetyt papit, johto- hoito- ja lähetysmiehet millään pysty enää uskomaan, että Paavalin teot olivat Saatanan tekoja:

      "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan."

      "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä."

      Tämän ilmoitti Pyhä Henki Saulille:

      "Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä."

      Joka ei vielä silloin tajunnut, että hänestä itsestään tuli tuo vääryyden ihminen, kun Saatana oli häntä aikansa Valtavilla ilmestyksillä manipuloinut:

      "Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."

      • Anonyymi

        Juu, monet luottaa Paavalin puheisiin kuin pukki suuriin sarviinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, monet luottaa Paavalin puheisiin kuin pukki suuriin sarviinsa.

        Ei suinkaan enää monet, vaan kaikki. Sillä nämäkin Jeesuksen sanat ovat todella totta, eikä vain valhetta:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.
        Älkää siis pelätkö. Olettehan te arvokkaampia kuin kaikki varpuset."

        "Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden."

        Siksi ei minullekaan luettua tappotuomiota ole peruttu.

        Siskonpoika seurueineen saattaa tulla millä hetkellä hyvänsä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei suinkaan enää monet, vaan kaikki. Sillä nämäkin Jeesuksen sanat ovat todella totta, eikä vain valhetta:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.
        Älkää siis pelätkö. Olettehan te arvokkaampia kuin kaikki varpuset."

        "Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden."

        Siksi ei minullekaan luettua tappotuomiota ole peruttu.

        Siskonpoika seurueineen saattaa tulla millä hetkellä hyvänsä.

        Älä nyt kuitenkaan yöuniasi menetä häijyjen hurmostelijoiden takia. Mutta suojautua kannattaa kyllä, kun kerran tuollaisia uhkauksia olet saanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt kuitenkaan yöuniasi menetä häijyjen hurmostelijoiden takia. Mutta suojautua kannattaa kyllä, kun kerran tuollaisia uhkauksia olet saanut.

        Eilen ne olivat vähällä mennä, mutta viime tipassa tuuli tuo pelastus.

        Sadat yön unet ovat kyllä menneet - tästä syystä:

        "Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta."

        Silloin kun Pyhä Henki minulle tämän tehtävän antoi toimin vielä valokuvaajana, ja iltamyöhään tein monena iltana vielä kahden lehden valokuvat, silloin kyllä nuo yölliset opetukset, hieman rassasivat, ja siksi Pyhä Henki ottikin ne varsin pian pois:

        https://www.facebook.com/teuvo.suni/grid?lst=100007108261324:100007108261324:1586338443


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei suinkaan enää monet, vaan kaikki. Sillä nämäkin Jeesuksen sanat ovat todella totta, eikä vain valhetta:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.
        Älkää siis pelätkö. Olettehan te arvokkaampia kuin kaikki varpuset."

        "Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden."

        Siksi ei minullekaan luettua tappotuomiota ole peruttu.

        Siskonpoika seurueineen saattaa tulla millä hetkellä hyvänsä.

        Tuo varpusvertaus ei ole koskaan minulle auennut.
        Jehovalaiset lähestyivät samalla Raamatun kohdalla ovellani.
        Käsittääkseni varpusia pidettiin ja pyydystettiin ruuan valmistamiseksi. Varpunen oli Raamatun aikaan halvin eläin kauppatavarana.
        Vahingossa sanoin Jehoville, että pitääkö Jumalakin meitä häkissä, ruokkii ja syöttää kunnes teurastaa ja syö.
        JT ilmeisesti suuttui kun lähti oitis pois.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei suinkaan enää monet, vaan kaikki. Sillä nämäkin Jeesuksen sanat ovat todella totta, eikä vain valhetta:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.
        Älkää siis pelätkö. Olettehan te arvokkaampia kuin kaikki varpuset."

        "Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden."

        Siksi ei minullekaan luettua tappotuomiota ole peruttu.

        Siskonpoika seurueineen saattaa tulla millä hetkellä hyvänsä.

        Kristitty ei ole kristillinen:
        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
        Mutta kristittyjen laittomuudet todistavat heidän todelliset Herransa vaikka esiintyvät Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen mm laittomuuksiaan tehden sen todistamalla:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        2000-luvun vainoista Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen "Älä tapa" vastaista laittomuutta sekä Jumalan pilkkausta ja "Älä tapa" Lain vastaista rikollisuutta...:
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Kristityt = Paavalin kumppaneineen perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


    • Anonyymi

      On mielenkiintoisia nämä sinun viestisi.

      Yhdessä kerroit numero kolmosesta, mutta sitten se viesti hävisi jonnekin

      Voisitko vielä kirjoittaa tuon"kolmosen" merkityksestä?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jumala on kolmiyhteinen.

        Tuosta se kaiketi johtuu, kun olen todella monta kertaa saanut todeksi elää. Kaikkein rajuinmiin tässä:

        https://www.facebook.com/teuvo.suni/posts/2038763343037255

        Jaa, sinulla on kristittyjen kolme eksytykseen johtavaa.
        Uskontunnustuksen antaneena;
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Rehellisille ihmisille riittää totuus:
        Kristillisten KaikkivaltiaanJeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."


    • Eilisten tapahtumien vuoksi olin kiivaassa sanasodassa Seiskan johdon kanssa, noista jatkuvista poistoista, ja lopulta sain tällaisen vastauksen:

      "Raamattuun liittyvistä asioista kannattanee siis keskustella Raamattu-palstalla."

      Siellähän minä niistä kirjoitinkin, peräti 12 vuotta, kun kerran olen saanut sen totuuden omassa elämässäkin todeksi elää.

      Mutta sitten tuo Saatanalle heitetty ystäväni tuli herjoillaan ja poistatuksillaan, tekemään lopun sillä osastolla, joten siirryin kertomaan Pyhä Henki osastolle.

      Saatana tuli perässä sinne, ja sen jälkeen tänne.

      Kolme vuotta sitten sieltä läksin, joten katsotaan hetki, palaanko takaisin.

    • Anonyymi

      Juu, niinkuin "kolmisäikeinen lanka" joka pitää hyvin.

      • Osuvasti sanoit. SE piti hyvin apostoli Johanneksen kohdalla:

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta. "

        Hyvin se on minuakin kasassa pitänyt jo 35 vuotta.

        Mutta ei pitänyt Paavalin kohdalla:

        "Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä."

        Ei päässyt vaan jäi iäksi synnin siteisiin. Koska Saatanalla oli kolme kertaa kolme vahvempi lanka:

        https://www.facebook.com/teuvo.suni/posts/2053365044910418


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Osuvasti sanoit. SE piti hyvin apostoli Johanneksen kohdalla:

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta. "

        Hyvin se on minuakin kasassa pitänyt jo 35 vuotta.

        Mutta ei pitänyt Paavalin kohdalla:

        "Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä."

        Ei päässyt vaan jäi iäksi synnin siteisiin. Koska Saatanalla oli kolme kertaa kolme vahvempi lanka:

        https://www.facebook.com/teuvo.suni/posts/2053365044910418

        Korjaan tätä kommenttia: "Hyvin se on minuakin kasassa pitänyt jo 35 vuotta."

        Hyvin on pitänyt jo koko elämän, 83 vuotta. Tuon 35 vuotta olen tajunnut että
        tuo Hyvä pitäjä onkin Pyhä Henki.


    • Anonyymi

      Menetkö tänään avantoon?

      • En mene, koska sauna on karanteenissa. Odottelen kun mökin rannasta lähteet jäät, niin sitten alkaa saunominen siellä siihen saakka, kun jäät taas palaavat - Jos Jumala suo.

        Olisitko tullut pesettämään jalkasi?


    • Anonyymi

      Kyllä tuo sinunkin jumalasi ei paljon omistaan välitä, kun vihollinen on saanut 2000 vuotta pitää maailmaa omanaan, ja sitten vasta lähettää jonkun ukkelin tästä kertomaan.

      Joten ei ole mikään ihme, ettei tuhon ukkeliin kukaan usko,.

      • Tuhon ukkeliinhan kaikki uskovat. Vai tarkoititko, ettei tuohon ukkeliin kukaan usko?

        Sama puskateologi ihmetteli:

        "Miten Kristus on voinut olla niin hidas, että vasta 1936-1937 tuli äitisi kohdusta sinut valitsemaan?"

        Sitä minäkin ensiksi ihmettelin, mutta sitten muistin, että Jumalalla on maailmasta poikkeava ajanlasku:

        "Tuhat vuotta on kuin yksi päivä."

        Joten Kristuksen taivaaseenastumisen toisen päivän viimeisinä tunteina hän tuli minut valitsemaan, ja ennen seuraavaa päivää, ehti toteuttaa koko valitsemisprosessin.

        Jos tämä jotakin kiinnostaa, niin laskekoon, mitä kello oli toisena päivänä, kun tuhat vuotta on vain 24 tuntia maallista aikaa:

        1937, kun synnyin
        1945, kun pyhäkoulussa totesin eläväni Jumalan koston ja vihan alla
        1947, se näky Ylämaalla järven rannalla
        1985, Kristuksen ilmestyminen Lappeenrannassa
        1988, tammikuussa ahtaan portin tuska
        1988, joulukuussa maailmaan lähettäminen


    • Jatkan vielä kolmosista.
      Kolme kertaa kolme;

      Isä, Poika, Pyhä Henki
      Jumala, Kristus, Totuuden Henki
      Saatana, Antikristus, Valheen henki

      Synnyin 1.3.37
      1. päivä eläkkeellä 1.3.83

      Tapahtui 63 vuotta sitten. Ollessani ennen armeijaa urheiluliikkeessä myyjänä. syntyi myyjien kesken monenlaisia kilpailuja.

      Tässä seisottiin, ja käsi suorana sivulla ja riiputettiin miesten moukaria.
      Voittaja, 17 vuotias myyjä piti sitä siinä 3 minuuttia.

      Taivastiellä
      ei aina
      kyyneliä niellä.

    • Koska RAAMATTU ON TOTTA

      Piti tämäkin tällä palstalla todeksi elää:

      "Totisesti, totisesti: te saatte itkeä ja valittaa, mutta maailma iloitsee.
      Te joudutte murehtimaan, mutta tuskanne muuttuu iloksi."

      • Anonyymi

        Niin se Jumalan johdatus ja työ elämässä voi tapahtua hyvin nopeasti, mutta voi olla pitkiäkin kypsyttelyn jaksoja. Lopulta hyvä hedelmä tulee näkyviin, niinkuin sinunkin elämäsi osoittaa.

        On hyvä kun olet pannut nuo asiat muistiin ja merkille, niin voimme lukijoina niitä kanssasi tutkailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se Jumalan johdatus ja työ elämässä voi tapahtua hyvin nopeasti, mutta voi olla pitkiäkin kypsyttelyn jaksoja. Lopulta hyvä hedelmä tulee näkyviin, niinkuin sinunkin elämäsi osoittaa.

        On hyvä kun olet pannut nuo asiat muistiin ja merkille, niin voimme lukijoina niitä kanssasi tutkailla.

        Niitä on vain pitänyt kirjoittaa ja muistiin merkitä, vaikka tot uus on se, ettei niitä taida monikaan lukea, eikä todeksi uskoa.

        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta..

        Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."

        Kun tähän hänen ilmoitukseen liittyen kysyin, milloin tämä kansa tietää, sain vastauksen:

        "Heidän vihansa sen paljastaa. Ruukin seurakuntaan lähettämisestä alkaen olet saanut sitä vihaa kestää."

        Miksi hän minut sinne lähetti?

        "Jotta näkisit ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole."

        Totisesti, totisesti, ei ollut.

        Facebookkia ennen kirjoitin 700 sivuisen ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ kirjan, kaikesta siitä, mitä viiden vuoden aikana seurakunnassa sain kokea.

        Ne kolme viimeistä kirjaa Ylämaan, Lappeenrannan ja Savitaipaleen kirjastot sensuroivat.

        Olen alkanut suunnitella niiden siirtämistä nettiin kaikkien luettavaksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Niitä on vain pitänyt kirjoittaa ja muistiin merkitä, vaikka tot uus on se, ettei niitä taida monikaan lukea, eikä todeksi uskoa.

        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta..

        Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."

        Kun tähän hänen ilmoitukseen liittyen kysyin, milloin tämä kansa tietää, sain vastauksen:

        "Heidän vihansa sen paljastaa. Ruukin seurakuntaan lähettämisestä alkaen olet saanut sitä vihaa kestää."

        Miksi hän minut sinne lähetti?

        "Jotta näkisit ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole."

        Totisesti, totisesti, ei ollut.

        Facebookkia ennen kirjoitin 700 sivuisen ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ kirjan, kaikesta siitä, mitä viiden vuoden aikana seurakunnassa sain kokea.

        Ne kolme viimeistä kirjaa Ylämaan, Lappeenrannan ja Savitaipaleen kirjastot sensuroivat.

        Olen alkanut suunnitella niiden siirtämistä nettiin kaikkien luettavaksi.

        Niinhän se on, kun Jumala on sinun puolellasi, niin kaikki ovat sinua vastaan ja vihaavat sinua.

        Ihmisvihasta huolimatta hankkeesi menestyy ja ratkaisut löytyvät kun palat loksastavat kohdalleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, kun Jumala on sinun puolellasi, niin kaikki ovat sinua vastaan ja vihaavat sinua.

        Ihmisvihasta huolimatta hankkeesi menestyy ja ratkaisut löytyvät kun palat loksastavat kohdalleen.

        Se tässä on ikävintä, kun ystäviä ei lähellä ole, joiden kanssa voisi samassa hengessä keskustella. Se tienkin lohduttaa, kun joskus saa lukea viestejä kaltaisiltasi - ken lienetkään?

        Sittenkin on joku, joka,

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua,"

        Sellainen on tämä Taivaan internet, Pyhä Henki, ensin maallista nettiä Savitaipaleelle, ja täältä se siirtyy taivasnettiin.

        Nyt alkoi oikein hymyilyttää, kun en tätäkään ole aikaisemmin näin selvästi ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se Jumalan johdatus ja työ elämässä voi tapahtua hyvin nopeasti, mutta voi olla pitkiäkin kypsyttelyn jaksoja. Lopulta hyvä hedelmä tulee näkyviin, niinkuin sinunkin elämäsi osoittaa.

        On hyvä kun olet pannut nuo asiat muistiin ja merkille, niin voimme lukijoina niitä kanssasi tutkailla.

        Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • Anonyymi

      Taivasnetin kautta kun alkaa kuulua niin silloin molemmilla on sama kanava päällä ja meillä on yhteys keskenämme. Ymmärrys kasvaa ja lisääntyy.

      • Näin se tapahtuu:

        "Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

        Silloin kun yhteys on sinunkin kohdalla lopullisesti käyttöön otettu, koulutus sekä hivutus suoritettu, silloinkin taivaassa lauletaan:

        "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

        "ja he lauloivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, ja Karitsan laulua:
        -- Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias!
        Oikeat ja todet ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas! "

        Tämä on ihmeellinen päivä!

        Kun olen jo yli 30 vuotta ihmetellyt, miksi minun pitää jatkuvasti ihmisten vihalla tienata
        palkkaa taivaaseen.

        NYT SE SELVISI!

        Niillä rahoilla hän ostaa ihmisiä vapaaksi Saatanan synnin orjuudesta.

        Näin se lunastusmaksu todella menee Saatanalle, eikä Jumalalle.
        Kuten olen monta kertaa kirjoittanut.

        Jumala onkin monen muun lisäksi myös taivaan Taivaan Pankkiiri.
        Joka pitää harvojen ihmisten toimesta huolen, ettei Taivaan pörssi, minkään Paholaisen viiruksen takia romahda.

        Onneksi niitä oli joku hänelle kerännyt jo ennen minua, kun hän pystyi minut sieltä ostamaan 31.1.1988.

        Tässä selvisi myös tämä: "Sinun omat tekosi eivät sinua auta!"


    • Tämä vielä jatkoksi:

      "Opetuslasten kesken syntyi myös kiistaa siitä, ketä heistä olisi pidettävä suurimpana.
      Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.
      Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija."

      Näin aikoinaan nuoresta tutkanjohtajasta, tehtiin vanha jälleen nuori, joka on johtaja, joka palvelee.

      Nuo hyväntekijät, piispat, papit, lahkojohtajat ja hoitomiehet jne, kun eivät voikaan ihmisten vihalla kerätä taivaaseen palkkaa heidän omiensa pelastamiseksi, siksi he kaikki johtajineen jäävät ikuiseen synnin orjuuteen.

      Varsin yksinkertaista niille, jotka totuutta rakastavat ja kaipaavat.

    • Anonyymi

      "monet luottaa Paavalin puheisiin kuin pukki suuriin sarviinsa."

      Jos Saatana ei olisi tehnyt hänestä Paavalia, olisiko Jumalan lähettämä raju eksytys alkanutkaan?

      Paavalin opeillahan Saatana on kaikkien seurakuntien todellinen jumala.

      • Tuossa on se yksi paha vika:

        Siihen ei kukaan usko, mutta kolmosiin minä uskon;

        14.53 tykkäyksiä 3 kommentteja 33


    • Anonyymi

      Kirjoiti taivasnetistä. Mitä kaikkea sen kautta voi taivaasta tilata tai taivaaseen lähettää?

      • Kaikkea mikä liittyy Henkeen ja sen toimituksiin.

        Verta ja lihaa ei sieltä toimiteta, eikä sitä voi sinne lähettää, koska ne kuuluvat tämän maailman operaattorin valtakuntaan, kuten ilmoitettu on:

        "Liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kaikkea mikä liittyy Henkeen ja sen toimituksiin.

        Verta ja lihaa ei sieltä toimiteta, eikä sitä voi sinne lähettää, koska ne kuuluvat tämän maailman operaattorin valtakuntaan, kuten ilmoitettu on:

        "Liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        Tämä jäi vielä sanomatta, että sinne lihalliset ihmiset pystyvät myöskin lähettää vihallaan maallista mammonaansa minun taivaassa olevalle tilille.

        Ne muuttuvat siellä kultaharkoiksi, joilla Jumala pystyy ostamaan Saatanalta valittujaan luokseen, kuten minutkin kerran osti.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä jäi vielä sanomatta, että sinne lihalliset ihmiset pystyvät myöskin lähettää vihallaan maallista mammonaansa minun taivaassa olevalle tilille.

        Ne muuttuvat siellä kultaharkoiksi, joilla Jumala pystyy ostamaan Saatanalta valittujaan luokseen, kuten minutkin kerran osti.

        Miten numero 5. Onko sillä erityistä merkitystä sinulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten numero 5. Onko sillä erityistä merkitystä sinulle?

        Nyt ei muuta tule kuin tämä, että minulle syntyi 5 tytärtä - ei yhtään poikaa.

        Koska uskoin, että yksi isä saa vain yhdenlaisia lapsia.

        Tosin tytöt ovat tuoneet niin poikia kuin tyttöjäkin.

        Savitaipaleella sain sitten kuulla tämän totuuden:

        SUURET RAKASTAJAT SAAVAT VAIN TYTTÖJÄ


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Nyt ei muuta tule kuin tämä, että minulle syntyi 5 tytärtä - ei yhtään poikaa.

        Koska uskoin, että yksi isä saa vain yhdenlaisia lapsia.

        Tosin tytöt ovat tuoneet niin poikia kuin tyttöjäkin.

        Savitaipaleella sain sitten kuulla tämän totuuden:

        SUURET RAKASTAJAT SAAVAT VAIN TYTTÖJÄ

        Sinun mielestäsi rakkaus on saatanasta ja nyt sanot olevasi suuri rakastaja.

        Tuliko freudilainen lipsahdus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi rakkaus on saatanasta ja nyt sanot olevasi suuri rakastaja.

        Tuliko freudilainen lipsahdus?

        Ei tullut lipsahdusta.

        Saatanasta on se rakkaus Vereen ja lihaan, ei henkeen.


    • Anonyymi

      Tytöt on ihania. Sinua on siunattu viidellä suurella siunauksella. Jumala siunaa pehekunnittain. Eikä kutsumustaan kadu.

      Eikös ennen karjalaisperheissä oikein toivottu tyttölasta kun oli sellainen sanonta, "paras on tyttö tyhjään kätteen". Ajateltiin varmaan, että tyttö kun kasvaa niin sitten hoitaa nuorempia lapsia.

    • Prinsesssoja he ovat olleet ja ovat edelleen.

      Tuoneet sukuun 5 tyttöä ja 5 poikaa.

      Yksi pojista on tuonut tytön ja yhdessä hänen kanssa tytön ja pojan.

      • Anonyymi

        Viisi on siunauksen numero.

        Viisi leipää ja kaksi kalaa. Daavid otti joesta viisi sileää kiveä jne.

        Valittujen kohdalla Jumalan periaatteet toimivat samoin kuin ennenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisi on siunauksen numero.

        Viisi leipää ja kaksi kalaa. Daavid otti joesta viisi sileää kiveä jne.

        Valittujen kohdalla Jumalan periaatteet toimivat samoin kuin ennenkin.

        Kiitos! Tuopa ei tullutkaan mieleen.

        Kaksi kalaa on hieman ongelmallinen.Itse olen syntynyt Kalan tähtikuviossa, mutta vaimoni on Vaaka.

        Sellainen vaaka joka ei tahdo punnita Kalan totuutta - ainakaan vielä.

        Ilmeisesti siksi, kun kerran Raamatussa näin sanotaan.

        "Viholliset ovat oman talon väkeä."

        "Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.
        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi."

        Eroon ei kuitenkaan pääse:

        " Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala. Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot. Varokaa hylkäämästä vaimoanne!"

        "Varokaa siis, ettei kukaan teistä hylkää vaimoaan, jonka on ottanut jo nuoruudessaan! "

        Tämän Jumala jo varmisti silloin, kun vielä elin häntä vihaten, 19.1.1958,

        Menin silloin tanssipaikkaan, jossa en ollut koskaan ennen käynyt, Ku näin salin ovella tummatukkaisen ,punahameisen ja valkopuseroisen tytön, sanoi ääni sisälläni:

        "Tuossa on sinun tyttö"

        Ja tuossa hän on edelleen, vaikka vaikeuksia on ollut ja on edelleen. Kun toinen on eronnut kirkosta ja toisen elämä on siellä.

        Kohta on 60-vuotishääpäivä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos! Tuopa ei tullutkaan mieleen.

        Kaksi kalaa on hieman ongelmallinen.Itse olen syntynyt Kalan tähtikuviossa, mutta vaimoni on Vaaka.

        Sellainen vaaka joka ei tahdo punnita Kalan totuutta - ainakaan vielä.

        Ilmeisesti siksi, kun kerran Raamatussa näin sanotaan.

        "Viholliset ovat oman talon väkeä."

        "Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.
        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi."

        Eroon ei kuitenkaan pääse:

        " Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala. Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot. Varokaa hylkäämästä vaimoanne!"

        "Varokaa siis, ettei kukaan teistä hylkää vaimoaan, jonka on ottanut jo nuoruudessaan! "

        Tämän Jumala jo varmisti silloin, kun vielä elin häntä vihaten, 19.1.1958,

        Menin silloin tanssipaikkaan, jossa en ollut koskaan ennen käynyt, Ku näin salin ovella tummatukkaisen ,punahameisen ja valkopuseroisen tytön, sanoi ääni sisälläni:

        "Tuossa on sinun tyttö"

        Ja tuossa hän on edelleen, vaikka vaikeuksia on ollut ja on edelleen. Kun toinen on eronnut kirkosta ja toisen elämä on siellä.

        Kohta on 60-vuotishääpäivä.

        Kun hän lopulta minut valitsi, kysyin miksi:

        "Sinä olit niin erilainen kuin muut."


    • Anonyymi

      Totisesti erilainen paholainen olet . On siinä vaimollasi sietämistä.

      • Totuutta julistit, vaikka järki puuttui.

        Miksi en olisi samanlainen paholainen, kuin mitä oli lähettäjänikin:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä.
        Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! Belsebul on kanaanilainen jumala, joka käsitettiin pahojen henkien päämieheksi"

        Toivon, ettet alkaisi toteuttaa Paavalisi käskyä.

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Tämän Saatanan käskyn mukaisesti lähettäjänikin poistetiin.


      • Anonyymi

        Olkoon Jumala armollinen sekä Teuvolle että hänen vihamiehilleen. Kun on pian joulukin. Siunausta jouluunne.


    • Tein Iltasanomien suositteleman kyykkytestin.

      20 kertaa erinomaisesti kyykytin, joten se taito on tallella kun väärämielisiä kyykyttää.

    • Anonyymi

      Hyvä asia, että olet iskussa!

      • Ylhäältä on miestä hoidettu hyvin, niin hyvin, että itseänikin joskus hieman hirvittää, tuo alhainen verenpaine.

        Huippu oli tammikuun lopulla, kun 1.5 tuntia saunoin ja 5-6 kertaa kävin avannossa. Kävelin kilometrin matkan kotiin ja mittasin, Yläpaine 38 Alapaine 27, mutta sydän hakkasi 110.

        Silloin kun paine painuu noin alas, silloin sydämen toiminta kiihtyy.

        Puolen tunnin kuluttua syke oli 80 ja paine 80/40

        Keskimääräinen paine on 90/45 ja leposyke 52.

        Tulipa nyt tuota terveystietoakin väärämielisten herjattavaksi


    • Palautetaan lähtöruutuun, vaikka Veren voima jyllää.

      • Anonyymi

        Kulliveret


      • Anonyymi

        Tummeli vai voi ,tutkamiesten kokouksessa?


    • Anonyymi

      Uskontunnustuksen kaltaisuus:
      'Meillä ei ole järkeä'
      'Meillä ei ole ymmärrystä'
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)

      Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen oppia Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

    • Anonyymi

      Paavalin kumppaneineen perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      Joten kristittyjen "paavalilaisuus" Herroineen on edelleen noitavainoillakin todistettu aktiivisuudella:
      2.Korinttolaiskirje: 11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

      • Anonyymi

        Ja lisättäköön edelliseeni, Avaajan : TeuvoSuni n teot ovat Hunksien fanitus ja kiihotus, itse kertoi toissavuonna hukshtaneensa heihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisättäköön edelliseeni, Avaajan : TeuvoSuni n teot ovat Hunksien fanitus ja kiihotus, itse kertoi toissavuonna hukshtaneensa heihin

        Ei vääriä tietoja jakavia ihmisten joukkoon....


    • Anonyymi

      Ihminen, joka sanoa saaneensa ilmestyksen siitä, että Raamattu on totta, ja sen jälkeen pyyhkii perseensä kahdella kolmasosalla Uudesta testamentista, ei ole luotettava. Teuvo Suni, sinä et ole luotettava.

      • Anonyymi

        Raamatun sana on eri asia kuin Jumalan Sana tai Jumalan evankeliumi.

        Ei apostoleilla ollut Raamattua kun he alkoivat Julistaa Jumalan evankeliumia. Tuo evankeliumi kulkee perintönä apostolisessa suksessiossa eikä sitä löydy raamatusta kuin vain hatarana luurankona sinne päin.

        On väärin kutsua Raamattua ilosanomaksi. Sillä ilosanoma on paljon, paljon laajempi kuin vain Raamattu. Joka pitäytyy pelkkään raamattuun ei ole ilmestystä kokenut eikä tunne elävää Jumalaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe