Osaa se mieskin kupata

Anonyymi

17

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luultavasti diili ollut huippuasianajajien kanssa, että jos onnistuu, saavat laskuttaa, ja jos ei, niin laskua ei tule.
      Asianajajat laskuttivat 158 miljoonaa ja ukolle jäi yksi miljoona. Yksikin miljoona on toimettomalle hyvä. Suomen kaltaisessa rupukylässä summa 1 milj. olisi ruhtinaallinen.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo Adele olisi sen millin suonut omasta takaa suoraankin ilman juristeja.........


    • Anonyymi

      On tuo ikävää ja törkeää että tullaan ja ollaa ystävää ja tehdään noin.
      Aina pitäisi olla omat varat johonka muilla ei mitään asiaa.
      Olkaa aina varovaisia rahojenne kanssa oli sitä vähän tai paljon.

      Varovaisin terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      Ykfittäiftapauf.

    • Anonyymi

      Avioehto pitää aina olla. Eihän noilla nyt ole niinkään väliä, kun fyrkkaa tulee ovista ja ikkunoista, mutta tavalliselle pulliaiselle on.

      • Anonyymi

        Eräällä avioparilla ei ollut avioehtoa, mutta varovainen aviomiehen isä hoiti homman siten, että näiden talo rakennettiin tontille - joka oli isältä vuokralla. LOL :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräällä avioparilla ei ollut avioehtoa, mutta varovainen aviomiehen isä hoiti homman siten, että näiden talo rakennettiin tontille - joka oli isältä vuokralla. LOL :D

        Ei mitään LOL. Jos omaisuus menee jakoon, niin se pitää saada realisoitua, ellei toinen osta toista ulos esmes yhteisestä talosta. Jos aviomiehen isä omistaa tontin ja eliminoi kämpänmyyntiä tonttivuokralla, niin se on silloin voi voi, mutta jollakin summalla se kämppä myydään, tai aviomies ostaa muijan siitä ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään LOL. Jos omaisuus menee jakoon, niin se pitää saada realisoitua, ellei toinen osta toista ulos esmes yhteisestä talosta. Jos aviomiehen isä omistaa tontin ja eliminoi kämpänmyyntiä tonttivuokralla, niin se on silloin voi voi, mutta jollakin summalla se kämppä myydään, tai aviomies ostaa muijan siitä ulos.

        Tuossa oli ajatuksena se , että vuokratontilla olevaa taloahan ei kukaan tietysti osta. Joten aviomies saa pitää sen talonsa varsin halvalla.........miniän uosmittaus on blokattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli ajatuksena se , että vuokratontilla olevaa taloahan ei kukaan tietysti osta. Joten aviomies saa pitää sen talonsa varsin halvalla.........miniän uosmittaus on blokattu.

        Akkojen suhteen ei voi olla koskaan liian varovainen, aina ovat rahastamassa, syyttävät vaikka raiskauksesta jos eivät muuta keksi. Pahimmassa tapauksessa pääsee hengestään, kuten taaskin oli käynyt, palkkaavat tai ylipuhuvat vielä usein muut tekemään likaisen työn.


    • Anonyymi

      raha liikkuu, missä liikkuu

      meil köyhil liikkuu vain nolla, pilkku jotain tilillä
      ja käsi käy elimellä, ei varaa tyttöön

    • Anonyymi

      Onneksi itsellä ei ole muuta kun vanha toyota diesel, niin kukaan ei halua leikkiä kaveria.

      Surullista adelen kannalta , 😭😭😭 joutua tollaseen tilanteeseen ja lehdet varmasti repii lööppejä minkä ehtii.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

      • Anonyymi

        Mulla taas on omaisuutta ja kukaan ei halua leikkiä kaveria mun kanssa kateus syistä.


    • Lihavan naisen paneminen on KOVAA TYÖTÄ, joten palkkionkin tulee olla ruhtinaallinen...

      • Anonyymi

        Minä, Maksimaalinen Steenpukki en tuota kokeilematta USKO!!


      • Anonyymi

        oli tämä joku usan gigolot ohjelma

        lyhyt pullea nainen tälle pitkälle tatutoidulle karpaasille
        maksoi ja sillä jyysti.. surullista ja oksettavaa oli katsoa


    • Anonyymi

      Miesten pitäisi saada isommat korvaukset kun joutuvat kuuntelemaan akkojen nalkutusta. Vastaavasti miesten ei pitäisi tarvita maksaa erossa mitään kun joutuvat yleensä tekemään seksissäkin työt ja jonkun rupsahtaneen läskin paneminen on henkisestikin raskasta työtä.

    • Anonyymi

      Yhdessä punkkaa ja ottaa omansa pinkasta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe