Adelen exä ahmaisi 159 milliä erossa.... https://www.is.fi/viihde/art-2000006467684.html
Osaa se mieskin kupata
17
125
Vastaukset
- Anonyymi
Luultavasti diili ollut huippuasianajajien kanssa, että jos onnistuu, saavat laskuttaa, ja jos ei, niin laskua ei tule.
Asianajajat laskuttivat 158 miljoonaa ja ukolle jäi yksi miljoona. Yksikin miljoona on toimettomalle hyvä. Suomen kaltaisessa rupukylässä summa 1 milj. olisi ruhtinaallinen.- Anonyymi
Eiköhän tuo Adele olisi sen millin suonut omasta takaa suoraankin ilman juristeja.........
- Anonyymi
On tuo ikävää ja törkeää että tullaan ja ollaa ystävää ja tehdään noin.
Aina pitäisi olla omat varat johonka muilla ei mitään asiaa.
Olkaa aina varovaisia rahojenne kanssa oli sitä vähän tai paljon.
Varovaisin terveisin Tampereen mies 45v. - Anonyymi
Ykfittäiftapauf.
- Anonyymi
Avioehto pitää aina olla. Eihän noilla nyt ole niinkään väliä, kun fyrkkaa tulee ovista ja ikkunoista, mutta tavalliselle pulliaiselle on.
- Anonyymi
Eräällä avioparilla ei ollut avioehtoa, mutta varovainen aviomiehen isä hoiti homman siten, että näiden talo rakennettiin tontille - joka oli isältä vuokralla. LOL :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräällä avioparilla ei ollut avioehtoa, mutta varovainen aviomiehen isä hoiti homman siten, että näiden talo rakennettiin tontille - joka oli isältä vuokralla. LOL :D
Ei mitään LOL. Jos omaisuus menee jakoon, niin se pitää saada realisoitua, ellei toinen osta toista ulos esmes yhteisestä talosta. Jos aviomiehen isä omistaa tontin ja eliminoi kämpänmyyntiä tonttivuokralla, niin se on silloin voi voi, mutta jollakin summalla se kämppä myydään, tai aviomies ostaa muijan siitä ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään LOL. Jos omaisuus menee jakoon, niin se pitää saada realisoitua, ellei toinen osta toista ulos esmes yhteisestä talosta. Jos aviomiehen isä omistaa tontin ja eliminoi kämpänmyyntiä tonttivuokralla, niin se on silloin voi voi, mutta jollakin summalla se kämppä myydään, tai aviomies ostaa muijan siitä ulos.
Tuossa oli ajatuksena se , että vuokratontilla olevaa taloahan ei kukaan tietysti osta. Joten aviomies saa pitää sen talonsa varsin halvalla.........miniän uosmittaus on blokattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa oli ajatuksena se , että vuokratontilla olevaa taloahan ei kukaan tietysti osta. Joten aviomies saa pitää sen talonsa varsin halvalla.........miniän uosmittaus on blokattu.
Akkojen suhteen ei voi olla koskaan liian varovainen, aina ovat rahastamassa, syyttävät vaikka raiskauksesta jos eivät muuta keksi. Pahimmassa tapauksessa pääsee hengestään, kuten taaskin oli käynyt, palkkaavat tai ylipuhuvat vielä usein muut tekemään likaisen työn.
- Anonyymi
raha liikkuu, missä liikkuu
meil köyhil liikkuu vain nolla, pilkku jotain tilillä
ja käsi käy elimellä, ei varaa tyttöön - Anonyymi
Onneksi itsellä ei ole muuta kun vanha toyota diesel, niin kukaan ei halua leikkiä kaveria.
Surullista adelen kannalta , 😭😭😭 joutua tollaseen tilanteeseen ja lehdet varmasti repii lööppejä minkä ehtii.
Terveisin Tampereen mies 45v.- Anonyymi
Mulla taas on omaisuutta ja kukaan ei halua leikkiä kaveria mun kanssa kateus syistä.
Lihavan naisen paneminen on KOVAA TYÖTÄ, joten palkkionkin tulee olla ruhtinaallinen...
- Anonyymi
Minä, Maksimaalinen Steenpukki en tuota kokeilematta USKO!!
- Anonyymi
oli tämä joku usan gigolot ohjelma
lyhyt pullea nainen tälle pitkälle tatutoidulle karpaasille
maksoi ja sillä jyysti.. surullista ja oksettavaa oli katsoa
- Anonyymi
Miesten pitäisi saada isommat korvaukset kun joutuvat kuuntelemaan akkojen nalkutusta. Vastaavasti miesten ei pitäisi tarvita maksaa erossa mitään kun joutuvat yleensä tekemään seksissäkin työt ja jonkun rupsahtaneen läskin paneminen on henkisestikin raskasta työtä.
- Anonyymi
Yhdessä punkkaa ja ottaa omansa pinkasta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483