Osaa se mieskin kupata

Anonyymi

17

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luultavasti diili ollut huippuasianajajien kanssa, että jos onnistuu, saavat laskuttaa, ja jos ei, niin laskua ei tule.
      Asianajajat laskuttivat 158 miljoonaa ja ukolle jäi yksi miljoona. Yksikin miljoona on toimettomalle hyvä. Suomen kaltaisessa rupukylässä summa 1 milj. olisi ruhtinaallinen.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo Adele olisi sen millin suonut omasta takaa suoraankin ilman juristeja.........


    • Anonyymi

      On tuo ikävää ja törkeää että tullaan ja ollaa ystävää ja tehdään noin.
      Aina pitäisi olla omat varat johonka muilla ei mitään asiaa.
      Olkaa aina varovaisia rahojenne kanssa oli sitä vähän tai paljon.

      Varovaisin terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      Ykfittäiftapauf.

    • Anonyymi

      Avioehto pitää aina olla. Eihän noilla nyt ole niinkään väliä, kun fyrkkaa tulee ovista ja ikkunoista, mutta tavalliselle pulliaiselle on.

      • Anonyymi

        Eräällä avioparilla ei ollut avioehtoa, mutta varovainen aviomiehen isä hoiti homman siten, että näiden talo rakennettiin tontille - joka oli isältä vuokralla. LOL :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräällä avioparilla ei ollut avioehtoa, mutta varovainen aviomiehen isä hoiti homman siten, että näiden talo rakennettiin tontille - joka oli isältä vuokralla. LOL :D

        Ei mitään LOL. Jos omaisuus menee jakoon, niin se pitää saada realisoitua, ellei toinen osta toista ulos esmes yhteisestä talosta. Jos aviomiehen isä omistaa tontin ja eliminoi kämpänmyyntiä tonttivuokralla, niin se on silloin voi voi, mutta jollakin summalla se kämppä myydään, tai aviomies ostaa muijan siitä ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään LOL. Jos omaisuus menee jakoon, niin se pitää saada realisoitua, ellei toinen osta toista ulos esmes yhteisestä talosta. Jos aviomiehen isä omistaa tontin ja eliminoi kämpänmyyntiä tonttivuokralla, niin se on silloin voi voi, mutta jollakin summalla se kämppä myydään, tai aviomies ostaa muijan siitä ulos.

        Tuossa oli ajatuksena se , että vuokratontilla olevaa taloahan ei kukaan tietysti osta. Joten aviomies saa pitää sen talonsa varsin halvalla.........miniän uosmittaus on blokattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli ajatuksena se , että vuokratontilla olevaa taloahan ei kukaan tietysti osta. Joten aviomies saa pitää sen talonsa varsin halvalla.........miniän uosmittaus on blokattu.

        Akkojen suhteen ei voi olla koskaan liian varovainen, aina ovat rahastamassa, syyttävät vaikka raiskauksesta jos eivät muuta keksi. Pahimmassa tapauksessa pääsee hengestään, kuten taaskin oli käynyt, palkkaavat tai ylipuhuvat vielä usein muut tekemään likaisen työn.


    • Anonyymi

      raha liikkuu, missä liikkuu

      meil köyhil liikkuu vain nolla, pilkku jotain tilillä
      ja käsi käy elimellä, ei varaa tyttöön

    • Anonyymi

      Onneksi itsellä ei ole muuta kun vanha toyota diesel, niin kukaan ei halua leikkiä kaveria.

      Surullista adelen kannalta , 😭😭😭 joutua tollaseen tilanteeseen ja lehdet varmasti repii lööppejä minkä ehtii.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

      • Anonyymi

        Mulla taas on omaisuutta ja kukaan ei halua leikkiä kaveria mun kanssa kateus syistä.


    • Lihavan naisen paneminen on KOVAA TYÖTÄ, joten palkkionkin tulee olla ruhtinaallinen...

      • Anonyymi

        Minä, Maksimaalinen Steenpukki en tuota kokeilematta USKO!!


      • Anonyymi

        oli tämä joku usan gigolot ohjelma

        lyhyt pullea nainen tälle pitkälle tatutoidulle karpaasille
        maksoi ja sillä jyysti.. surullista ja oksettavaa oli katsoa


    • Anonyymi

      Miesten pitäisi saada isommat korvaukset kun joutuvat kuuntelemaan akkojen nalkutusta. Vastaavasti miesten ei pitäisi tarvita maksaa erossa mitään kun joutuvat yleensä tekemään seksissäkin työt ja jonkun rupsahtaneen läskin paneminen on henkisestikin raskasta työtä.

    • Anonyymi

      Yhdessä punkkaa ja ottaa omansa pinkasta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe