Moro!
Tunteeks kukaan Hangosta/Hki alueelta sellasta ISOA tatskattuu miestä,kulkee nimellä Hara?
Nähty viimeks Miikka Mehmetin,sen pahamaineisen vapaaottelijan kans, Tiksin Finnbody-salilla.25.02-05...
Sua jäi kaipaamaan se punatukkainen syntinen naaraskissa.
p.s onko kellään tietoa,josko sillä tiskin takana työskentelevällä kinkulla ja Haralla ois jotain yhteistä
-T-
Hara,Hanko/Hki
12
2929
Vastaukset
- Guassimodo
Haloo,haloo,onko valoo?
Haluun tehdä selväksi kaikille,että jos haluatte tietää totuuden,niin voin paljastaa,että he ovat HELVETILLINEN parivaljakko ja ihmisinä täydelliaiä.
Eli suomennettuna: unohda koko juttu
-Guassimodo-- Suosirppi
Ohhoijaa...
Tiän sen tyypin ja pistän sen siltaan ihan millon- ja missä vaan.
Paljonhan jengi uhoo,mut ne ei tajuu et sieniä ei saa myydä,koska ne ovat pyhiä.(ja mulla on aseita)
Pitää taas mennä.Mua puri äsken koira.Toivottavasti se ei saanu mitään vakavaa tautia.
-Sprinkled Water-
p.s mielummin kuuntelen kuviokelluntaa radiosta,kuin katselen poikien epätoivoista "reeniä" - sulla
Suosirppi kirjoitti:
Ohhoijaa...
Paljonhan jengi uhoo,mut ne ei tajuu et sieniä ei saa myydä,koska ne ovat pyhiä.(ja mulla on aseita)
Pitää taas mennä.Mua puri äsken koira.Toivottavasti se ei saanu mitään vakavaa tautia.
-Sprinkled Water-
p.s mielummin kuuntelen kuviokelluntaa radiosta,kuin katselen poikien epätoivoista "reeniä"siis itselläskin toukkii!
- uhoa siä
Suosirppi kirjoitti:
Ohhoijaa...
-Sprinkled Water-
p.s mielummin kuuntelen kuviokelluntaa radiosta,kuin katselen poikien epätoivoista "reeniä"ostele mielummin autoja ja korjaile niitä :)
- pave
Suosirppi kirjoitti:
Ohhoijaa...
-Sprinkled Water-
p.s mielummin kuuntelen kuviokelluntaa radiosta,kuin katselen poikien epätoivoista "reeniä"uskallatkohan edes astua samaan kehään
- ehkä
???
- janette
mitä???
- tai siis tiedän
Hara on Hara.... vähän lapsellinen mies mutta ihan mukava ku sille päälle sattuu=) Oma lapsikin löytyy joka on nyt muutaman vuoden vanha. Seurusteli ainakin vähän aikaa sitten, mut sehän ei oo sillä esteenä ollu aiemminkaan...
- ollu
este sille aiemminkaan?
- HARAVAARA
mitä säkin apina mun elämästä tiedät? jos rohkeus riittää niin tule rohkeesti eteen vaan.vai oletko luuseri joka juoruu täyttä paskaa jasit paskot housuun kun saisit pari iskua t:HARA ITSE
- mc?
HARAVAARA kirjoitti:
mitä säkin apina mun elämästä tiedät? jos rohkeus riittää niin tule rohkeesti eteen vaan.vai oletko luuseri joka juoruu täyttä paskaa jasit paskot housuun kun saisit pari iskua t:HARA ITSE
kenen kaa ne nykyään pyörii?ei ole kuulunnu mitään
- Haravaara
mc? kirjoitti:
kenen kaa ne nykyään pyörii?ei ole kuulunnu mitään
red&gold
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936