Terrastraaliantenni

Anonyymi

Henget ovat todellisuutta ja jopa paljon todellisempia kuin mitä ihminen voi koskaan olla! Mistä tulee taide, musiikki, arkkitehtuuri ja kaikki kaunis? On täysin selvää, että lihakasa ei tähän kykene! Otetaan esimerkkinä vaikka artisti nimeltä Sting. Olen varma että tämä kaikki hieno tulee suorana lähetyksenä onton maapallon terrastraalitasoilta! Siellä hienot henkemme asustelevat. Sielu lähettää dataa erittäin korkeataajuisena signaalina jota lihakasa vastaanottaa. Niinpä olen rakentamassa antennia. Ostin paketin jauhelihaa ja muotoilin siihen päälle foliosta hienon taustaheijastimen. Nyt yritän saada yhteyttä josko foliosta kohta kajahtaisi Englishman in New York............ Suorana!

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hhahahaha!

      Hyvä, että olet löytänyt kunnon musan pariin onttokalloinen ystäväni. Se on hyvin harvinaista tämän päivän nuorisolle. Olet oikella polulla, UGH!

    • Anonyymi

      Lihakasa-antennin pitäisi toimia. Olen kuullut kerrottavan, että tutkijat nylkivät oravan ja heittivät sen pari kertaa lihamyllyn läpi. Sitten jauheliha pantiin takaisin nahan sisään ja ommeltiin kiinni. Kuinka ollakaan, hetken päästä orava heräsi ja kiipesi lähimpään kuuseen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Maailma on ihmeellisempi kuin olet filosofioissasi osannut kuvitellakaan, oi Horatio.

      • Anonyymi

        Hanki kaveri tai harrastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki kaveri tai harrastus.

        Minulla on jo kaveri. Henkilökohtainen Raineri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on jo kaveri. Henkilökohtainen Raineri!

        Teinillä on hauskaa tai ainakin henkisesti teinillä.

        Etköhän jo keksi jotain parempaa tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on jo kaveri. Henkilökohtainen Raineri!

        Onko hänellä valkoinen työasu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hänellä valkoinen työasu?

        Materialistit yrittävät epätoivoisesti kiertää keskustelua heille arasta aiheesta! Lihakasaa ei ohjaa aivolihakasa vaan onton maapallon terrastraalitasoilla leijaileva sielu! Katsotaanpa havainnevideo mikä todistaa tämän tiedon oikeaksi! https://youtu.be/sIgkTYTWPz8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Materialistit yrittävät epätoivoisesti kiertää keskustelua heille arasta aiheesta! Lihakasaa ei ohjaa aivolihakasa vaan onton maapallon terrastraalitasoilla leijaileva sielu! Katsotaanpa havainnevideo mikä todistaa tämän tiedon oikeaksi! https://youtu.be/sIgkTYTWPz8

        Hhahahaa.....aijajaijaijai.......hahhaahhaaaaa

        Että voikin olla näin hauskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on jo kaveri. Henkilökohtainen Raineri!

        Onko hän pikku-ukko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hänellä valkoinen työasu?

        Rainer pukeutuu mustaan nahkahameeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Materialistit yrittävät epätoivoisesti kiertää keskustelua heille arasta aiheesta! Lihakasaa ei ohjaa aivolihakasa vaan onton maapallon terrastraalitasoilla leijaileva sielu! Katsotaanpa havainnevideo mikä todistaa tämän tiedon oikeaksi! https://youtu.be/sIgkTYTWPz8

        Siis tarkoitin hoitajasi takin väriä diellä osastolla.


    • Anonyymi

      Olet tehnyt avauksen merkittävästä aiheesta.

    • Anonyymi

      Yleensä trollit jättää tämän palstan rauhaan, kun täällä ei fundiksetkaan pahemmin viihdy, mutta aina on joukossa kuitenkin joku poikkeus.

      • Anonyymi

        Ketäpä se haittaa jos koet olevasi poikkeus.


    • Anonyymi

      Minun mentaaliemmentaali sanoo, kuu on juustoa.

    • Anonyymi

      Olet tehnyt aloituksen hyvin merkittävästä aiheesta.

    • Anonyymi

      Onttis on palstan kingi. Näin se on nähtävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe