Terrastraaliantenni

Anonyymi

Henget ovat todellisuutta ja jopa paljon todellisempia kuin mitä ihminen voi koskaan olla! Mistä tulee taide, musiikki, arkkitehtuuri ja kaikki kaunis? On täysin selvää, että lihakasa ei tähän kykene! Otetaan esimerkkinä vaikka artisti nimeltä Sting. Olen varma että tämä kaikki hieno tulee suorana lähetyksenä onton maapallon terrastraalitasoilta! Siellä hienot henkemme asustelevat. Sielu lähettää dataa erittäin korkeataajuisena signaalina jota lihakasa vastaanottaa. Niinpä olen rakentamassa antennia. Ostin paketin jauhelihaa ja muotoilin siihen päälle foliosta hienon taustaheijastimen. Nyt yritän saada yhteyttä josko foliosta kohta kajahtaisi Englishman in New York............ Suorana!

17

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hhahahaha!

Hyvä, että olet löytänyt kunnon musan pariin onttokalloinen ystäväni. Se on hyvin harvinaista tämän päivän nuorisolle. Olet oikella polulla, UGH!

• Anonyymi

Lihakasa-antennin pitäisi toimia. Olen kuullut kerrottavan, että tutkijat nylkivät oravan ja heittivät sen pari kertaa lihamyllyn läpi. Sitten jauheliha pantiin takaisin nahan sisään ja ommeltiin kiinni. Kuinka ollakaan, hetken päästä orava heräsi ja kiipesi lähimpään kuuseen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Maailma on ihmeellisempi kuin olet filosofioissasi osannut kuvitellakaan, oi Horatio.

• Anonyymi

Hanki kaveri tai harrastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki kaveri tai harrastus.

Minulla on jo kaveri. Henkilökohtainen Raineri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teinillä on hauskaa tai ainakin henkisesti teinillä.

Etköhän jo keksi jotain parempaa tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hänellä valkoinen työasu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Materialistit yrittävät epätoivoisesti kiertää keskustelua heille arasta aiheesta! Lihakasaa ei ohjaa aivolihakasa vaan onton maapallon terrastraalitasoilla leijaileva sielu! Katsotaanpa havainnevideo mikä todistaa tämän tiedon oikeaksi! https://youtu.be/sIgkTYTWPz8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Materialistit yrittävät epätoivoisesti kiertää keskustelua heille arasta aiheesta! Lihakasaa ei ohjaa aivolihakasa vaan onton maapallon terrastraalitasoilla leijaileva sielu! Katsotaanpa havainnevideo mikä todistaa tämän tiedon oikeaksi! https://youtu.be/sIgkTYTWPz8

Hhahahaa.....aijajaijaijai.......hahhaahhaaaaa

Että voikin olla näin hauskaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän pikku-ukko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rainer pukeutuu mustaan nahkahameeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tarkoitin hoitajasi takin väriä diellä osastolla.

• Anonyymi

Olet tehnyt avauksen merkittävästä aiheesta.

• Anonyymi

Yleensä trollit jättää tämän palstan rauhaan, kun täällä ei fundiksetkaan pahemmin viihdy, mutta aina on joukossa kuitenkin joku poikkeus.

• Anonyymi

Ketäpä se haittaa jos koet olevasi poikkeus.

• Anonyymi

Minun mentaaliemmentaali sanoo, kuu on juustoa.

• Anonyymi

Olet tehnyt aloituksen hyvin merkittävästä aiheesta.

• Anonyymi

Onttis on palstan kingi. Näin se on nähtävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 493
      7348
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2588
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      158
      1874
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1143
    Aihe