En ole katsastanut autoani kahteen vuoteen

Anonyymi

Asia on noin niin ku otsikko kertoo. Tai no vuos sitten käytin katsastuksessa ja sillo tuli hylätty mutta en nähny tarpeelliseks korjauttaa hylkäykseen johtanutta vikaa (päästöt oli päin h*lvettiä). Ei kyllä ollu kiinnostustakaan alkaa syytä ettimään. Koko katsastus on täysin turhaa. Minkä takia katsastaisin mun auton koska siinä ei tunnu olevan mitään vikaa? Mun auton päästöt ei vaikuta mihinkään. Ei mitään järkee. On mulla tietenki pakolline liikennevakuutus ja verot oon maksanu ajoissa et niitten puolesta asia on täysin ok.

5

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se katsastaminen kieltämättä turhalta tuntuu.
      Tossa on tietty se huono puoli, että poliisiauto lukee automaattisesti rekisterikilpiä ja hälyttää konstat, jos katsastus ei ole voimassa.
      Näin koronakaranteenissa olisi hyvä katsella samanmerkkinen ja mallinen auto liikenteestä ja askarrella kotona vaikka pahvista kilpi samalla tunnuksella. Sitten voi jo varmemmin ajella eikä peltipoliisienkaan kanssa ole niin niuhoa enää.

• Anonyymi

Auton värikin on hyvä olla sama, mutta miksi pitää tehdä näin?, ilmasto ei pelastu, jos, kun mä vähän ajan vaan mun saastuttavalla kotterolla, kun 300.000 - 1.000.000 suomaalaista tekee saman, niin se on jo iso pieru ilmaston pelastumiselle, mitä me jätetään tuleville sukupolville?, saamarin saastuneen maapallon vai?, tärkeintä on jokaisen itse tekemät pienetkin saasteettomuuspäätökset, niistä puroista tulee se iso säästö lopulta, ja en todellakaan ole vihreänliiton jäsen, enkä edes heitä äänestä, mutta olen huolissani lastenlasteni ja heidän lastensa tulevaisuudesta ja elinmahdollisuuksista, jos me nyt ajatellaan, että mä niin vähän saastutan ja mä niin vähän muka sitä ja tätä, katsokaa pitkälle eteenpäin tulevaisuuteen ja tämänpäivän päätökset vaikuttaa sinne, eikä nyt tähänpäivään.

Kiitos että sain tämän kertoa, eikä kukaan keskeyttänyt kertaakaan. KIITOS! ja hyvää kesää kaikille!

• Anonyymi

No mitäs varten sitten yleensä käytit katsastuksessa...

• Anonyymi

Jep. Kloonattua kilpeä vaan omaan romuun, niin nuo kamerasakotkin menee sen alkuperäisen kilven omistajan maksettavaksi! Loistavaa oivaltamista!

SUOMI NOUSUUN!

• Anonyymi

"Rikos kanattaa aina, jos ei itse kärsi" no kameraan jää ajajan lärvi kuvaan, tarpeeks kun kerää tägejä, nii kolahtaa koura olkapäähän jokukerta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      105
      3565
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      230
      2333
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2130
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      38
      1869
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1669
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1128
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      920
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      892
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      70
      860
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      130
      822
    Aihe