Meillä uskovaisilla on nyt oivallinen tilaisuus sijoittaa rahojamme vastuullisesti.
Tämän päivän uutisista saimme lukea, että maailmassa on nyt akuutti kondomipula.
Siksipä kannattaa panostaa varat kondomitehtaisiin. Perustetaan jopa omia tehtaita. Esim. Oulun rauhanyhdistyksellä sisaret voisivat pitää kondominvalmistusiltoja.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006469250.html
On useita syitä, miksi kondomitehtaisiin sijoittaminen on hyväksi:
Ensinnäkin, tuotto on varma ja valtava.
Toiseksi, mitä enemmän epäuskoiset ehkäisee, sitä vähemmän epäuskoisia syntyy.
Ja näin me hyvin lisääntyvät vanhoilliset päästään valloittamaan koko maapallo.
Kohta on Rauhanyhdistyksiä joka niemessä ja notkelmassa. Suviseurojakin saamme pitää kesän aikana useammat.
Tää on ihan mahdottoman hyvä juttu tämä!
Kannattaakin panna ne kolehteihin päätymättömät rahukit poikimaan.
Meidän uskovaisten tulee kuitenkin muistaa se, että me emme ehkäisyä käytä.
Vastuullinen sijoittaminen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Laitapa linkki. Käyttääkö jotkut kondomia hengityssuojana?
- Anonyymi
Valitettavasti isäs ei käyttänyt kortsua. Lopputulos säälittävä.
- Anonyymi
Minulla on isä Taivaassa, itse Jumala.
Jumala ei kortsuja käytä. Siitä on todisteena itseni lisäksi Jeesus
Mnulla olisi pyyntö!
Voisimmeko jättää taaksemme nuo iänikuiset vinoilut vellujen alapääasioista? Maailma ei todellakaan parane niistä yhtään. Melperivainaakin vesitti sanomansa täysin niillä uskomattoman brutaaleilla vihaviesteillään jotka kohdistuivat vl -äiteihin.
Jeesuksen ohje oli että tee lähimmäisellesi se mitä itsellesikin toivoisit tehtävän.
Kukaan vihaviestien kirjoittaja ei toivoisi äitään eikä itseään pilkattavan.
Minäkin vihaan vääryyttä ja valhetta mutta en vihaa ihmisiä. Hyvä huumori saakoon sijansa, mutta huumoria voidaan käyttää myös väärin, vihan aseena.- Anonyymi
Onkohan Mellu saanut katumisen armoa? Voisi julkisesti pyytää anteeksi äitien ja kehitysvammaisten pilkkaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Mellu saanut katumisen armoa? Voisi julkisesti pyytää anteeksi äitien ja kehitysvammaisten pilkkaamista.
Miten hän sen voisi nyt tehdä?
- Anonyymi
Kiitos rakentavan keskustelun puolustamisesta!
- Anonyymi
NIINPÄ ! Suu on sydämen tulkki, sieltä voi päästellä vaikka minkälaista "saastaa" ja vielä tekstin muodossakin !!
Ensin täytyisi ajatella mitä suustaan tuottaa, saati vielä kirjoittaa !!- Anonyymi
Mutta ennen kaikkea:
Muistakaa lisääntyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510232
- 816833
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon434922- 614547
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714257Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme323829- 472888
- 362665
- 402300
- 2161912