Väsyttääkö? Kotiranta häämöttää, mutta askel hidastunut ja moni asia raskauttaa mielen. Onko meistä uskovaisista tsemppaamaan, tukemaan?
Askel hidastunut
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Epätoivo valtaa ihmisten mielen. Viinaa juodaan ja lapsukaiset voipi huonosti. Sillä välin me uskovaiset nostamme päämme kohti taivasta, odottaen sielujen pelastajaa ja lunastajaa. Sieluin halajaa siellä kotimaa. Vieraita ja muukalaisia olemme täällä. En jaksa enää uskonystäviäkään, rienaajista puhumattakaan. Olisi aika eretä täältä jo.
- Anonyymi
Ihmisen elämä täällä on iäisyyteen nähden kuin silmänräpäys jos sitäkään.
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen elämä täällä on iäisyyteen nähden kuin silmänräpäys jos sitäkään.
Kyllä ihmisiä tulee vielä uskoon niin Suomessa ja erityisesti lähetyskentillä. Ihana seurata nuorta aikuista, joka on tullut uskoon muutama kuukausi sitten, vaikka tulee täysin maailmallisesta kodista. Jumalan työ näkyy selvänä hänen elämässä ja ilo olla rinnalla tukijana. Tämä foorumi on vihollisen temmellyskenttä ja ihan toivoisi ettei tänne herkät eksyisi. Joskus ajattelen, että pitäisikö tämä jättää kun on vain pilkkaajia ja rienaajia. Surullista että uskovaisetkin sortuvat kirjoittelemaan täällä sellaista, joka ei edistä evankeliumin asiaa vaan antaa uskovista ristiriitaisen kuvan. On niitä jotka lyövät toisia uskovia. Minun motiivi on se että kerron evankeliumia niille jotka ehkä etsivät pelastusta. Kun foorumin nimi on helluntailaisuus, niin kyllä joku uskomatonkin voi aloituksia silmäillä. Yleensä en edes lue vastustajien kommentteja. Uskon ettei rukouksin ja uskollisesti jaettu Sana tyhjänä palaja. Jeesus sinua väsynyt kanssamatkaaja siumatkoon. Jos et jaksa tätä seurata, niin muista joskus rukoillen!
- Anonyymi
salopuu kirjoitti:
Kyllä ihmisiä tulee vielä uskoon niin Suomessa ja erityisesti lähetyskentillä. Ihana seurata nuorta aikuista, joka on tullut uskoon muutama kuukausi sitten, vaikka tulee täysin maailmallisesta kodista. Jumalan työ näkyy selvänä hänen elämässä ja ilo olla rinnalla tukijana. Tämä foorumi on vihollisen temmellyskenttä ja ihan toivoisi ettei tänne herkät eksyisi. Joskus ajattelen, että pitäisikö tämä jättää kun on vain pilkkaajia ja rienaajia. Surullista että uskovaisetkin sortuvat kirjoittelemaan täällä sellaista, joka ei edistä evankeliumin asiaa vaan antaa uskovista ristiriitaisen kuvan. On niitä jotka lyövät toisia uskovia. Minun motiivi on se että kerron evankeliumia niille jotka ehkä etsivät pelastusta. Kun foorumin nimi on helluntailaisuus, niin kyllä joku uskomatonkin voi aloituksia silmäillä. Yleensä en edes lue vastustajien kommentteja. Uskon ettei rukouksin ja uskollisesti jaettu Sana tyhjänä palaja. Jeesus sinua väsynyt kanssamatkaaja siumatkoon. Jos et jaksa tätä seurata, niin muista joskus rukoillen!
Kiitos salopuu rohkaisevasta viestistä Suomen siionista. Vielä täälläkin ihmisiä on jotka löytävät Jeesuksen. Kiitos Herralle! Voimia sinua työssäsi Herran elovainiolla.
salopuu kirjoitti:
Älä turhaan mainosta epäjumalaasi, onhan hän kyvytön itse mitään toimittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777