THS1

auto...

Olen katsonu ekan osan monta kertaa läpi ja yrittänyt etsii sitä autoo, joka näkyisi jossaon vaiheessa taustalla... Eli missä kohtaa elokuvaa auto näkyy....?

8

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gilthoniel

muistelisin jonkun leffan tuottajista jossain haastattelussa kertoneen että koko auto-moka on pelkkä urbaani legenda, joten ei sitä välttämättä siellä ole ollutkaan... tai onhan se voitu jotenkin poistaa kun filmi on pistetty videolle.
      Mutta oletkos huomannut sen kuolleen örkin, joka nostaa päätään leffan lopussa, kun aragorn ryntää boromirin avuksi? Se nostaa päätään ja menee sitten taas liikkumattomaks kun Aragorn on juossut ohi .. :)

• vieras

Pitääkö kaikkien olla joko täysissä voimissaan tai sitten kuolleita? Ehkä ko. örkki oli kokenut kovia mutta jäänyt silti henkiin ja reagoi Aragornin juoksuun.

• hmm

Minäkin olen sitä monta kertaa yrittänyt etsiä, mutta olen tullut siihen tulokseen, ettei siellä mitään autoa ole. Siinä kohdassa, kun Sam sanoo ettei ole koskaan ollut niin kaukana kotoa, ainoa mitä minä näen on tupruttava savupiippu. Ei auto. Vain savua.

• MERRI

se auto on vain ja ainoastaan leffassa esitetyssä versiossa. ne ukkelit leikkas pois sen auton sitten siinä vaiheessa kun se elokuva meni vhs ja dvd.
      kiitos, olen puhunut.

• hmm

Mun mielestä Peter Jackson itse on jollain kommenttiraidalla ihmetellyt myös tätä "auto-myyttiä" eikä ole itsekään sitä löytänyt...

• ...

THS = Taru Herran Sormuksesta

• mattson

Taru herrojen sormesta...

• reppureiska
        mattson kirjoitti:

Taru herrojen sormesta...

..eikä ole koskaan ollutkaan. joku vain kuvitellut näkevänsä sen ja tehnyt siitä ison jutun koska sormusten herran ilmestyminen elokuvaksi oli niin iso juttu tai jotain muuta vastaavaa. varmuutta ei voi olla paitsi siitä että autoa ei ole ollut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe