THS1

auto...

Olen katsonu ekan osan monta kertaa läpi ja yrittänyt etsii sitä autoo, joka näkyisi jossaon vaiheessa taustalla... Eli missä kohtaa elokuvaa auto näkyy....?

8

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gilthoniel

      muistelisin jonkun leffan tuottajista jossain haastattelussa kertoneen että koko auto-moka on pelkkä urbaani legenda, joten ei sitä välttämättä siellä ole ollutkaan... tai onhan se voitu jotenkin poistaa kun filmi on pistetty videolle.
      Mutta oletkos huomannut sen kuolleen örkin, joka nostaa päätään leffan lopussa, kun aragorn ryntää boromirin avuksi? Se nostaa päätään ja menee sitten taas liikkumattomaks kun Aragorn on juossut ohi .. :)

      • vieras

        Pitääkö kaikkien olla joko täysissä voimissaan tai sitten kuolleita? Ehkä ko. örkki oli kokenut kovia mutta jäänyt silti henkiin ja reagoi Aragornin juoksuun.


    • hmm

      Minäkin olen sitä monta kertaa yrittänyt etsiä, mutta olen tullut siihen tulokseen, ettei siellä mitään autoa ole. Siinä kohdassa, kun Sam sanoo ettei ole koskaan ollut niin kaukana kotoa, ainoa mitä minä näen on tupruttava savupiippu. Ei auto. Vain savua.

    • MERRI

      se auto on vain ja ainoastaan leffassa esitetyssä versiossa. ne ukkelit leikkas pois sen auton sitten siinä vaiheessa kun se elokuva meni vhs ja dvd.
      kiitos, olen puhunut.

      • hmm

        Mun mielestä Peter Jackson itse on jollain kommenttiraidalla ihmetellyt myös tätä "auto-myyttiä" eikä ole itsekään sitä löytänyt...


    • ...

      THS = Taru Herran Sormuksesta

      • mattson

        Taru herrojen sormesta...


      • reppureiska
        mattson kirjoitti:

        Taru herrojen sormesta...

        ..eikä ole koskaan ollutkaan. joku vain kuvitellut näkevänsä sen ja tehnyt siitä ison jutun koska sormusten herran ilmestyminen elokuvaksi oli niin iso juttu tai jotain muuta vastaavaa. varmuutta ei voi olla paitsi siitä että autoa ei ole ollut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe