THS1

auto...

Olen katsonu ekan osan monta kertaa läpi ja yrittänyt etsii sitä autoo, joka näkyisi jossaon vaiheessa taustalla... Eli missä kohtaa elokuvaa auto näkyy....?

8

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gilthoniel

muistelisin jonkun leffan tuottajista jossain haastattelussa kertoneen että koko auto-moka on pelkkä urbaani legenda, joten ei sitä välttämättä siellä ole ollutkaan... tai onhan se voitu jotenkin poistaa kun filmi on pistetty videolle.
      Mutta oletkos huomannut sen kuolleen örkin, joka nostaa päätään leffan lopussa, kun aragorn ryntää boromirin avuksi? Se nostaa päätään ja menee sitten taas liikkumattomaks kun Aragorn on juossut ohi .. :)

• vieras

Pitääkö kaikkien olla joko täysissä voimissaan tai sitten kuolleita? Ehkä ko. örkki oli kokenut kovia mutta jäänyt silti henkiin ja reagoi Aragornin juoksuun.

• hmm

Minäkin olen sitä monta kertaa yrittänyt etsiä, mutta olen tullut siihen tulokseen, ettei siellä mitään autoa ole. Siinä kohdassa, kun Sam sanoo ettei ole koskaan ollut niin kaukana kotoa, ainoa mitä minä näen on tupruttava savupiippu. Ei auto. Vain savua.

• MERRI

se auto on vain ja ainoastaan leffassa esitetyssä versiossa. ne ukkelit leikkas pois sen auton sitten siinä vaiheessa kun se elokuva meni vhs ja dvd.
      kiitos, olen puhunut.

• hmm

Mun mielestä Peter Jackson itse on jollain kommenttiraidalla ihmetellyt myös tätä "auto-myyttiä" eikä ole itsekään sitä löytänyt...

• ...

THS = Taru Herran Sormuksesta

• mattson

Taru herrojen sormesta...

• reppureiska
        mattson kirjoitti:

Taru herrojen sormesta...

..eikä ole koskaan ollutkaan. joku vain kuvitellut näkevänsä sen ja tehnyt siitä ison jutun koska sormusten herran ilmestyminen elokuvaksi oli niin iso juttu tai jotain muuta vastaavaa. varmuutta ei voi olla paitsi siitä että autoa ei ole ollut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3986
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1041
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      914
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      901
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe