Jos on mitähän siellä on?
Jos kysymys on vaikea niin mitä pahan isäsi sydän on täynnä ?
Mitä hyvän Isäsi sydän on täynnä?
Oli kerran maan päällä suuri ja nöyrä Kuningas, joka sanoi: "
Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu."
Elämmekö suuren merkin aikaan alhaalla maan päällä?
Ennen ylösottoa, 2020 jKr., Commandohauis
Onko sydämesi täynnä ?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Outo , sekava aloitus. Niitä riittää täällä pyhää arkea.
- Anonyymi
Kuten Commandon ajatukset usein.:)
- Anonyymi
Minun sydämeni täyttyy yhä uudelleen ja uudelleen Jeesuksen Armosta ja Rakkaudesta. Jumalan Hengen virta virtaa ja on tullut minussa Elävän veden virraksi.
- Anonyymi
Minun sydämessäni asuu Pyhä Henki, Jumalan Henki, Jumala, Jeesus.
- Anonyymi
Sydämeni on niin täynnä huolta ja surua sekä ahdistusta, että oon onnistunut sitä kautta saamaan rytmihäiriöitä.
Älkää mistään murehtiko vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi on varjeleva sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa. Filp. 4: 6.-7. Tämä on Sanan lääke levottomalle.
- Anonyymi
Sulla on stressiä. Jos olet kristitty niin mikset noudata Hänen määräystä antaa kaikki taakkasi Hänelle?
Olen nähnyt läheltä miten kristitty jäi stressin siteisiin loppuvuosikseen. Miksei voi vaan iloita koettelemuksissa kuten Herra neuvoo? Ilonaiheitakin on paljon. Itse keskityn niihin niin keskittyneenä kuin pystyn.
Jeesus , ilonaihe nro 1, ilonpilaajia riittää mutta ilonylläpitäjä on maailmaa vahvempi. Vahvistetaan toinen toisiamme, katsotaan Jeesusta, rukoukseen polvistuneena, Raamattua ja Herraa pelkääväisten saarnoista kasvatusta ja kaikenlaista hengellisesti hyvää vastaanottaen.
Tummia viinirypäleitä söin äsken .Hyvää teki.Niin se on, ilo suuri on herrassa, toivo ja paremman ikuisuuden odotus. Jos ihminen ymmärtäö milkainen tulevaisuus odottaakaan Jumalaa rakastavia niin mitä väliäkö elämänhuolista.Niitähän riittää, ne kuuluvat elämään mutta niiden alle ei saa vangiksi jäädä. Ilo Herra on kristittyjä varten, voimme olla väkeviä lapsia.
Iloiten Herrassa, Commandohais - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on stressiä. Jos olet kristitty niin mikset noudata Hänen määräystä antaa kaikki taakkasi Hänelle?
Olen nähnyt läheltä miten kristitty jäi stressin siteisiin loppuvuosikseen. Miksei voi vaan iloita koettelemuksissa kuten Herra neuvoo? Ilonaiheitakin on paljon. Itse keskityn niihin niin keskittyneenä kuin pystyn.
Jeesus , ilonaihe nro 1, ilonpilaajia riittää mutta ilonylläpitäjä on maailmaa vahvempi. Vahvistetaan toinen toisiamme, katsotaan Jeesusta, rukoukseen polvistuneena, Raamattua ja Herraa pelkääväisten saarnoista kasvatusta ja kaikenlaista hengellisesti hyvää vastaanottaen.
Tummia viinirypäleitä söin äsken .Hyvää teki.Niin se on, ilo suuri on herrassa, toivo ja paremman ikuisuuden odotus. Jos ihminen ymmärtäö milkainen tulevaisuus odottaakaan Jumalaa rakastavia niin mitä väliäkö elämänhuolista.Niitähän riittää, ne kuuluvat elämään mutta niiden alle ei saa vangiksi jäädä. Ilo Herra on kristittyjä varten, voimme olla väkeviä lapsia.
Iloiten Herrassa, CommandohaisIlo Herra: Ilo Herrassa.
Commandohauis - Anonyymi
salopuu kirjoitti:
Älkää mistään murehtiko vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi on varjeleva sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa. Filp. 4: 6.-7. Tämä on Sanan lääke levottomalle.
Ahdistaa koska olen kroonisesti sairas, joka vaikuttaa lastemme hyvin voitiin. Jos olisin yksin, niin ei niin ahdistaisi,ä. Nyt koen äitinä hirvittävää huolta lapsista, jotka tuovat jatkuvasti esille pahaa oloaan vuokseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilo Herra: Ilo Herrassa.
CommandohauisEi hätää, osaan oikolukea. Totta, kauhea stressi lasten vuoksi. Tuntunut useamman vuoden, että uuvun taakan alle. Mutta yritän olla, ettei lapset huomaisi sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää, osaan oikolukea. Totta, kauhea stressi lasten vuoksi. Tuntunut useamman vuoden, että uuvun taakan alle. Mutta yritän olla, ettei lapset huomaisi sitä.
Totisesti. Vasta vuosien päästä näkee mitä lapsista tullee. Olen sitä mieltä, että kärsivällinen ja rakastava vanhempi voittaa aina. Lapsilta ei kiitosta heru eikä sitä kannata odottaakaan. Kun kaikkine virheineenkiin tekee kaikkensa parhaan ymmärryksensä mukaan se riittää. Herra hoitaa loput.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti. Vasta vuosien päästä näkee mitä lapsista tullee. Olen sitä mieltä, että kärsivällinen ja rakastava vanhempi voittaa aina. Lapsilta ei kiitosta heru eikä sitä kannata odottaakaan. Kun kaikkine virheineenkiin tekee kaikkensa parhaan ymmärryksensä mukaan se riittää. Herra hoitaa loput.
Niin se on, mutta lasten surua on raskasta äidin katsoa. Sydän katsella sitä mietin. Kiitosta en lapsiltani tarvitse, sillä tämä on minun osani herralta josta olen kiitollinen, mutta koen huomiotta kun en kykene hoitamaan sarkasmi niinkuin tahtoisin tai niinkuin ennen sairastumistani pystyin sen hoitamaan. Säälin lapsiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on, mutta lasten surua on raskasta äidin katsoa. Sydän katsella sitä mietin. Kiitosta en lapsiltani tarvitse, sillä tämä on minun osani herralta josta olen kiitollinen, mutta koen huomiotta kun en kykene hoitamaan sarkasmi niinkuin tahtoisin tai niinkuin ennen sairastumistani pystyin sen hoitamaan. Säälin lapsiani.
Koen huonoutta kun en kykene sarkaanii...piti olla. Ja kun näen miten tämä kaikki vaikuttaa lapsiin niin äitinä sydän on välillä melkein rikki.
- Anonyymi
Mutta ei hätää te murheellisten, Jeesus ymmärtää teitä ja tietää tilanteemme.
Jeesuskin joutui suuren liikutuksen valtaan, kun näki Martan itkevän Lasaruksen kuolemaa ja Jeesuskin itki.
Suru kuin myös huoli ja ikävä ovat normaaleja tunteita ja sallittuja tunteita kuin myös pelko. Jeesuskin tunsi ikäviä tunteita. Tunteet ovat sallittuja.
Jeesus ymmärtää, eikä suinkaan julista sinua pahaksi tai tottelemattomaksi vaan hoitaa helmien. Lohduttaa ja suree kanssasi.
Maailmassa teillä on oleva ahdistus. Raamatussa on kirjoitettu monin sanoin kuinka ihminen, uskovainen tulee ei suinkaan elämään pelkässä hyvinvoinnissa vaan hankalissa tilanteissa.
Ilomme on Herrassa ja toivomme, muttei tuo pois sulje inhimillisiä tunteitamme.
Minäkin koen tällä hetkellä syvää huolta lapsistani kuten aikaisemmin kirjoitin.
Jumala siunatkoon ja varjelkoon meitä ja lohduttakoon vaikeina aikoina ja antakoon meille viisautta, elämän leipää ja kykyä nähdä asioita uskon näkökulmasta ja antakoon voimaa toteuttaa hänen tahtoaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797