😷👓👜Uskomatonta miten äkkiä on mennyt tämä loppukevät! Ihan kiva jos liikkumisrajoitukset poistuisivat ensi viikolla, mutta mua ei haittaisi vaikka tulisi viikko lisää Uudenmaan eristystä kun seuraavalla viikolla on lääkäri.
Hyvää Pitkäperjantaita!
10
118
Vastaukset
Täällä on niin paljon kirjoituksia, että katson parhaaksi siirtyä pois palstalta loppupäiväksi. Kaipauksen kohde ei täällä vaihdu. Samana on pysynyt kuin ennen palstalle eksymistä. Miksi sitä hyvän miehen toiseen vaihtaisi.
- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Ettei totuus unohdu ... https://youtu.be/hnZjcrr1uN8
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ei varmaan mulle kun en ymmärrä mitä tällä tarkoitetaan.
Minua harmitti vähän kun olin ja mökillä juttelin eri tietokoneen kanssa tämän ajattelijan_osa -hahmon kanssa, yritin auttaa paljon häntä.
Anonyymi kirjoitti:
Minua harmitti vähän kun olin ja mökillä juttelin eri tietokoneen kanssa tämän ajattelijan_osa -hahmon kanssa, yritin auttaa paljon häntä.
Niin. Vaikka mullskin on toi ajattelu nimimerkissäni niin en ole sama kuin ajattelijan osa enkä kukaan muukaan rekattu nimimerkki.
- Anonyymi
Kohta on juhannus ohi alkaa pimenee
- Anonyymi
Tervetuloa talvi taas tänään sanoisi espanjalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647