Paha ihminen

Anonyymi

solvaa ja kiroaa joka suuntaan ja tekee sitä loppuun asti paatumuksensa takia.

31

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.”

      • Anonyymi

        ”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”

        Jopa pahat, siis todella pahat haluaa Jeesus pelastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”

        Niinkö?
        Siis luotat enemmän laittomuuden jumalaan ja barjeesukseen kuin Kaikkivaltiaisiin Lait antaneisiin!!! Miksi uskot kun se on kielletty ja tuomiokin annettu?
        Näihin te uskotte kiellosta huolimatta:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        Kaikkivaltiaan ja Lait antaneen Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        -
        Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö?
        Siis luotat enemmän laittomuuden jumalaan ja barjeesukseen kuin Kaikkivaltiaisiin Lait antaneisiin!!! Miksi uskot kun se on kielletty ja tuomiokin annettu?
        Näihin te uskotte kiellosta huolimatta:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        Kaikkivaltiaan ja Lait antaneen Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        -
        Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        ”Jumalattomat peräytyvät tuonelaan, kaikki pakanat, jotka unhottavat Jumalan.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö?
        Siis luotat enemmän laittomuuden jumalaan ja barjeesukseen kuin Kaikkivaltiaisiin Lait antaneisiin!!! Miksi uskot kun se on kielletty ja tuomiokin annettu?
        Näihin te uskotte kiellosta huolimatta:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        Kaikkivaltiaan ja Lait antaneen Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        -
        Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Minä uskon ja luotan Jeesukseen Kristukseen. Keneen sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa pahat, siis todella pahat haluaa Jeesus pelastaa.

        Niin vaikka me ihmiset emme usein halua heitä armahtaa. Esim vankilassakin on eräisiin hirveisiin rikoksiin syyllistyneitä, joita lievempiin rikoksiin syyllistyneet halveksivat ja tuomitsevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon ja luotan Jeesukseen Kristukseen. Keneen sinä?

        ”Sinä lisäät kansan, annat sille suuren ilon; he iloitsevat sinun edessäsi, niinkuin elonaikana iloitaan, niinkuin saaliinjaossa riemuitaan.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Jumalattomat peräytyvät tuonelaan, kaikki pakanat, jotka unhottavat Jumalan.”

        Noin se on.


    • Anonyymi

      ”Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”

      • Epäilemättä jumalvalheen levittäminen on osoitus äärimmäisestä pahuudesta.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Epäilemättä jumalvalheen levittäminen on osoitus äärimmäisestä pahuudesta.

        Sen levittämisessä sinä ahkera oletkin.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Epäilemättä jumalvalheen levittäminen on osoitus äärimmäisestä pahuudesta.

        Se on just noin!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Epäilemättä jumalvalheen levittäminen on osoitus äärimmäisestä pahuudesta.

        Tiedätkö, Perkele ja hänen omansa eivät halua, että Jeesuksesta kerrottaisiin, jotta he vapautuisivat Perkeleen vallasta. Mutta, koska Jumalan tahto nimenomaan on se, että evankeliumia julistetaan, minä teen niin viimeiseen hengen vetoon asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, Perkele ja hänen omansa eivät halua, että Jeesuksesta kerrottaisiin, jotta he vapautuisivat Perkeleen vallasta. Mutta, koska Jumalan tahto nimenomaan on se, että evankeliumia julistetaan, minä teen niin viimeiseen hengen vetoon asti.

        Petyt pahasti jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa.

        Muista nostaa katseesi siellä epäjumalanpalvojien häpeäjonossa kulkiessasi, vilkutan sinulle hyvästiksi.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Petyt pahasti jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa.

        Muista nostaa katseesi siellä epäjumalanpalvojien häpeäjonossa kulkiessasi, vilkutan sinulle hyvästiksi.

        Siinä asiassa sinun ei tarvitse pettyä, mutta muuten kyllä.


    • Anonyymi

      ”Jumalaton sortuu omaan pahuuteensa, mutta vanhurskas on turvattu kuollessaan.”
      Sananlaskut 14:32

    • Anonyymi

      Monien mielestä, ilman että he siitä kirjoittavat, Kaikkivaltias Jeesus Laitaneena on uskovaisille vain Pyhä Nimi pilkattavaksi jota käyttävät tuomittuina omien herrojensa palvelemiseen. Häpeällistä....
      Ymmärrettävää on, että kristittyjen kohta 2000vuotinen laittomuus on näiden herroja palvelevien uskoneiden tekoja, näihin te uskotte kiellosta huolimatta:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

    • Anonyymi

      ”sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä.”

    • Anonyymi

      Pahoilla on pahat aikomukset.

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä ja omaksi tuhoksensa!

      • Anonyymi

        Toisen hyvä on toisen paha !


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe