5G verkko tuhoaa punasolut verenkierrosta

Anonyymi

41

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyhä Öljy ja Jumala suojaa tuollaisilta säteilyltä. Mutta sun pitää ensin tehdä parannus synneistä, katua niitä ja ottaa vastaan Jeesuksen pelastustyö.

      • Anonyymi

        Aamen, Jeesus tulee pian.😇🐑


    • Anonyymi

      Cabalin agentit pystyvät kohdistamaan/vahvistamaan 5G aallot haluttuun kohteeseen, jolloin kohteena olevan ihmiseen 5G lähitaisteluaseella

      Tällöin ihmisen punasolujen romahtaessa äkillisesti alkaa ensin pahoinvointi ja lopulta seurauksena on pyörtyminen suorilta jaloilta

      • Anonyymi

        Kirjoitusvirheistä huolimatta tämä teille tiedoksi


      • "Cabalin agentit pystyvät kohdistamaan/vahvistamaan 5G aallot haluttuun kohteeseen, jolloin kohteena olevan ihmiseen 5G lähitaisteluaseella"

        Luulisi että joku huomaisi, siinä missä yksi "kärsii" ja kaikilta muilta alueella olevien puhelimesta yhtäkkiä katkeaa netti.

        Toisaalta, neliömetrin alue joka on auringonvalossa saa voimakkaampaa ja energisempää säteilyä kuin jos koko puhelintukiaseman voima kohdistettaisiin yhteen ihmiseen.


    • Anonyymi

      Aloittaja täysin pihalla 5G-verkkoasiassa. Ei näytä tietävän radiotekniikasta yhtään mitään ja punasolut - huh huh päätelmää. Epäilen, että kirjoittajalla värisee joko oma geiger-mittari jalkovälissä tai naisella se "ikihuokonen" vastaavassa paikassa.

      • Anonyymi

        eipä näytä tietävän ... kopioi aloituksen
        sama pätee teihin keittiöpsykologeihin


    • Anonyymi

      Tunnen useita 5G verkkoa kehittäneitä ja rakentaneita ihmisiä, jotka ovat jo useita kuukausia olleet päivittäin 5G verkon vaikutuspiirissä.

      Yksikään ei ole sairastunut mihinkään, edes coronaan.

      Mikä motiivi tällä 5G pelottelulla on?

      Haluaako joku taho kaataa tietoverkot? ts, halutaanko meiltä sammuttaa Internet?

      • Anonyymi

        Kun säköjä aikoinaan rakenettiin, ensin tolpat pystyyn ja sitten vedettiin johdot. Ei niissä johdoissa sähkö virranut vielä silloin. Vasta valmiiseen systeemin yhdistettiin virta.

        Onko 5G erilaista.


      • Anonyymi

        Kateellisten panettelua ... kiinalaisia vituttaa kunhuawei ei saanut vallattua markkinoita, venäläisillä ei ole mm-taajuuden siviilitekniikkaa, salaavat sen, koska käyttävät sitä sotilassovellulsissa jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun säköjä aikoinaan rakenettiin, ensin tolpat pystyyn ja sitten vedettiin johdot. Ei niissä johdoissa sähkö virranut vielä silloin. Vasta valmiiseen systeemin yhdistettiin virta.

        Onko 5G erilaista.

        Hyvin erilaista tuossa suhteessa.

        Ennen kuin ulkona on yhtään 5G asemaa rakennettuna operaattori testaa sisätiloissa laboratioriossa ensin eri valmistajien vermeitä.

        Siellä on ihan aikuisten oikeasti 5G verkko päällä, ja puhelinvalmistajilta saatu pari testilaitetta. Niillä sitten soitellaan ja valitaan kenen valmistajan laitteilla toimintaa jatketaan.

        Hyvin todennäköisesti seuraavana rakennetaan ulkoilmaan vielä parin toimittajan laitteilla toinen isompi testiympäristö, ja testataan lisää.

        Kun lopullinen laitteistotoimittaja on valittu alkaa itse verkon takentaminen. Se pistetään pystyyn aluksi pienemmälle alueelle, kuten lähiöön tai kortteliin. Ja jälleen testataan lisää.

        Tuota sitten laajennetaan ja verkkoa testaillaan.

        Kun on saatu rakennettua jonkinlainen peitto otetaan mukaan ensimmäinen joukko ulkopuolista väkeä jotka asuvat alueella ja testaavat verkkoa. Kun tämä testaus ja verkon viritys on saatu päätökseen ja suurin piirtein tiedetään millaisen alueen verkko kattaa niin että sitä voi käyttää lasketaan varsinaisia maksavia asiakkaita verkkoon. Ja noille asiakkaille tehdään hyvin selväksi missä alueilla verkko on ja missä se ei ole.

        Toisin sanoen, kukaan ei ole niin hullu että laittaisi itse verkon päälle vasta sinä päivänä kun maksava asiakas siihen lasketaan. Verkkoon ollut olemassa siinä alueella käytössä jo useita viikkoja, kenties kuukausia.

        Ja se labra missä aluksi testataan, se on siellä olemassa koko prosessin ajan, ja sen jälken. Siellä on päivittäin väkeä töissä 5G antennien alla testailemassa mitenkä eri puhelinvalmistajien luurit toimii, ja tarvitaanko softapäivityksiä yms.

        Väki joka siis on työaikansa 5G verkossa on suuri, kenellekään ei jaella jotain lyijypaitoja tmv.

        5G ei ole tämän suhteen mitenkään erilainen, näin toimittiin myös aiemmissa mobiiliverkoissa.

        Mainittakoon, verkkoa laajennettaessa asemia pystytetään nopeammin, ainut mitä enää tarvitsee testata on se kuinka kauaksi kukin tukiasema lähettää, ja lisätään asemia tarpeen mukaan jos jää katealueita.

        Jos siis asut alueella johon 5G on luvassa se verkko siellä kenties jo on; et vain tiedä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun säköjä aikoinaan rakenettiin, ensin tolpat pystyyn ja sitten vedettiin johdot. Ei niissä johdoissa sähkö virranut vielä silloin. Vasta valmiiseen systeemin yhdistettiin virta.

        Onko 5G erilaista.

        Ja vasta sitten kun oli testattu että sähköverkko toimii, siihen yhdistettiin asiakkaat. Eli ei ole erilaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vasta sitten kun oli testattu että sähköverkko toimii, siihen yhdistettiin asiakkaat. Eli ei ole erilaista.

        Eli siis sähköverkossakin siis oli jo virta kauan ennen kuin asiakas sitä koitti siitä ottaa; ja testausta tarvittiin siis kuitenkin.

        Todistelit itsesi kaiketi pussiin?

        Toisin kuin näiden uusien radioverkkojen kanssa sähköverkon kanssa ei tarvitse testata että toimiiko se kaapeli kahden pylvään välissä vai ei enää nykyisin, koska tiedetään että kaapeli toimii. Radioverkossa, varsinkin kun se on uudella taajuudella, testausta pitää suorittaa mitenkä se toimii siinä ympäristössä mihin se on rakennettu.

        Erona on sekin että virta kulkee kaapelissa, se ei kulje sen kaapelin ulkopuolella satunnaista reittiä kohteeseensa; radioverkko sen sijaan säteilee antennista, ja kimpoilee tai absorboituu ympäristöön niin monimutkaisesti ettei sitä voi etukäteen mallintaa täydellisesti. Jotenka riittääkö joku suunniteltu tukiasematiheys todentuu vasta sen jälkeen kun tukiasemat on rakennettu, ja radiot laitetaan päälle. Varsinkin 5G kohdalla, mutta jo 4G yhteydessä jäi paljon yllättäviä katveita joita joutuu sitten lisäasemilla paikkaamaan. Maksavilla asiakkailla on tapana hyppiä päällään jos verkossa on paljon katveita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin erilaista tuossa suhteessa.

        Ennen kuin ulkona on yhtään 5G asemaa rakennettuna operaattori testaa sisätiloissa laboratioriossa ensin eri valmistajien vermeitä.

        Siellä on ihan aikuisten oikeasti 5G verkko päällä, ja puhelinvalmistajilta saatu pari testilaitetta. Niillä sitten soitellaan ja valitaan kenen valmistajan laitteilla toimintaa jatketaan.

        Hyvin todennäköisesti seuraavana rakennetaan ulkoilmaan vielä parin toimittajan laitteilla toinen isompi testiympäristö, ja testataan lisää.

        Kun lopullinen laitteistotoimittaja on valittu alkaa itse verkon takentaminen. Se pistetään pystyyn aluksi pienemmälle alueelle, kuten lähiöön tai kortteliin. Ja jälleen testataan lisää.

        Tuota sitten laajennetaan ja verkkoa testaillaan.

        Kun on saatu rakennettua jonkinlainen peitto otetaan mukaan ensimmäinen joukko ulkopuolista väkeä jotka asuvat alueella ja testaavat verkkoa. Kun tämä testaus ja verkon viritys on saatu päätökseen ja suurin piirtein tiedetään millaisen alueen verkko kattaa niin että sitä voi käyttää lasketaan varsinaisia maksavia asiakkaita verkkoon. Ja noille asiakkaille tehdään hyvin selväksi missä alueilla verkko on ja missä se ei ole.

        Toisin sanoen, kukaan ei ole niin hullu että laittaisi itse verkon päälle vasta sinä päivänä kun maksava asiakas siihen lasketaan. Verkkoon ollut olemassa siinä alueella käytössä jo useita viikkoja, kenties kuukausia.

        Ja se labra missä aluksi testataan, se on siellä olemassa koko prosessin ajan, ja sen jälken. Siellä on päivittäin väkeä töissä 5G antennien alla testailemassa mitenkä eri puhelinvalmistajien luurit toimii, ja tarvitaanko softapäivityksiä yms.

        Väki joka siis on työaikansa 5G verkossa on suuri, kenellekään ei jaella jotain lyijypaitoja tmv.

        5G ei ole tämän suhteen mitenkään erilainen, näin toimittiin myös aiemmissa mobiiliverkoissa.

        Mainittakoon, verkkoa laajennettaessa asemia pystytetään nopeammin, ainut mitä enää tarvitsee testata on se kuinka kauaksi kukin tukiasema lähettää, ja lisätään asemia tarpeen mukaan jos jää katealueita.

        Jos siis asut alueella johon 5G on luvassa se verkko siellä kenties jo on; et vain tiedä sitä.

        5G mastoja on jo testattu Otaniemessä - Ihmisille happivaikeuksia!

        Anonyymi
        30.04.2020 09:36
        Ilmoita
        5G mastoja on jo testattu Otaniemessä - Ihmisille happivaikeuksia
        Tämän ketjun aloittaja ei siis tätä seuraavaa nivaskaa ole kirjoittanut, vaan on törmännyt siihen Facebookissa.

        5G:stä juuri kuultua: "Mä olen työskennellyt kiinteistöhoidon parissa Otaniemen, Keilarannassa jo yli 10- vuotta ja siellähän näitä 3-3,5 ghz taajuksia on koekokeiltu vuodesta 2019 lähtien, aina silloin tällöin. Nyt kun nämä 5g asemat/ lähettimet otettiin käyttöön tietyissä rakennuksissa 2 viikkoa sitten, nii ihmiset on alkanut valittamaan viime viikosta lähtien hapen puutetta toimistotiloissa!

        Mulla on sähköposteissa monelta eri firmalta työpyyntöjä esim
        (Nesteen pääkonttori), jossa kehotetaan tarkistamaan ilmanvaihdon toimivuutta, koska heillä on sellainen tunne, kun happi loppuisi....
        Mä näen etänä, miten heidän ilmanvaihto toimii ja tai toimiiko edes jne.. Olen tarkistanut etäällä ja paikan päällä tietysti, että
        ilmanvaihto on ok ja vastannut sähköposteihin, että ilmanvaihto on kunnossa, siitä ei pitäisi johtua hapen puute.

        Sieltä on sitten
        vastattu tiukkaan sävyyn, että ilmamäärät on ehdottomasti mitattava,
        koska hapen puutteen huomaa todella selkeästi ja heillä on hirveitä päänsärkyjä. Tää 5g säteily on oikeasti ihan vitun sairasta ja mä olen 77% varma, että tämä 5g säteily ja coronalla voi oikeasti olla jotain yhteistä.

        Tietyillä aluilla käytetään/koekäytetään liian
        korkeita taajuuksia, ja näin ollen se aiheuttaa hetkellisesti
        hapenpuutetta ja kaikkea muutakin rintakehässä /kyljissä.. Monihan
        kansalainen on kuvailut oireeksi, että välillä tuntuu kun sais
        sydänkohtauksen!

        Teen Espoon kaupungille yksittäisiä työkeikkoja automaation puolella
        Latokaskessa missä on ala-aste sekä tarha samassa rakennuksessa.
        Sinne rakennettiin näitä vastaanottimia 5g verkolle. Yhden lapsen
        vanhempi nosti hirveen haloon kyseistä tahoa kohtaan, joka pystytti
        kyseiset lähettimet koulun/tarhan pihan sijaitsevaan tolppaan
        vedoten siihen että nuo säteilee niin paljon että ne joko
        siirrettävä joko tarpeeksi korkealle tai kauas.

        Usko tai älä ennenku
        mitään kerkesi tapahtumaan niin lähettimet katosi alta yksikön pois
        koulun ja tarhan pihan tolpasta."

        0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5G mastoja on jo testattu Otaniemessä - Ihmisille happivaikeuksia!

        Anonyymi
        30.04.2020 09:36
        Ilmoita
        5G mastoja on jo testattu Otaniemessä - Ihmisille happivaikeuksia
        Tämän ketjun aloittaja ei siis tätä seuraavaa nivaskaa ole kirjoittanut, vaan on törmännyt siihen Facebookissa.

        5G:stä juuri kuultua: "Mä olen työskennellyt kiinteistöhoidon parissa Otaniemen, Keilarannassa jo yli 10- vuotta ja siellähän näitä 3-3,5 ghz taajuksia on koekokeiltu vuodesta 2019 lähtien, aina silloin tällöin. Nyt kun nämä 5g asemat/ lähettimet otettiin käyttöön tietyissä rakennuksissa 2 viikkoa sitten, nii ihmiset on alkanut valittamaan viime viikosta lähtien hapen puutetta toimistotiloissa!

        Mulla on sähköposteissa monelta eri firmalta työpyyntöjä esim
        (Nesteen pääkonttori), jossa kehotetaan tarkistamaan ilmanvaihdon toimivuutta, koska heillä on sellainen tunne, kun happi loppuisi....
        Mä näen etänä, miten heidän ilmanvaihto toimii ja tai toimiiko edes jne.. Olen tarkistanut etäällä ja paikan päällä tietysti, että
        ilmanvaihto on ok ja vastannut sähköposteihin, että ilmanvaihto on kunnossa, siitä ei pitäisi johtua hapen puute.

        Sieltä on sitten
        vastattu tiukkaan sävyyn, että ilmamäärät on ehdottomasti mitattava,
        koska hapen puutteen huomaa todella selkeästi ja heillä on hirveitä päänsärkyjä. Tää 5g säteily on oikeasti ihan vitun sairasta ja mä olen 77% varma, että tämä 5g säteily ja coronalla voi oikeasti olla jotain yhteistä.

        Tietyillä aluilla käytetään/koekäytetään liian
        korkeita taajuuksia, ja näin ollen se aiheuttaa hetkellisesti
        hapenpuutetta ja kaikkea muutakin rintakehässä /kyljissä.. Monihan
        kansalainen on kuvailut oireeksi, että välillä tuntuu kun sais
        sydänkohtauksen!

        Teen Espoon kaupungille yksittäisiä työkeikkoja automaation puolella
        Latokaskessa missä on ala-aste sekä tarha samassa rakennuksessa.
        Sinne rakennettiin näitä vastaanottimia 5g verkolle. Yhden lapsen
        vanhempi nosti hirveen haloon kyseistä tahoa kohtaan, joka pystytti
        kyseiset lähettimet koulun/tarhan pihan sijaitsevaan tolppaan
        vedoten siihen että nuo säteilee niin paljon että ne joko
        siirrettävä joko tarpeeksi korkealle tai kauas.

        Usko tai älä ennenku
        mitään kerkesi tapahtumaan niin lähettimet katosi alta yksikön pois
        koulun ja tarhan pihan tolpasta."

        0

        Juu en usko.


    • Anonyymi

      Tiedän VTT palkkalistoilla olevan henkilön joka VTT:llä tutkii 5G tietoturvaa ja on myös tunnettu sukututkija, sukututkimusseuroissa, kuraattori Geni.com sivulla ja Facebookissa pitää yllä useita sukututkimus fb ryhmiä. Hänellä on paljon tietoa ihmisten suvuista ja sukulaissuhteista. Hän on vallahimoinen, narsistinen, ylimielinen, äkkiväärä ja arvaamaton. Ei ole puhtaat jauhot pusissa. Suhteita Sitraan, puolueisiin, vapaamuurareihin ja ritarihuoneen aatelistaustaisiin sukuhin.

      • Anonyymi

        Jumankikka kokeilkoon läheistä altistumista 60GHz taajuudelle.
        ;j


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumankikka kokeilkoon läheistä altistumista 60GHz taajuudelle.
        ;j

        Trafi myöntää,luvat yli 24GHz taajuuksille. Speksien mukaan maksimitaajuus on 100GHz.
        Jostain syystä energiaa sitoutuu O2 yhdisteeseen 98%:ti juuri tuossa 60GHz paikkeilla ...

        Kuvitelkaa 60GHz taajuudella toimiva kännykkä korvan juureen ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trafi myöntää,luvat yli 24GHz taajuuksille. Speksien mukaan maksimitaajuus on 100GHz.
        Jostain syystä energiaa sitoutuu O2 yhdisteeseen 98%:ti juuri tuossa 60GHz paikkeilla ...

        Kuvitelkaa 60GHz taajuudella toimiva kännykkä korvan juureen ;)

        "Kuvitelkaa 60GHz taajuudella toimiva kännykkä korvan juureen ;)"

        Aivan hirveä ajatus, jos korvilla voisi hengittää, sehän tarkoittaisi että joutuisi hengittämään (korvillaan) lievästi lämmitettyä ilmaa.

        "Trafi myöntää,luvat yli 24GHz taajuuksille. Speksien mukaan maksimitaajuus on 100GHz."

        5g-speksien mukaan taajuudet joita käytetään on maksimissaan 54GHz, se on jaettu neljään eri osa-alueeseen:

        Matalataajuus 600-900MHz,
        Keskitaajuus 1.7-4.7 GHz
        Korkeataajuus 24-54GHz

        Toistaiseksi korkeimman taajuuden omaavat korkeataajuusverkot (niissä tosi lyhyt kantama eikä mene esim. seinien lävitse juuri lainkaan) joita on asennettu tosin menevät toistaiseksi vain 47GHz:iin saakka.

        "Jostain syystä energiaa sitoutuu O2 yhdisteeseen 98%:ti juuri tuossa 60GHz paikkeilla..."
        Eli toisinsanoen ei 60GHz ei toimisi juuri lainkaan kännykkäverkkona koska jopa normaali ilma pysäyttäisi ja absorboisi koko signaalin kuin seinä.
        Tämä saattaakin olla yksi syistä miksi 5G-speksit eivät yllä näin korkealle.


    • Anonyymi

      Täällä on moni kirjoittaja täysin pihalla 5G-verkkoasiassa. Ei näytä tietävän radiotekniikasta yhtään mitään ja punasolut - huh huh päätelmää.

      Epäilen, että kirjoittajalla värisee joko oma geiger-mittari jalkovälissä tai naisella se "ikihuokonen" vastaavassa paikassa.

    • Anonyymi

      Vai, että toimii 60 hertzin alueella? Ilmankos mun led valoista, ja tv:stä näkyy ja kuuluu muiden kommunikaatiota, niiden virkistystaajuus sattuu olemaan sama. Ihan kun vuosikymmeniä kestänyt päänsisäinen radionkuuntelu hampaiden amalgaamipaikkojen takia olisi riittänyt.

    • Anonyymi

      Eli hemoglobiini laskee 5G ansiosta, ja kaiketi tuo pitäisi näkyä myös veren happipitoisuuden laskuna?

      Niinkö?

    • Anonyymi

      Sveitsi sulki 5g verkon.

      • Anonyymi

        Pitäisi sulkea Suomessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi sulkea Suomessakin.

        Sveitsi ei koskaan sulkenut mitään.

        Ja tuosta punasolujen kuolemasta.

        Miksi ihmiset elää edelleen vaikka kenelläkään ei enää pitäisi olla punasoluja jäljellä?

        Itse olen käyttänyt 5G puhelinta kohta kolme vuotta.


    • Anonyymi

      Tuosta veren happipitoisuuden laskusta.

      Sitähän mitataan Sp02 mittarilla, NIITÄ SAA KAUPASTA.

      Asun 5G alueella ja mittari näyttää samoin tässä kuin matkatessani 5G verkon ulkopuolelle; koska puhelimeni käyttää 5G verkkoa pystin helposti arvioimaan onko jossain verkkoa vai ei.

      Asia mitä ei voi mittauksella osoittaa ei ole todellinen.

    • Anonyymi

      5G paikantaa sun routerin ja mobiilin osoitteen neliömetrin tarkkuudella. 4G:ssä voi kytkeä tarkemmat pois, kun taas 5G perustuu lähempään kuin lähimpään mastoon; routeriin asti, jota ei voi kytkeä pois. Mobiilidata ei turvallisempi, ja luulisin sen paikantavan laitteen kuten USA:n satelliitti joka pommittaa sitä ukkoa jolla se känny on.

      4G:llä saa vielä tietoturvaa ja ehkä mobiilillakin, kun kytkee tarkemman pois, mutta olen sillä katsonut ja se paikantui mun ikkunan eteen, joka ehkä sattuma kun kerrostalon tarkkuudella ehkä, mutta siinä se piste on mun ikkunan edessä mun kerroksen kohdalla mobiilin 4G:llä. Jos 4G mobiililla isommat tarkkudet poissa ei olke suojassa, niin ei ole 5G:llä suojassa millään laitteella, tai ainakaan Androidilla ja Windowsilla.

      • Anonyymi

        Looseri. Kävi juuri läpi mitä cabal tekee 7g:llä. Kosketusnäyttö yhdistyy suureen tiedonsiirtonopeuteen jolloin jokaisen genomi saadaa skannattua ja siirettyä hetkessä cabalille, joka halutessaan voi tehdä tehdä kloonin kenestä tahansa ja mihin ikään tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Looseri. Kävi juuri läpi mitä cabal tekee 7g:llä. Kosketusnäyttö yhdistyy suureen tiedonsiirtonopeuteen jolloin jokaisen genomi saadaa skannattua ja siirettyä hetkessä cabalille, joka halutessaan voi tehdä tehdä kloonin kenestä tahansa ja mihin ikään tahansa.

        Onneksi 5G LUVATUSTI tappaa meidät kaikki 2025 mennessä jotenka ei ole syytä huolestua mistään 6G tai 7G tekniikasta.


      • Anonyymi

        5 G -verkon kautta pystytään tietenkin vaikuttamaan sp02-mittareihin ja kaikkiin mahdollisiin laitteisiin joilla voidaan mitata veren hemoglobiinipitoisuutta ja muuttamaan tulokset vääriksi. Se on sellainen verkko ettei auta vaikka mittari olisi 1990-luvulta, tai mitattaisiin vanhemmilla lasiputkia ja suolahappoa käyttävillä menetelmillä, kyllä 5G-verkko tai NASA kykenee korruptoimaan nekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 G -verkon kautta pystytään tietenkin vaikuttamaan sp02-mittareihin ja kaikkiin mahdollisiin laitteisiin joilla voidaan mitata veren hemoglobiinipitoisuutta ja muuttamaan tulokset vääriksi. Se on sellainen verkko ettei auta vaikka mittari olisi 1990-luvulta, tai mitattaisiin vanhemmilla lasiputkia ja suolahappoa käyttävillä menetelmillä, kyllä 5G-verkko tai NASA kykenee korruptoimaan nekin.

        Että tällainen tapaus tänään?


    • Anonyymi

      Puhelinta ei ole pakko pitää koko ajan kiinni kehossa, laukussa laittaa tavaraa siihen väliin. Sen voi välillä sammuttaa yöksi, ellei päivystä. Ja voi pitää eri huoneessa jne. Ei myös ala manifestoimaan haittoja ja katsoo ettei matkapuhelinasemat tule taloihin kiinni. Mittarilla (jos on) voi tutkia kaupunginosia tai keskustaa, jos jaksaa ihmetellä. Jos kuvaa sen, matkapuhelimen sähköisyys voi vaikuttaa mittariin vai onko videokamera erikseen.

    • Anonyymi

      Ohjaan tämän putinin projektiin.

      • Anonyymi

        Putinin projektit on peruttu, mies väistelee tällä hetkellä teräviä veitsiä aamusta iltaan eikä uskalla edes nukkua kunnolla kuin suljetussa lyijyarkussa ilmapullojen kanssa.


    • Anonyymi

      Banned sivustolla on Tom Renz nimisen miehen haastattelu Alex:in tekemänä. Päivämäärä on May 19, 2023. Videon otsikkoa ei voi tähän laittaa, mutta miehen nimellä voi hakea sen videon. Videon loppuosassa on tärkeää ajankohtaista asiaa ihmisistä ja eläimistä, elimistöstä, liittyen kiellettyyn rok.te aiheeseen. Joka kannattaa huomioida.

      • Anonyymi

        Kerros koska me kuollaan sitten?

        Lupasitte että 2025 mennessä.

        Tässä on nyt 5G verkkoa tullut käytettyä jonkun vuoden, ja asun sen vaikutusalueella. Veri on edelleen punaista, tarkistin pienen haavan avulla, jotenka päättelisin että siinä on punasoluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros koska me kuollaan sitten?

        Lupasitte että 2025 mennessä.

        Tässä on nyt 5G verkkoa tullut käytettyä jonkun vuoden, ja asun sen vaikutusalueella. Veri on edelleen punaista, tarkistin pienen haavan avulla, jotenka päättelisin että siinä on punasoluja.

        En ole "kuolemien ennustaja", ne ovat palstalla jossain muualla. Toivon että kaikki ovat elossa ja hyvässä kunnossa, aina. Jostain sieluvalosta on ollut puhetta ja AI, mutta yhtä lailla muutkin joutuvat pitämään valostaan huolen, vaikkei olisi rok.tetta otettu. Tästä aiheesta osaisi sanoa jotain Sampo Lämsä, tekee torstaisin videoita ja on sivustokin, joskin maksullinen. Vinkkejä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole "kuolemien ennustaja", ne ovat palstalla jossain muualla. Toivon että kaikki ovat elossa ja hyvässä kunnossa, aina. Jostain sieluvalosta on ollut puhetta ja AI, mutta yhtä lailla muutkin joutuvat pitämään valostaan huolen, vaikkei olisi rok.tetta otettu. Tästä aiheesta osaisi sanoa jotain Sampo Lämsä, tekee torstaisin videoita ja on sivustokin, joskin maksullinen. Vinkkejä löytyy.

        Jos Sampo olisi oikeasti huolissaan lähimmäisistään eikö vain ajattele lompakkoaan hänellä sitten toki olisi ilmainen sivusto.

        Seuraa sitä rahaa.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Veriarvoni ovat huippuluokkaa hb 140. Ja veritulppia pukkaa . Eli ei tuhoa.

    • Anonyymi

      Alkupostaus on kyllä harvinaisen epämääräinen. On kuitenkin totta, että 5G-tukiasemissakin käytettävä sähkömagneettinen säteily vaikuttaa haitallisesti vereen ja punasoluihin. Tästä on jo olemassa tuoretta tutkimusnäyttöä: https://sateilytieto.fi/veri/

      • Sivustolla ei ole missään kerrottu keitä ovat nämä kirjoittajat ja ylläpitäjät, joten humpuukia kerrassaan.

        Onko kyseessä 5G tukiasema tai kännykkä, niin sähkömagneettinen säteily on aivan samaa (sic).

        Suomessa on huomattavan paljon alueita, joissa ei toimi mikään kännykkäverkko, niihin voi mennä mittaamaan punasoluarvoja. Olin itse juuri viikon sellaisella alueella saapastelemassa, en toki punasoluja mittaamassa.

        Tämäkin aloitus on täydellisen puppua, koska aloittajalla ei ole minkäänlaista ymmärrystä radiotekniikasta/fysiikasta. Luetaan jostain jokin "juttu" ja otetaan asia todesta, kun tosi sopii salaiittoihin.

        Tiedoksi signaali heikkenee etäisyyden neliössä, joten siitä vain laskeskelemaan kentänheikennystä/-voimakkuutta - mittareita saa kaupasta, jos haluaa tällaisen todentimen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe