Hannele Ranta

Anonyymi

Hei kaikille. Miten Hannelen näkemät asiat ovat toteutuneet? Tähän hetkeen ainakin näki tarkasti mut kuinkas tuleva?

6

1306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa myöskin. Soitin alkutalvesta ja hyvin näki tilanteeni. Kiinnostaa heittääkö aika paljon tulevaisuuden suhteen. Konkreettisia asioita näki, jotka voisivat hyvin toteutuakin.

    • Anonyymi

      Minulle ei nähnyt mitään oikein. Kaikki mennyt aivan eri tavalla.

    • Anonyymi

      Aika heittää, ihan kuin muillakin ja vuosilla.

    • Anonyymi

      Minulle näki uuden miehen tulevan elämääni aivan pian. No sellainen tulikin, olinkin hänet jo soiton aikaan tavannut ohimennen - uudessa työpaikassani - pian soiton jälkeen huomasimme molemimmanpuolisen kiinnostuksen - äkki rakastuminen.
      Sanoi myös, että työssä näkyy pois lähteminen, tulee muutos, voi olla että työnantaja pysyy samana jos mahdollista, mutta pois lähtö näkyy. Vuosi soitosta tuli nykyisessä työpaikassa uusi tehtäviä auki, sain sellaisen ja läksin pois edellisestä yksiköstä ja työt muuttuivat radikaalisti. Olin soittaessa ollut uudessa työpaikassa vajaan vuoden, joten silloin poislähtö kuulosti utopialta. Eli minulle kyllä näki. Yksi konkreettinen asia ei ole vielä tapahtunut, tosin siihen ei aikaa sanonutkaan. Olen katsellut, mutta Hannele ei ole ollut pitkään aikaan rajatiedossa tavoitettavissa.

    • Anonyymi

      Hyviä kokemuksia Hannele Rannasta, monet asiat toteutuneet. Jotenkin realistisen oloinen, saa hyvin kiinni nykyhetkestä. En tiedä katsooko korteista vai miten näkee, mutta vastaukset kysymyksiin tulevat nopeasti ja varman oloisesti.

    • Anonyymi

      Täyttä hölynpölyä. Mikään pitänyt paikkaansa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe