Hei kaikille. Miten Hannelen näkemät asiat ovat toteutuneet? Tähän hetkeen ainakin näki tarkasti mut kuinkas tuleva?
Hannele Ranta
6
1526
Vastaukset
- Anonyymi
Minua kiinnostaa myöskin. Soitin alkutalvesta ja hyvin näki tilanteeni. Kiinnostaa heittääkö aika paljon tulevaisuuden suhteen. Konkreettisia asioita näki, jotka voisivat hyvin toteutuakin.
- Anonyymi
Minulle ei nähnyt mitään oikein. Kaikki mennyt aivan eri tavalla.
- Anonyymi
Aika heittää, ihan kuin muillakin ja vuosilla.
- Anonyymi
Minulle näki uuden miehen tulevan elämääni aivan pian. No sellainen tulikin, olinkin hänet jo soiton aikaan tavannut ohimennen - uudessa työpaikassani - pian soiton jälkeen huomasimme molemimmanpuolisen kiinnostuksen - äkki rakastuminen.
Sanoi myös, että työssä näkyy pois lähteminen, tulee muutos, voi olla että työnantaja pysyy samana jos mahdollista, mutta pois lähtö näkyy. Vuosi soitosta tuli nykyisessä työpaikassa uusi tehtäviä auki, sain sellaisen ja läksin pois edellisestä yksiköstä ja työt muuttuivat radikaalisti. Olin soittaessa ollut uudessa työpaikassa vajaan vuoden, joten silloin poislähtö kuulosti utopialta. Eli minulle kyllä näki. Yksi konkreettinen asia ei ole vielä tapahtunut, tosin siihen ei aikaa sanonutkaan. Olen katsellut, mutta Hannele ei ole ollut pitkään aikaan rajatiedossa tavoitettavissa. - Anonyymi
Hyviä kokemuksia Hannele Rannasta, monet asiat toteutuneet. Jotenkin realistisen oloinen, saa hyvin kiinni nykyhetkestä. En tiedä katsooko korteista vai miten näkee, mutta vastaukset kysymyksiin tulevat nopeasti ja varman oloisesti.
- Anonyymi
Täyttä hölynpölyä. Mikään pitänyt paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986